معرفی و دانلود کتاب صوتی انرژی به توان 2

عکس جلد کتاب صوتی انرژی به توان 2
قیمت:
۷۷۰۰۰ ۳۸,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انرژی به توان 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انرژی به توان 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی انرژی به توان 2

کتاب صوتی انرژی به توان 2 نوشته‌ی نویسنده‌ی آمریکایی پم گروت، جستاری فرح‌بخش و طنازانه در رابطه با دنیای متافیزیک و انرژی است که تلاش می‌کند به مخاطب ثابت کند که دنیای ما وجه دیگری نیز دارد که در چشم‌مان نادیدنی است و اتکا به آن می‌تواند قدرت زیادی را در اختیار افراد قرار دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی انرژی به توان 2

رسیدن به انرژی درونی مبحثی است که در سال‌های اخیر، به موضوع پرطرفداری تبدیل شده و توجهات زیادی را هم به خود جلب کرده. طرفداران این نظریه باور دارند که جهان تماماً از ذرات انرژی تشکیل شده و حتی احساسات و افکار ما نیز دارای انرژی منحصربه‌فرد خود هستند. زمانی که انرژی اطراف ما منفی شود، دچار حس پریشانی و تشویش می‌شویم. برای همین هم بسیاری از افراد، هر کدام با روش‌های خاص خودشان، تلاش می‌کنند تا دوباره انرژی درونیشان را به سمت انرژی‌های مثبت ببرند تا با این کار، آرامش از دست‌رفته‌شان را بازگردانند. افراد مذهبی به سمت دعا و نیایش می‌روند و دسته‌ای دیگر نیز با تعلیمات ورزش یوگا، مانتراخوانی و مدیتیشن آرامششان را برمی‌گردانند. اما چیزی که هر دو دسته به آن باور دارند، واقعی و قدرتمند بودن میدان انرژی در جهان است .

پم گروت (Pam Grout) در کتاب صوتی انرژی به توان 2 (E-Squared) در ابتدا شما را قانع می‌کند که انرژی پنهان جهان وجود دارد و منبعی قابل اتکاست. او این موضوع را با استناد به اینکه افکار ما، که ذات فیزیکی ندارند و تماماً از جنس انرژی‌اند، بر کیفیت زندگیمان تأثیر می‌گذارند، اثبات کرده است. بنابراین مهم است که از ساختار انرژی ذرات جهان اطلاع داشته باشیم تا با تقویت میدان‌های اطراف خود، به سطح بالاتری از کیفیت و موفقیت در زندگی برسیم.

با توجه به اینکه افکار ما دارای انرژی هستند، مهم است که دراین‌باره مراقبت‌های لازم را به عمل آوریم و هر فکری را به ذهنمان راه ندهیم. از طرفی نیز مهم است که خود را با چه افکار و انرژی‌هایی احاطه کنیم؛ برخی انسان‌ها که در رابطه با میدان انرژی‌شان محتاطانه و هوشمندانه عمل نمی‌کنند، توانایی این را دارند که با نزدیک شدن به شما، میدان انرژی و افکار شما را نیز آلوده و منفی سازند. کتاب صوتی انرژی به توان 2 راهنمایی‌های لازم را برای پرورش و مراقبت از انرژی درونی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

کتاب صوتی انرژی به توان 2 کاری از نشر صوتی ترنگ است که توسط رضا اسکندری آذر ترجمه شده و شما آن را با صدای مهدی سعادتی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب انرژی به توان 2

  • می‌توان گفت رتبه‌ی این کتاب فراتر از خوب است. یک اثر طنازانه، نشاط آور، عمیق و لذت‌بخش. (christiane northrup md)
  • نویسنده در این اثر سبک نوشتاری طنز دارد که مخاطب را به یاد الن دی‌جنرس می‌اندازد؛ در حالی که عمق نوشته‌های او مانند آثار دیپاک چوپرا است. من واقعا عاشق این کتاب شده‌ام. . (جک کانفیلد)

کتاب صوتی انرژی به توان 2 برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مباحث متافیزیک و شناخت انرژی درونی انسان‌ها علاقه دارید، این کتاب مخصوص شماست.

در بخشی از کتاب صوتی انرژی به توان 2 می‌شنویم

دوستم کریس یا بهتر است بگویم اغلب دوستانم، فکر می‌کنند که این اصل جادو یا نوعی نیروی اسرارآمیز را به کار می‌گیرد که فقط برای عده‌ای جواب می‌دهد و برای باقی افراد نه؛ اما قضیه به همین سادگی است که اگر نقشه‌ی درست را در اختیار داشته باشید، می‌توانید از بیلاکسی می‌سی‌سی‌پی به نیواورلنز برسید. بیایید فرض کنیم شهر بیلاکسی نمایانگر داشته‌های فعلی شما باشد: یک خودروی فورد اسکورت لکنته‌ی مدل 94، یک شغل غیرقابل‌تحمل و کلی آخرهفته که تنهایی می‌نشینید و فیلم تماشا می‌کنید. نیواورلنز یعنی جایی که می‌خواهید به آن برسید، هم این است: یک جگوار براق نو، یک شغل با درآمد بالا که نقاط قوتتان را به کار می‌‍گیرد و آخرهفته‌هایی که در کنار همدم جذاب و مهربانتان فیلم تماشا کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
پیشگفتار
34 دقیقه
سرآغاز
25 دقیقه
مقدمه ـ قسمت یک
34 دقیقه
مقدمه ـ قسمت دو
34 دقیقه
آزمایش شماره‌ی 1: اصل کارکرد نیروی عامل
25 دقیقه
آزمایش شماره‌ی 2: اصل فولکس واگن مدل جِتا
28 دقیقه
آزمایش شماره‌ی 3: اصل آلبرت اینشتین
21 دقیقه
آزمایش شماره‌ی 4: اصل آبراکادابرا (عجی مجی لاترجی)
30 دقیقه
آزمایش شماره‌ی 4 ـ قسمت دو
32 دقیقه
آزمایش شماره‌ی 5: اصل اَبی عزیز
34 دقیقه
آزمایش شماره‌ی 6: اصل اَبرقهرمان
24 دقیقه
آزمایش شماره‌ی 7: اصل جِنی کرِیگ
26 دقیقه
آزمایش شماره‌ی 8: اصل 101 سگ خالدار
32 دقیقه
آزمایش شماره‌ی 9: اصل ماهی و نان
6 دقیقه
مؤخره

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی انرژی به توان 2
نویسنده
مترجمرضا اسکندری آذر
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۷۰۰۰ ۳۸,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انرژی به توان 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی انرژی به توان 2

برای دریافت کتاب صوتی انرژی به توان 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.