معرفی و دانلود کتاب صوتی مسئولیتش با من

عکس جلد کتاب صوتی مسئولیتش با من
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مسئولیتش با من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مسئولیتش با من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مسئولیتش با من

وقت آن رسیده که پای تصمیمات و انتخاب‌هایتان بایستید و مسئولیت خودتان را بر عهده بگیرید! این پیام اصلی کتاب صوتی مسئولیتش با من به قلم سارا کوبوریک است. این کتاب به شما می‌آموزد که چطور مسئولیت‌پذیر باشید و به واسطه‌ی این پذیرش به حقایق باارزشی درباره‌ی خودتان دست پیدا کنید و معنایی تازه به زندگی ببخشید.

درباره‌ی کتاب صوتی مسئولیتش با من

خیلی از ما در زندگی و روابطمان مدام احساس تنهایی، جداافتادگی، سردرگمی و استیصال می‌کنیم و در یک چرخه‌ی بی‌پایان خودتخریبگری و تصمیمات مخرب گیر می‌افتیم. الگوهای ذهنی ما را کنترل می‌کنند و دیگر مرزهای میان واقعیت و توهم را از دست داده‌ایم. این مسئله از همه بیشتر خودش را در خلال صحبت‌ها و کلماتی که اغلب بی‌اختیار بر زبان می‌آوریم، نشان می‌دهد. انگار که از یاد برده‌ایم که هستیم و چیزی بیش از یک موجود مطرود از ما به جا نمانده است؛ وضعیت آزاردهنده‌ای که البته بیرون آمدن از آن غیرممکن نیست. سارا کوبوریک (Sara Kuburic) روان‌شناس و روان‌درمانگر در کتاب صوتی مسئولیتش با من (It's On Me: Accept Hard Truths, Discover Your Self, and Change Your Life) نقشه‌ی رها شدن از این موقعیت آزاردهنده را در اختیار شما می‌گذارد و کمکتان می‌کند حقایق سخت را بپذیرید، خود واقعی‌تان را کشف کنید و زندگی‌تان را تغییر بدهید.

راه‌حلی که کتاب صوتی مسئولیتش با من ارائه می‌دهد، رویارویی با خود است. در جهانی که شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت‌ها کاری طبیعی و رایج است، تمرین مسئولیت‌پذیری به زندگی‌تان معنا می‌بخشد و شما را به خودتان پیوند می‌دهد. باید مسئولیت انتخاب‌هایتان را تمام و کمال بپذیرید و واقعیتی یکپارچه از خودتان بسازید. باید اختیار این کسی که «خود» می‌نامید را در دست بگیرید و به روشنی برای خودتان تعیین کنید که کجای جهان ایستاده‌اید، که هستید و چه می‌خواهید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مسئولیتش با من

ساختار کتاب صوتی مسئولیتش با من در چهار بخش و ده فصل نوشته شده است. نویسنده در این کتاب با مفهوم از دست دادن خود آغاز می‌کند و ابزارهایی به دست می‌دهد که در این رابطه بسیار مفید هستند. در ادامه مفهوم خود را توضیح می‌دهد و علت‌های از دست دادن آن را بررسی می‌کند. یکی از این علت‌ها جامعه است که سارا کوبوریک نقش آن را مفصلا تشریح می‌کند. در قدم بعدی یاد می‌گیرید چطور برای خودتان مرزکشی کنید و حریم شخصی‌تان را با دیگران پررنگ نمایید.

تمیز کردن ذهن هم گامی است که کتاب صوتی مسئولیتش با من برای پیمودن مسیر خودشناسی پیشنهاد می‌کند. در ادامه یاد می‌گیرید همه چیز را احساس کنید و هنر خودتان بودن را در خود پرورش بدهید. باید احساسات خود را تجربه کنید و بپذیرید اما خودتان را به آن‌ها واگذار نکنید. به سلامت بدنتان اهمیت بدهید و آن را دوست داشته باشید. مرزهای روابطتان را طوری تعیین کنید که نه به صمیمیت آسیب برسد و نه زیاده از حد به هم نزدیک شوید.

کتاب صوتی مسئولیتش با من را مجید مجیدی به فارسی ترجمه کرده و نشر بله با همکاری نشر صوتی رمانو در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است. این کتاب را با صدای عطیه پورقدیمی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب مسئولیتش با من

  • این کتاب یک راهنمای فوق‌العاده برای تمامی کسانی است که می‌خواهند به خودآگاهی برسند و با بیانی گویا ما را با معنا و قدرت زندگی مرتبط می‌کند و برای درک مفهوم از دست دادن خود یاری‌مان می‌دهد. (یانگ پوئبلو، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • سخت است که یاد بگیریم چطور به خودمان برگردیم به‌خصوص اگر ندانیم که چقدر از خودمان دور افتاده‌ایم. اثر حاضر بسیار آرام و همدلانه مشکل عمیق را نشانتان می‌دهد و بر مسیری که شما را به خودتان باز می‌گرداند نور می‌تاباند. (ملیسا اربن، نویسنده‌ی پرفروش کتاب مرزها و رابطه‌ها)
  • سارا کوبوریک بر مسئله‌ای دست می‌گذارد که حاصل مجموعه‌ی شغل، خانه، شبکه‌های اجتماعی، والدگری، رابطه‌ها و... است: از دست دادن. او با عطوفت هرچه تمام‌تر مخاطبین را در مسیر خودشناسی راهنمایی می‌کند تا مسئولیت‌ها را بر عهده بگیرند و زندگی بهتر و پربارتری برای خودشان بسازند. (ندرا گلاور تواب، نویسنده‌ی کتاب حد و مرزت را تعیین کن)
  • نویسنده با این راهنمای درخشان سنگ تمام گذاشته است. او از مخاطبین می‌خواهد قدم به مسیر خودشناسی و خودسازی بگذارند. اگر می‌خواهید خوب و رها زندگی کنید پس باید این کتاب را بخوانید. (وینا فاراوان، نویسنده‌ی پرفروش کتاب ریشه‌های تو)

کتاب صوتی مسئولیتش با من برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مطالعه‌ی کتاب‌های روانشناسی، خودسازی و توسعه‌ی خود علاقه دارید و به دنبال ایجاد تحول در زندگی‌تان هستید، کتاب صوتی مسئولیتش با من را گوش بدهید.

در بخشی از کتاب صوتی مسئولیتش با من می‌شنویم

از او خواسته شده بود که به ارزش خودش پی ببرد، اما همزمان، هر زمان که حدود شخصی‌اش نقض می‌شد، مجبور بود که سکوت اختیار کند. به او آموخته شده بود که باید لبخند بزند، درحالی‌که زخم‌ها، احساسات واقعی و قدرت خودش را پنهان می‌کرد. از او انتظار می‌رفت که همیشه بیشتر از آنچه که دریافت می‌کرد، بدهد و همواره آن چیزی باشد که دیگران از او نیاز داشتند. سام به تصویری کشیده شده بود که از او انتظار می‌رفت جذاب باشد، اما در عین حال بی‌گناه. دلربا باشد، اما نه بیش از حد جنسی. او یاد گرفته بود که لذت را به‌عنوان چیزی که ارائه می‌دهد، نه چیزی که دریافت می‌کند، در نظر بگیرد. از او انتظار می‌رفت که بسیار موفق باشد، اما هرگز درمورد موفقیت‌های خود صحبت نکند. زیرا غرور نشانه‌ی ناپسندی‌ست. او همیشه در شرایط مطلوب جسمی بود. تناسب اندام و وزن مورد پسند جامعه را حفظ می‌کرد. از او خواسته شده بود که مطمئمن باشد، اما تنها به اندازه‌ای که تهدیدی برای دیگران ایجاد نکند. او مودب، بلیغ و تحصیلکرده بود‌ و اغلب از بیان نظرات خود خودداری می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی کتاب
41 دقیقه
بخش اول: فصل اول: از دست دادن خود یعنی چه؟
52 دقیقه
فصل دوم: خود چیست؟
33 دقیقه
فصل سوم: زندگی از من چه می‌خواهد؟
49 دقیقه
بخش دوم: فصل چهارم: علل از دست دادن خویشتن چیست؟
66 دقیقه
فصل پنجم: جامعه چگونه از دست دادن خود را تداوم می‌بخشد؟
50 دقیقه
فصل ششم: تعیین مرزهای شخصی
47 دقیقه
بخش سوم: فصل هفتم: تمیز کردن ذهن
63 دقیقه
فصل هشتم: بدن الکتریکی
53 دقیقه
فصل نهم: همه چیز را احساس کنید
29 دقیقه
بخش چهارم: فصل دهم: هنر خودتان بودن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مسئولیتش با من
نویسنده
مترجممجید مجیدی
راویعطیه پور قدیمی
ناشر چاپیانتشارات بله
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های خودسازی، کتاب‌های خودشناسی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مسئولیتش با من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مسئولیتش با من

برای دریافت کتاب صوتی مسئولیتش با من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.