معرفی و دانلود کتاب صوتی 17 قانون موفقیت

عکس جلد کتاب صوتی 17 قانون موفقیت
قیمت:
۸۵۰۰۰ ۵۹,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 17 قانون موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 17 قانون موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 17 قانون موفقیت

ناپلئون هیل که از جمله پرفروش‌ترین نویسندگان جهان به شمار می‌رود، در کتاب صوتی 17 قانون موفقیت با افراد موفق فراوانی مصاحبه کرده تا از شالوده‌ی تفکر و باورهای آنان، ملزومات و رازهای رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و کاری را بیابد.

درباره‌ی کتاب صوتی 17 قانون موفقیت

رویای موفق شدن همیشه در پس ذهن جاه‌طلب‌ترین و جسورترین انسان‌ها لانه داشته و هیچ‌وقت آن‌ها را ترک نمی‌کند. این انسان‌ها شاید پتانسیلی برابر با دیگران و یا حتی کمتر از آن‌ها داشته باشند، اما به‌واسطه‌ی این ویژگی، یعنی جسارت و هدفمند بودن، همیشه یک پله بالاتر از دیگران قرار می‌گیرند. یکی از این افراد، ناپلئون هیل (Napoleon Hill) بود. مردی که گرچه در خانواده‌ای سطح پایین و فقیر به دنیا آمد، اما به لطف روشن‌فکری و همت بلند نامادری‌اش، بذر جاه‌طلبی و آرزومندی در ذهنش کاشته شد تا خود را هیچ‌وقت محدود به شرایط زندگی نبیند و همواره برای آنچه آرزو دارد بجنگد و تلاش کند. این شد که ناپلئون هیل، پا در راهی گذاشت که نتیجه‌اش نه‌تنها موفقیت خودش، بلکه موفق شدن و به هدف رسیدن هزاران انسان دیگر در سرتاسر کره‌ی زمین بود.

مشهورترین کتاب ناپلئون هیل، کتابی با نام «بیندیشید و ثروتمند شوید» است. این کتاب چنان در سراسر دنیا به محبوبیت رسیده که بعد از گذشت چندین سال همچنان در لیست کتاب‌های پرفروش دیده می‌شود. گرچه این کتاب با این ایده که «موفقیت تنها به ذهنیت افراد بستگی دارد» محبوبیت و توجه بسیاری را از آن خود کرد، اما جرقه‌ی اصلی آن بعد از انتشار کتاب 17 قانون قدرت (Success: The Best of Napoleon Hill) زده شد که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن در اختیار شما قرار گرفته.

معرفی و دانلود کتاب صوتی 17 قانون موفقیت

کتاب صوتی 17 قانون موفقیت حاصل صدها مصاحبه‌ای است که هیل با افراد موفق و بزرگان صنایع مختلف داشته است. برآیند صحبت‌های آن‌ها، به فهرستی هفده‌تایی از قوانینی تبدیل شده که همه‌‌ی افراد موفق، بدون استثنا به آن پایبند بوده‌اند و هر کس دیگری هم که بخواهد در این مسیر، به جایگاه مشابهی برسد، باید به همین قوانین رجوع کند و سبک زندگی‌اش را حول محور اجرای آن‌ها بچیند. نویسنده در ابتدای این کتاب به ما اطمینان می‌دهد که افراد موفق لزوماً برتری خاصی نسبت به دیگران نداشتند. آن‌ها باهوش‌تر و یا ثروتمندتر نبودند، بلکه در مواردی مثل خود او، وضعیت مالی و اجتماعی بدی را هم تجربه می‌کردند، اما با باور به اصول موفقیت توانسته‌اند خود را از آن وضعیت نجات دهند و به چهره‌ای شاخص بدل شوند.

یکی از مهم‌ترین قوانین قدرت، داشتن اعتمادبه‌نفس است. یک هدف اصلی مشخص، نقطه‌ی شروع تمام موفقیت‌های ارزشمند شمرده می‌شود. اما اعتمادبه‌نفس نیرویی نامرئی است که فرد را پیش می‌برد و هدایت می‌کند تا هدف ذهنی‌اش تحقق یابد و لباس واقعیت به تن کند. بدون اعتمادبه‌نفس هیچ موفقیتی از مرحله‌ی تصمیم‌گیری و هدفمندی صرف فراتر نمی‌رود و هیچ ارزشی ندارد. افراد زیادی اهدافی مبهم و نامشخص در ذهن دارند، اما به هیچ‌ موقعیت بخصوصی نمی‌رسند. زیرا فاقد اعتمادبه‌نفس لازم برای ایجاد طرح و برنامه‌های مشخص در جهت دستیابی به اهداف خود هستند.

از دیگر قوانین مهم موفقیت که شاید در ابتدا کمی دور از ذهن به نظر برسد، داشتن تخیل است. شاید در ابتدا فکر کنید که تخیل و خلاقیت و خلق چیزی تازه موهبتی است که تنها در اختیار تعداد اندکی از انسان‌ها قرار گرفته، اما واقعیت چیز دیگری است. در کارگاه تخیل، شخص ممکن است ایده‌ها، مفاهیم یا بخش‌هایی از ایده‌های قدیمی و شناخته‌شده را در نظر بگیرد و آن‌ها را با ایده‌ها یا بخش‌هایی از ایده‌های قدیمی دیگر تلفیق کند و در نتیجه ایده‌هایی خلق کند که به ظاهر نو و جدیدند. این فرایند در واقع اصل تمامی ابداعات و اختراعات است.

به غیر از مواردی که گفته شد، قوانین مهم دیگری نیز وجود دارند که با شنیدن کتاب صوتی 17 قانون موفقیت می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. این کتاب اثری از انتشارات نسل نواندیش و نشر صوتی ماه آواست. ترجمه‌ی این کتاب به عهده‌ی مجید شهرابی و گویندگی آن نیز با گشتاسب امجدی بوده است.

در نکوداشت‌ کتاب 17 قانون موفقیت

  • این کتاب همه چیز را یک‌جا دارد... اثری پر از توصیه‌های شجاعانه و حکمت‌های کارساز. (City AM)

کتاب صوتی 17 قانون موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های خودسازی و توسعه‌ی فردی علاقه دارید، این کتاب مناسب شماست.

در بخشی از کتاب صوتی 17 قانون موفقیت می‌شنویم

البته باید در نظر داشت که فقط داشتن یک هدف اصلی مشخص و طرح و برنامه‌ای معین برای نیل به موفقیت کافی نیست. هرچند که طرح و برنامه‌ی مورد نظر به‌طور کامل کاربردی باشد و شما نیز توانایی لازم برای انجام موفقیت‌آمیز آن را داشته باشید، به چیزهای بیشتری نیز نیاز خواهید داشت. در واقع باید ابتکار عمل را در دست بگیرید و چرخ‌های طرح و برنامه‌ی خود را به حرکت درآورید. این کار را تا رسیدن به هدف همچنان ادامه دهید و اقدامات لازم را متوقف نکنید. اگر به مطالعه و بررسی افرادی بپردازید که ناموفقند (در اطراف خود چنین افرادی را به وفور خواهید یافت)، مشاهده می‌کنید که بدون استثنا همه‌ی آنان فاقد قطعیت در تصمیم گیری هستند؛ این موضوع حتی در موضوعات کم‌اهمیت نیز صدق می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
معرفی / پیشگفتار
42 دقیقه
قسمت یک
22 دقیقه
قسمت دو
46 دقیقه
قسمت سه
23 دقیقه
قسمت چهار
24 دقیقه
قسمت پنج
19 دقیقه
قسمت شش
27 دقیقه
قسمت هفت
12 دقیقه
قسمت هشت
28 دقیقه
قسمت نه
28 دقیقه
قسمت ده
24 دقیقه
قسمت یازده
19 دقیقه
قسمت دوازده
20 دقیقه
قسمت سیزده
22 دقیقه
قسمت چهارده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 17 قانون موفقیت
نویسنده
مترجممجید شهرابی
راویگشتاسب امجدی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۵۰۰۰ ۵۹,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 17 قانون موفقیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 17 قانون موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی 17 قانون موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.