معرفی و دانلود کتاب صوتی 101 ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان

عکس جلد کتاب صوتی 101 ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان
قیمت:
۷۹۰۰۰ ۳۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 101 ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 101 ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 101 ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان

کتاب صوتی 101 ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان نوشته‌ی سوزان مورم راهنمایی برای فارغ‌التحصیلان مقاطع دانشگاهی است تا بتوانند مسیر موفقیت را پس از دانشگاه ادامه دهند و برای شناسایی نیازها و خواسته‌هایشان توانایی لازم را داشته باشند.

درباره‌ی کتاب صوتی 101 ترفند برای موفقیت فارغ‌التحصیلان

مسیر موفقیت در جامعه تا سن خاصی پیش‌بینی‌شده و تا حدی آسان است. همه می‌دانند که باید از هفت سالگی مدرسه را شروع کنند و تا هجده سالگی نیز آن را ادامه دهند، بعد از آن به دانشگاه بروند و تحصیلاتشان را تا مقطع خاصی ادامه دهند. اما با تمام شدن دانشگاه، انگار تازه فرمان را دست خودمان می‌دهند تا برای ادامه‌ی این مسیر تصمیم بگیریم، درحالی‌که پیش از این هیچ‌وقت اختیار تصمیم‌گیری را حداقل به طور کامل، به خود ما واگذار نکرده بودند. همین مسئله باعث می‌شود تا فارغ‌التحصیلان زیادی، برای مدتی دچار اضطراب و استرس فراوانی شوند و به خاطر سردرگمی در انتخاب ادامه‌ی مسیر، زمانشان را هدر بدهند.

کتاب صوتی 101 ترفند برای موفقیت فارغ‌التحصیلان (101 tips for graduates) نوشته‌ی سوزان مورم (Susan Morem) یکی از کتاب‌های راهنمای مفیدی است که می‌تواند مسیر بعد از اتمام دانشگاه را کمی روشن‌تر و شفاف‌تر نشان بدهد و از بروز سردرگمی‌ها جلوگیری کند.

همه‌ی ما می‌دانیم که بعد از اتمام دانشگاه، باید به سراغ پیدا کردن شغلی مناسب برویم. ولی چگونه باید جایگاهمان را در بازار کار پیدا کنیم؟ چه شغلی مناسب ما و جوابگوی نیازها و روحیات ماست؟ برای استخدام شدن در یک مجموعه و دریافت یک عنوان شغلی، نیاز به چه مهارت‌هایی داریم؟ از چه طریقی باید موقعیت‌های شغلی مناسب را پیدا کنیم؟ معیارمان برای سنجش کیفیت یک موقعیت شغلی، چه باید باشد؟ اگر در این مسیر دچار مشکلی شدیم و یا نیاز به راهنمایی داشتیم، به چه کسی مراجعه کنیم؟ تمام این‌ها سوالات بی‌پاسخی است که هر جوان بعد از اتمام دوره‌ی دانشگاه با آن مواجه می‌شود و بنا به شیوه‌های نادرستی که در سیستم آموزشی ما وجود دارد، هیچ‌کدام از این سوالات مهم پاسخ داده نمی‌شود. شما در مسیر پیدا کردن جواب این سوالات تنهایید، ولی این به این معنی نیست که مجبورید با آزمون و خطا راهتان را پیدا کنید و انرژی و زمانتان را هدر بدهید. شما همیشه می‌توانید با کمک گرفتن از منابعی مثل کتاب صوتی 101 ترفند برای موفقیت فارغ‌التحصیلان، با پستی‌ها و بلندی‌های این مسیر آشنا شوید.

کتاب صوتی 101 ترفند برای موفقیت فارغ‌التحصیلان مجموعه‌ای از مهارت‌های مختلف، مانند مهارت‌های کاری، ارتباطی، رهبری، اجتماعی و خودانضباطی را در برمی‌گیرد و شما را برای تبدیل شدن به یک نیروی متخصص و حرفه‌ای آماده می‌کند.

کتاب صوتی 101 ترفند برای موفقیت فارغ‌التحصیلان با تلاش خلیل رضوی و سیده ژاله موسوی نصر به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی سیده ژاله موسوی نصر بوده است. انتشارات کهکشان دانش وظیفه‌ی انتشار این کتاب را به عهده داشته.

کتاب صوتی 101 ترفند برای موفقیت فارغ‌التحصیلان برای چه کسانی مناسب است؟

فارغ‌التحصیلان مقطع دبیرستان به بالا می‌توانند مطالب مفیدی را با شنیدن این اثر یاد بگیرند.

در بخشی از کتاب صوتی 101 ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان می‌شنویم

شما خودتان هم یک هدیه هستید، شیک، دارای انگیزه، توانا و بلندپرواز. ولی همه این را در مورد شما نمی‌دانند و نمی‌توانید به همه بگویید که چقدر خوب هستید. اگر می‌خواهید توجه همه به کادوی شما جلب شود، جواب می‌تواند در بسته‌بندی شما باشد. وقتی جی لیپ، نویسنده‌ی کتاب ابزار بازاریابی برای کسب‌وکارهای در حال رشد، زمان جستجوی شغل به خودش به عنوان یک محصول فکر کرد، خود را از دیگر مصاحبه‌شوندگان متمایز ساخت. نتیجه‌ی راهکار بازاریابی او، بسته‌بندی خاص و بی‌همتا (چگونگی لباس پوشیدن و رفتار)، موقعیت، ارزش (حقوق دریافتی) و حتی کلماتی که برای توصیف خود به کار می‌برد بود. در نتیجه زمانی که تماسی از یک شرکت با او گرفته می‌شد، می‌فهمید که آن شرکت مجذوب مهارت‌های منحصربه‌فردی که با موفقیت عرضه داشته، شده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
معرفی و مقدمه
45 دقیقه
مهارت‌های کاری: یک شغل بیابید تا موفق شوید
43 دقیقه
مهارت‌های کاری ـ قسمت دوم
27 دقیقه
مهارت‌های کاری ـ قسمت سوم
45 دقیقه
مهارت‌های ارتباطی: ارتباط موثر برقرار کنید
27 دقیقه
مهارت‌های ارتباطی ـ قسمت دوم
40 دقیقه
مهارت‌های رهبری: یک رهبر شوید
25 دقیقه
مهارت‌های رهبری ـ قسمت دوم
42 دقیقه
مهارت‌های اجتماعی: با دیگران روابط خوب و تعامل مناسب داشته باشید
28 دقیقه
مهارت‌های اجتماعی ـ قسمت دوم
43 دقیقه
خودانضباطی: سالم، غنی و عاقل باشید
44 دقیقه
خودانضباطی ـ قسمت دوم
52 دقیقه
خودانضباطی ـ قسمت سوم
48 دقیقه
عرصه‌های متفاوت: از سطح معمولی فراتر رفته و زندگی خارق‌العاده‌ای داشته باشید
42 دقیقه
ضمیمه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 101 ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان
نویسنده
مترجمخلیل رضوی، سیده ژاله موسوی نصر
راویسیده ژاله موسوی نصر
ناشر صوتیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۹۰۰۰ ۳۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 101 ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان

برای دریافت کتاب صوتی 101 ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.