معرفی و دانلود کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004

عکس جلد کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004

اگر در کسب و کار خود برای فروش محصول دچار مشکل شده‌اید، حتما جایی از برنامه‌ریزی بلندمدت شما اشتباه بوده است. کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004 نوشته‌ی سجاد جلالی‌فر به شما کمک می‌کند تا کسب و کار خود را ارتقاء دهید و رضایت همیشگی مشتریان و وفاداری آن‌ها را به دست آورید.

درباره‌ی کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004

رشد کیفیت محصول برای هر کسب و کاری یک امتیاز محسوب می‌شود. مدیران شرکت‌ها در چشم‌اندازی روشن به دنبال روش‌هایی هستند تا محصول خود را طبق استانداردهای جهانی و مهم‌تر از آن متناسب با خواسته‌ی مشتریان ارتقاء بخشند. کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004 در تلاش است توجه مدیران شرکت‌ها را به کیفیت محصول و رضایت مشتری معطوف سازد. سجاد جلالی‌فر در این کتاب با ارائه‌ی پیشنهادهای متنوع در جهت آشنایی با سیستم‌های بازاریابی موفق، مطالب مفیدی برای صاحبان مشاغل تهیه کرده است.

یکی از مهم‌ترین عوامل در جلب رضایت مشتری ایجاد اطمینان در خرید محصولی کارآمد است. کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004 این نکته را یادآور می‌شود که صاحبان مشاغل نباید تنها در فکر فروش محصولات خود باشند. موفقیت تجاری در زمینه‌ی تولید محصول بیش از هر چیز در گرو چگونگی بازاریابی و عرضه‌ی محصولات با کیفیت است. البته پیش از اینکه محصول به دست مشتری برسد، ارزیابی شرایط اقتصادی و میزان سود حاصل از تولید محصول اهمیت می‌یابد.

سجاد جلالی‌فر در کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004 در پی بررسی روش‌های نوین کسب و کار است و اندیشه‌های تجاری سنتی را در بازار کنونی محکوم به شکست می‌داند. روند روبه‌رشد تجارت در دنیای پرشتاب صنعت، امکان حضور مشاغل پرهزینه و کم‌سود را به صفر می‌رساند. کسب و کاری که برنامه‌ی مشخصی برای آینده نداشته باشد، تنها به صرف هزینه‌های زیاد و هدر دادن نیروی انسانی منجر می‌شود. بدیهی است که این‌گونه تجارت‌های سنتی در بازار رقابتی امروز با چالش‌های متعددی روبرو خواهند شد.

کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004 شامل چهار فصل است. فصل اول این کتاب به شرح مفاهیم اولیه درباره‌ی استاندارد و کیفیت محصول اختصاص دارد. در این فصل آشنایی با استانداردهای تولید محصول با در نظر گرفتن مواردی مثل استانداردهای اجباری و اختیاری، عملکرد شرکت‌های بازرسی استاندرد، فرآیند استاندارد و استانداردسازی، منافع استانداردسازی و مراحل تدوین استانداردهای بین‌المللی، صورت می‌گیرد.

در فصل دوم کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004، سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO) معرفی می‌شود. همچنین در این فصل مخاطب می‌تواند با عناصر مختلف سازمان بین‌المللی استاندارد مثل اعضای ایزو، شرکای ایزو، لیست استانداردهای ایزو و استانداردهای ایزو و کیفیت، آشنا شود. در ادامه‌ی این فصل، مواردی همچون مزایای به‌کارگیری استاندارد و اهمیت گواهینامه‌ی ایزو مورد بررسی قرار می‌گیرد. فصل سوم کتاب مربوط به معرفی استاندارد ایزو 10004 است و طی بخش‌های گوناگون مباحثی در جهت آشنایی بهتر با این استاندارد ارائه می‌شود.

فصل پایانی کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004 چگونگی جلب رضایت مشتری در مراحل بازاریابی و فروش را بررسی می‌کند. سعید جلالی‌فر در این فصل از کتاب به سراغ معرفی مفاهیم کلیدی همچون شاخص رضایت مشتری (CSAT)، شاخص تلاش مشتری (SEC)، طبقه‌بندی سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری و اجرای سیستم سنجش رضایت مشتریان (CSM)، می‌رود.

کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004 یکی از منابع مفید در جهت آشنایی با مفاهیم استاندارد و فراگیری چگونگی رشد کیفیت محصول است که باعث ارتقاء دانش صاحبان مشاغل و کسب و کارهای نوپا می‌شود. این کتاب نوشته‌ی سعید جلالی‌فر است و توسط انتشارات دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004 برای چه کسانی مناسب است؟

صاحبان مشاغل، مدیران شرکت‌ها و علاقمندان به کتاب‌های حوزه‌ی کسب و کار می‌توانند با مطالعه‌ی این کتاب راهکارهای تازه‌ای برای تولید بهتر و رشد اقتصادی مشاغل خود پیدا کنند.

در بخشی از کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004 می‌خوانیم

این یک واقعیت مشهور است که هیچ شغلی بدون مشتری نمی‌تواند وجود داشته باشد. افزایش رقابت باعث می‌شود که مشاغل توجه بسیار بیشتری به جلب رضایت مشتری داشته باشند. سازمان برای مدیریت رضایت مشتری نیاز به یک رویکرد جامع دارد. یک مدیریت رضایت مشتری که به‌خوبی اجرا شود به شما کمک می‌کند رضایت مشتریان خود را تداوم بخشید. این نکته را باید درنظر گرفت که یکی از عناصر اصلی موفقیت سازمانی رضایت مشتری از سازمان و محصولات و خدمات آن است؛ بنابراین، لازم است رضایت مشتری نظارت و اندازه‌گیری شود. اطلاعات به‌دست‌آمده از نظارت و سنجش رضایت مشتری می‌تواند به شناسایی فرصت‌های بهبود استراتژی‌های سازمان، محصولات، خدمات، فرایندها و ویژگی‌های مورد ارزیابی مشتریان و در خدمت اهداف سازمان کمک کند. چنین پیشرفت‌هایی می‌توانند اعتماد مشتری را تقویت کرده و منافع تجاری نیز به همراه داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مفاهیم و کلیات
فصل 2: سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO)
فصل 3: استاندارد ایزو 10004
فصل 4: رضایت مشتریان
منابع و مأخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات151
زبانفارسی
شابک978-622-218-534-3
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004

برای دریافت کتاب سیستم مدیریت کیفیت در رضایت مشتری ISO 10004 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.