معرفی و دانلود کتاب آموزش پروپوزال نویسی

عکس جلد کتاب آموزش پروپوزال نویسی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش پروپوزال نویسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش پروپوزال نویسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش پروپوزال نویسی

کتاب آموزش پروپوزال نویسی نوشته‌ی سعید جلالی‌فر حاوی هر آن چیزی است که شما به‌عنوان محقق برای نگارش طرح تحقیق خود نیاز دارید. این کتاب برای راهنمایی دانشجویان و محققان برای تدوین پروپوزالی قابل‌ تأمل به رشته‌ی تحریر درآمده است.

درباره‌ی کتاب آموزش پروپوزال نویسی

در هر نقطه‌ی دنیا که باشید، برای شروع هرنوع پژوهش یا کاری نیاز به نوشتن پروپوزال دارید. نیاز دارید که مجموعه کلمات را در نهایت دقت در یک ردیف کنار هم قرار دهید تا به صریح‌ترین شکل ممکن منظور شما را منتقل و از آن مهم‌تر، مخاطبتان را قانع کند. رعایت ایجاز در پروپوزال و حفظ جذابیتش مهارتی است که تنها با آموزش درست و اصولی به‌دست می‌آید. برای نوشتن یک تحقیق درخشان، شما نیاز به نقشه‌ی راه دارید و پروپوزال همان نقشه‌ی راه شماست. در این مسیر داشتن ذهن منسجم نیاز به استفاده از راهنمایی دقیق و پرنکته دارد و چه راهنمایی بهتر از کتاب آموزش پروپوزال نویسی!

سعید جلالی فر در کتاب آموزش پروپوزال نویسی تمام تلاش خود را برای رعایت ساختاری منسجم به‌کار گرفته است. او در فصل «کلیات» اطلاعات جامعی را درباره‌ی انواع پروپوزال و ساختار آن ارائه می‌دهد و در فصل «پروپوزال‌نویسی و اجزای آن» به مبحث بسیار مهم رفرنس‌نویسی می‌پردازد. جلالی فر با دقتی مثال‌زدنی از چندین روش رفرنس‌نویسی نام می‌برد و آن‌ها را توضیح می‌دهد. از جمله‌ی این روش‌ها می‌توان به روش‌های هاروارد، ونکوور، شیکاگو، APA، MLA، APSA، NLM و Turabian اشاره کرد. البته هریک از این روش‌ها جزییات بی‌شماری دارند که قطعاً یک کتاب راهنما مجال خوبی برای واگویه‌ی همه‌ی این‌ها نیست. البته مولف با تدوین جدولی تخصص هریک از این روش‌ها را بیان کرده است و خواننده‌ی مشتاق می‌تواند با جستجوی بیشتر به جزییات همه‌ی آن‌ها دست یابد.

در فصل سوم، کتاب راهنمای شما برای انتخاب یک موضوع منحصربه‌فرد خواهد بود. در این فصل مولف ملاک‌های انتخاب مسئله و انتخاب موضوع را بیان خواهد کرد. دانشجویانی که در روند انتخاب موضوع هستند، به‌خوبی از میزان دودلی و تردید برای انتخاب بهترین موضوع آگاهند. سعید جلالی فر در آخرین بخش از این فصل با عنوان «تصمیم‌گیری نهایی در انتخاب موضوع»، با دادن توصیه‌هایی این فرایند را تسریع و تسهیل می‌کند. در فصل چهارم، «نگارش پروپوزال»، مولف مرحله‌به‌مرحله تمامی سرفصل‌های یک پروپوزال ایده‌آل را بررسی می‌کند و موبه‌مو نکاتش را توضیح می‌دهد.

در نهایت، درست است که در سال‌های اخیر کتاب‌های بی‌شماری با عنوان‌های مشابه تألیف شده‌اند، اما این کتاب از لحاظ ساختارمندی و جزیی‌نگری در زمره‌ی معدود کتاب‌هایی قرار می‌گیرد که راهکارهای آن برای مخاطب دانشجو کاربردی و عملی است. این کتاب در کنف حمایت مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

کتاب آموزش پروپوزال نویسی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دانشجوی کارشناسی‌ارشد یا دکتری هستید، یا حتی موضوعی برای تدوین یک مقاله به‌صورت آزاد در سر دارید، این کتاب راهگشای مسیر پرفرازونشیب تحقیق شماست.

در بخشی از کتاب آموزش پروپوزال نویسی می‌خوانیم

هر پروپوزال شامل بخش‌ها و قسمتهای مشخصی است که باید براساس اطلاعات درست و ضوابط علمی دقیق تکمیل شود. در برخی از دانشگاه‌‌ها برای نگارش پروپوزال، فرم‌های پیش‌فرضی تهیه شده و دانشجویان موظف‌اند برای بیان موضوع پایان‌نامه‌ی خود از این فرم‌ها استفاده کنند. درحقیقت پروپوزال، طرحی است که در ذهن دارید و می‌خواهید آن را عملی کنید. علاوه‌بر این، شما باید این طرح را به‌صورت استاندارد و مکتوب به گروه پیشنهاد بدهید.

تحقیقاتی که در قالب پروپوزال نوشته می‌شوند، اغلب جنبه‌ی درخواستی و پیشنهادی دارند. غالباً تحقیق، پیشنهادی برای مجاب‌کردن سایر افراد است تا از این طریق ارزش و قابلیت تحقیقات فرد به تصویب برسد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1/ کلیات
فصل 2/پروپوزال‌نویسی و اجزای آن
فصل 3/ انتخاب موضوع پژوهش
فصل 4/ نگارش پروپوزال

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش پروپوزال نویسی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات135
زبانفارسی
شابک978-622-218-658-6
موضوع کتابنگارش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش پروپوزال نویسی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش پروپوزال نویسی

برای دریافت کتاب آموزش پروپوزال نویسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.