معرفی و دانلود کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش

عکس جلد کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش

علم نوین در تجارت جهانی روش‌های گسترده‌ای در اختیار مدیران شرکت‌ها قرار داده تا محصولات خود را به بهترین شکل تولید و عرضه کنند. کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش نوشته‌ی سجاد جلالی‌فر ارزیابی مفصلی برای آشنایی با روند تولید محصولات کاربردی ارائه می‌کند.

درباره‌ی کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش

با پیشرفت صنعت و رشد روزافزون علم و فناوری نیازهای تازه‌ای برای مدیران و صنعتگران به جود آمده است. این نیازها بیش از هر چیز مربوط به رشد کیفیت برندهای تجاری و ارتقاء دانش مدیران در جهت ارائه‌ی محصولات تازه است. کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش، به مدیران شرکت‌ها و صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا رشد اقتصادی و کیفیت تولید محصولات خود را سرعتی چشم‌گیر ببخشند و در جهت پویایی کارکنان شرکت، راه‌های جدیدی را کشف کنند.

یکی از دلایل ماندگاری برخی از شرکت‌های بزرگ در چرخه‌ی اقتصاد نوین جهانی، انعطاف‌پذیری و تقویت مهارت تحلیل در فرآیند تولید محصول است. مدیران موفق همیشه آماده‌ی تغییر هستند و به‌روزرسانی اطلاعات خود را در اولویت برنامه‌ی کاری قرار می‌دهند. از این رو شناسایی ظرفیت‌ها و توانایی‌ها در کسب دانش برای مدیران شرکت‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش با نگاهی به رقابتی بودن تولید محصول در بازرهای جهانی، ابعاد مختلف تغییرات بزرگ و کوچک در فرآیند تولید محصول را بررسی می‌کند.

وارد شدن به مسیر رقابت یکی از چالش‌های مهم در بازارهای تجاری امروز است. شرکت‌های ممتاز در سراسر دنیا با استفاده از جدیدترین روش‌های تولیدی، توجه خود را به تولید بهترین محصولات معطوف ساخته‌اند و در این مسیر پرفراز و نشیب هموراه خواسته‌ی مشتریان را برآورده کرده‌اند. این امر باعث شهرت هرچه بیشتر برندهای تجاری می‌شود و نام این برندها را به بالاترین قله‌های موفقیت می‌رساند. کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش به شما کمک می‌کند تا کیفیت تولید محصول خود را مطابق نیاز مشتری ارتقاء دهید. چراکه توجه به خواسته‌ی مشتریان مهم‌ترین عامل پیشرفت برندهای تجاری محسوب می‌شود.

مطالب کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش در سه فصل کلی دسته‌بندی شده است. فصل اول این کتاب مربوط به مفاهیم اولیه‌ی مربوط به طراحی و تولید محصول است. در این فصل مخاطب می‌تواند با مواردی همچون طبقه‌بندی کالاهای صنعتی، تصمیم درمورد نام محصول، استراتژی بسته‌بندی محصول، تصمیم درمورد ارائه‌ی خدمات به مشتری، متمایزسازی محصول و... آشنا شود. در فصل دوم این کتاب مباحثی درمورد طراحی و توسعه‌ی محصول بیان می‌شود.

فصل سومِ کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش به موضوعات مهمی درباره‌ی چگونگی توسعه‌ی محصول جدید با رویکرد بازاریابی اختصاص یافته است. در این فصل مراحل تکمیلی تولید محصول با طرح موضوعاتی از قبیل شش مرحله‌ی توسعه‌ی محصول جدید، دلایل شکست و مراحل توسعه‌ی محصول جدید، جهت‌گیری مناسب در بازار، محوریت بازار و تمرکز بر مشتری، استراتژی بازاریابی و فروش محصول جدید و قواعد بازاریابی یک محصول جدید، پیش می‌رود.

کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش نوشته‌ی سجاد جلالی‌فر توسط انتشارات دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش برای چه کسانی مناسب است؟

مدیران شرکت‌ها و صاحبان مشاغل برای کسب آگاهی بیشتر در زمینه‌ی تولید محصول می‌توانند از مطالب این کتاب بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش می‌خوانیم

فاز توسعه محصول از تولید ایده شروع و تا پایان ارائه محصول به بازار ادامه می‌یابد. هنگامی که محصول به بازار معرفی می‌شود، پروژه وارد فاز تجاری‌سازی شده تا جایی که سوددهی حاصل می‌شود (زمانی که سود تجمعی از هزینه سرمایه‌گذاری پیشی می‌گیرد) و فاز نهایی فاز کسب‌وکار است؛ یعنی زمانی که پروژه تبدیل به یک کسب‌وکار خودمحافظ می‌شود.
در فاز نخست تمرکز اصلی بر توسعه دانش تکنولوژیک مربوط به توسعه محصول جدید است و در عین حال شروع بسط دانش بازار نیز در این مرحله صورت می‌پذیرد. در فاز تجاری‌سازی این بار نوبت دانش بازار است که تمرکز اصلی فعالیت بنگاه را به خود جلب کند و این در حالی است که توسعه دانش تکنولوژیک برای افزایش کارایی هنوز ادامه دارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: کلیات
مقدمه
طبقه‌بندی کالاهای صنعتی
تصمیم درمورد نام محصول
استراتژی بسته‌بندی محصول
تصمیم درمورد ارائه خدمات به مشتری
متمایزسازی محصول
تفاوت محصول و خدمت
نوآوری فرآیند یا خلاقیت در فرآیند
استراتژی محصول
فصل 2: طراحی و توسعه محصول
مقدمه
تعریف طراحی و توسعه محصول
بازاریابی محصول
چرخه عمر محصول (PLC)
تفاوت توسعه با طراحی محصول
تحویل محصول و تحقیقات مرتبط با آن
تکنیک دلفی در تحقیقات بازار تولید محصول
نامگذاری محصول جدید
بسته‌بندی محصول
فرآیند توسعه محصولات
معیار ارزیابی ایده‌ها
بررسی رقبا در توسعه فرآیند محصولات
مهندسی محصول
روش‌های طراحی محصولات
گسترش عملکرد کیفیت Q.F.D
فصل 3: توسعه محصول جدید با رویکرد بازاریابی
مقدمه
گام به گام تحلیل بازار در ساخت محصول جدید
عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید
اهداف فرآیند توسعه محصول جدید
شش مرحله توسعه محصول جدید
تحقیقات بازاریابی محصول جدید
ایده‌های تولید محصول جدید
دلایل شکست پروژه‌های توسعه محصول جدید
مراحل توسعه‌ی محصول جدید
برنامه‌ریزی معرفی محصول جدید
محصولات جدید را چگونه وارد بازار کنیم؟
شش راز موفقیت معرفی محصولات برتر بازار
عوامل کلیدی موفقیت
داشتن محصول منحصربه‌فرد و تک
محصول جهانی، یک رویکرد بینالمللی در طراحی و توسعه محصول و بازاریابی
جهت‌گیری مناسب در بازار، محوریت بازار و تمرکز بر مشتری
داشتن یک طرح دقیق، ارائه و روانه‌سازی به‌موقع به بازار
بازاریابی محصولات جدید
استراتژی بازاریابی و فروش محصول جدید
بهترین روش معرفی محصول جدید
رابطه مدیریت دانش و توسعه محصول جدید
قواعد بازاریابی یک محصول جدید
قهرمانان تولید محصول جدید
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات151
زبانفارسی
شابک978-622-218-549-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش

برای دریافت کتاب توسعه محصول و فرآیند ایجاد با دید بازاریابی و فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.