معرفی و دانلود کتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان

عکس جلد کتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان

می‌دانید که تولید یک کالا یا ارائه‌ی یک سرویس خدماتی، هزینه‌بر و زمان‌بر است؛ پس بدون کنترل کیفیت، ممکن است تمام وقت و هزینه‌های صرف‌شده، بی‌نتیجه بماند. کتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان اثر پژمان حق پناه روش‌هایی را به ما می‌آموزد که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم کیفیت محصولات و خدمات خود را افزایش دهیم و در فضای رقابتی قوی‌تر ظاهر شویم. این کتاب به ما کمک می‌کند تا بفهمیم چرا کنترل کیفیت مهم‌ترین اصل در خط تولید است.

درباره‌ی کتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان

کنترل کیفیت برای تمام شرکت‌ها و سازمان‌هایی که مشغول تولید محصول یا خدمات هستند، ضروری است. کنترل کیفیت همیشه به ارتقای رضایت مشتری کمک می‌کند؛ باعث می‌شود محصولات یا خدمات به‌طور مداوم با کیفیت مناسبی ارائه شوند و اتلاف منابع کاهش یابد و همچنین بهره‌وری و سود برای شرکت افزایش یابد. پژمان حق پناه در کتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان توضیح می‌دهد که تولید یا ساخت یک محصول، هزینه‌بر و زمان‌بر است و بدون انجام اقدامات کنترلی می‌تواند نتایج خطرناکی داشته باشد. وقتی که یک تولیدکننده‌، محصولاتی ناقص و بی‌کیفیت را برای مشتریانش می‌فرستد، اگر مشکلی هنگام استفاده از آن محصول پیش بیاید، این تولیدکننده است که مسئول شناخته می‌شود.

در کتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان می‌آموزیم که کنترل کیفیت به آزمایش‌هایی مربوط می‌شود که نشان می‌دهد آیا محصولات دقیقاً مطابق با مشخصات نهایی‌ مورد نظر هستند یا نه. این آزمایش‌ها با این هدف انجام می‌شوند که مشخص کنند چه اقدامات اصلاحی‌ای در فرایند تولید انجام می‌شوند. اگر کنترل کیفیت خوب و مناسبی صورت گیرد، سازمان‌ها و شرکت‌ها و تولیدکنندگان می‌توانند به‌ بهترین شکل به تقاضاهای مشتریانشان پاسخ دهند و محصولات بهتری را به آن‌ها ارائه کنند. بازرسان کنترل کیفیت با رعایت اصول کنترل کیفیت، مطمئن می‌شوند که محصولات معیوب یا ناایمن شناسایی می‌شوند و علل آن مورد بررسی قرار می‌گیرند.

پژمان حق پناه معتقد است که کنترل کیفیت کاربردی سبب می‌شود تا محصولات و خدمات سازمان با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه شود، نیازها و انتظارات آن‌ها برآورده شود و رضایت مشتریان افزایش پیدا کند. او در کتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان شرح می‌دهد که چگونه ‌می‌توان خطاها و اشکالات در فرایندهای تولید را کاهش داد تا هزینه‌های بازگشتی کاهش یابند و مرجوعی‌ها به حداقل برسند.

در کتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان با این امر آشنا می‌شویم که چگونه کنترل کیفیت در سازمان، شناسایی نقاط ضعف و بهبود آن‌ها را ممکن می‌سازد و عملکرد کلی سازمان را بهبود می‌بخشد.

کتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان اثر پژمان حق پناه توسط موسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ شده است.

کتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به مدیریت و رهبری می‌توانند از این کتاب بهره‌مند شوند. همچنین افرادی که دغدغه‌ی بازاریابی و فروش دارند و دنبال ارتقاء کیفیت کار خود هستند نیز از مطالعه‌ی این کتاب نکات ارزنده‌ای را فرا خواهند گرفت.

در بخشی از کتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان می‌خوانیم

نمودار علت و معلول یا نمودار استخوان ماهی که با نام ایشی کاوا نیز شناخته شده است، یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزار از هفت ابزار کنترل کیفیت است. این ابزار پایه و اساس بسیاری از نمودارها نظیر نمودار پارتو و همچنین زیربنای اساس اقدامات اصلاحی جهت برطرف نمودن ریشه‌ای دلایل فرایند تولید نامنطبق و همچنین محصول نامنطبق است. هنگام کشف یک وضعیت نامنطبق در فرایند تولید یا محصول نامنطبق، مهم‌ترین کار پس از شناسایی و تفکیک محصول نامنطبق، شناسایی و کشف علل وقوع آن است. نمودار علت و معلول شرایطی را فراهم می‌سازد تا کارشناسان کنترل کیفیت با دید وسیع و عمیق‌تری دلایل پیدایش وضعیت نامنطبق را شناسایی و کشف نمایند. این نمودار نشان می‌دهد که چه‌طور عوامل مختلف باعث ایجاد محصول نامنطبق شده و همچنین در هر شاخه چه زیرمجموعه‌هایی نقش و تأثیر دارند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: اهمیت کنترل کیفیت در کسب‌وکار
فصل 2: هزینه‌های کیفیت
فصل 3: فعالیت‌های کلیدی کنترل کیفیت
فصل 4: روش‌های نمونه‌برداری
فصل 5: طرح‌های کیفیت QUALITY PLAN
فصل 6: نمودارهای کنترل عملیات و جریان فرایند
فصل 7: برگه کنترل
فصل 8: نمودار علت و معلول
فصل 9: نمودار پارتو
فصل 10: نمودار هیستوگرام
فصل 11: نمودار پراکندگی
فصل 12: نمودار کنترل
فصل 13: نمودار تمرکز نقص‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-622-218-554-1
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان

برای دریافت کتاب کنترل کیفیت کاربردی ویژه مدیران و کارشناسان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.