معرفی و دانلود کتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب

عکس جلد کتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب

جنیفر اسمیت در کتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب به بررسی شکل‌گیری ارتباط صحیح و بدون اضطراب، خصوصا در روابط زناشویی می‌پردازد. او در این کتاب سعی دارد راه‌های مدیریت و کنترل اضطراب در ایجاد ارتباط را به ساده‌ترین و سلیس‌ترین شکل ممکن برای مخاطبان تشریح کند.

درباره کتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب

ویژگی‌های متعدد فردی در روابط می‌تواند طرفین را دچار چالش و دردسر کند که با آگاهی و شناخت نسبت به این ویژگی‌ها می‌توان مسیر رابطه را هموارتر و لذت‌بخش‌تر کرد. جنیفر اسمیت (Jennifer n smith) در آغاز کتاب با اشاره به اهمیت و تاثیر رابطه روی فرد تلاش می‌کند تا مخاطب را نسبت به برقراری ارتباط صحیح آگاه کند. آنچه از نظر او مهم است ادامه مسیر و روند رابطه و تاثیرات مثبت و منفی آن روی شخصیت طرفین است. یک رابطه می‌تواند روند صعودی و زمینه‌ی رشد را در فرد ایجاد کند و بالعکس.

معرفی و دانلود کتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب

آنچه بر دوام، ثبات و بهبود رابطه تاثیر مثبتی خواهد داشت، شناخت ویژگی‌های مثبت و منفی شریک عاطفی است. نویسنده در کتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب (no more anxiety in relationships) با تاکید بر شناخت ویژگی‌های طرف مقابل و درک متقابل از این ویژگی‌ها، این مورد را کلید موفقیت یک رابطه‌ی سالم می‌داند.

تمرکز اصلی این کتاب و نویسنده‌ی آن یعنی جنیفر اسمیت بر ویژگی اضطراب فردی و تاثیرات آن بر روابط است و شما را در شناخت اضطراب، راهکارهای کاهش اضطراب، ایجاد ارتباط موثر و تقویت اعتمادبه‌نفس در ارتباط رهنمود می‌کند.

نکته‌ی قابل توجه کتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب شکل بیان و ارائه شیوه‌های حل مسئله‌ی موثر است. استفاده از مثال‌های متعدد و طرح تمرین‌های عملی باعث می‌شود تا با شناخت اضطراب خود یا فرد مقابل و مدیریت آن به شیوه‌ای صحیح به روند بهبود رابطه خود کمک کنید.

جنیفر اسمیت برای کاهش و مدیریت رابطه از تمرینات تنفسی و میزان اهمیت آن شروع می‌کند. او با اشاره به میزان اهمیت مدیتیشن و یوگا، ورزش منظم، تکنیک‌های شناختی و رفتاری و از همه مهم‌تر گفت‌وگو با شریک عاطفی‌، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که با ساده‌ترین روش‌ها می‌توانید سلامت روحی را در رابطه و خودتان بهبود ببخشید. کتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب را نشر برگ و باد با ترجمه‌ی ویدا حسینی فرد به چاپ رسانده است.

کتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب برای چه‌کسانی مناسب است

این کتاب علاوه‌بر افرادی که در رابطه هستند و شریک عاطفی دارند برای همه‌ی بزرگسالان مناسب و راهگشاست. همچنین افرادی که به حوزه‌های شناخت فردی و بهبود رابطه عاطفی علاقه دارند می‌توانند از این کتاب بهره ببرند.

در بخشی از کتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب می‌خوانیم

ترس از رهاشدگی و دلایل آن چیست؟

ترس از رهاشدگی یک ترس غیرقابل‌کنترل از این موضوع است که نزدیکترین و عزیزترین افراد زندگی‌تان، رهایتان کنند و بروند. بعضی از افراد به دلیل تجربه‌های آسیب‌زایی که در کودکی داشته‌اند یا به دلیل روابط نامزدی قبلی، ترس از رهاشدگی دارند اما هر کسی ممکن است این ترس را داشته باشد.

تحقیقات بسیاری روی موضوع ترس از رهاشدگی انجام شده است. در حالی که ترس از رهاشدگی رسماً یک هراس شناخته نمی‌شود، اما یکی از ترس‌هایی است که بیشترین آسیب را برای فرد مبتلا به همراه دارد. فرد مبتلا به ترس از رهاشدگی، رفتارها و الگوهای بخصوصی نشان می‌دهد که روابط ایشان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

متاسفانه، رفتارهایی که نتیجه‌ی ترس از رهاشدگی است اغلب به رها شدن در واقعیت منتهی می‌شود که ویرانگر است. شناسایی ترس از رهاشدگی کمکتان خواهد کرد از این ترس عبور کنید و رابطه‌تان را نجات بدهید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: علائم اضطراب در رابطه
فصل دوم: اختلال اضطراب فراگیر
فصل سوم: تأثیرات اضطراب بر رابطه
فصل چهارم: حسادت
فصل پنجم: نزاع
فصل ششم: ترس از رهاشدگی
فصل هفتم: افکار غیرمنطقی
فصل هشتم: شناسایی و توقف اضطراب
فصل نهم: درک اضطراب همسر
فرجام سخن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب
نویسنده
مترجمویدا حسینی فرد
ناشر چاپیانتشارات برگ و باد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-622-5875-57-9
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب

برای دریافت کتاب رابطه زناشویی بدون اضطراب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.