معرفی و دانلود کتاب تغییر ذهنیت: برای فکر کردن مانند یک نابغه نیازی به نابغه بودن نیست

عکس جلد کتاب تغییر ذهنیت: برای فکر کردن مانند یک نابغه نیازی به نابغه بودن نیست
قیمت:
۱۰۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تغییر ذهنیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تغییر ذهنیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تغییر ذهنیت: برای فکر کردن مانند یک نابغه نیازی به نابغه بودن نیست

روانشناسی زرد اصرار دارد ما را به این پذیرش برساند که برای تغییر زندگی تفکر مثبت کافی است، اما اروین مک مانوس در کتاب تغییر ذهنیت به ما ثابت می‌کند که برای یک زندگی سعادتمندانه به چیزی بیشتر از تفکر مثبت محتاجیم: ایمان، کار سخت و برنامه‌ریزی برای پیروزی در چالش‌ها. این کتاب در صدر کتاب‌های پرفروش ملی قرار داشته است.

درباره‌ی کتاب تغییر ذهنیت

در زندگی‌های پرچالشی که کورتیزول عامل محرک است و مغز تشنه‌ی یک چکه دوپامین، سخنران‌های انگیزشی پاشنه‌ی آشیل انسان مدرن را یافته‌اند. برای آدمیزادی که زندگی ماشینی از او کالبدی بی‌جان ساخته، نشستن در یک همایش انگیزشی مثل اوردوز کردن با دوپامین است. در این همایش‌ها و با کتاب‌های زردی که نهایت کارشان امید واهی دادن است، ابرانسانی متولد می‌شود و بعد درلحظه از دنیا می‌رود. واقعیت تلخ است اما باید دانست که دوپامین چاره‌ی زندگی شلوغ امروز ما نیست؛ ما نیاز به برنامه‌ریزی، ایمان و امید در درازمدت داریم. کتاب تغییر ذهنیت: برای فکر کردن مانند یک نابغه نیازی به نابغه بودن نیست (Mind Shift: It Doesn't Take a Genius to Think Like One) نوشته‌ی اروین مک مانوس (Erwin Raphael McManus) به شما راهکارهایی واقع‌گرایانه با چاشنی دوپامینی که برای دنبال کردن یک زندگی پرفروغ به آن نیاز دارید، ارائه می‌دهد.

پیام اصلی کتاب تغییر ذهنیت درواقع در شعار آن نهفته است: برای داشتن بهترین زندگی نیازی ندارید نابغه و خارق‌العاده به دنیا آمده باشید. نبوغ شما درواقع در ممارست کردن در مسیر دلخواهتان است. برای درخشیدن در زندگی و غلبه بر محدودیت‌های موجود شما نیاز به محیطی مثبت برای رشد و بالیدن دارید. اروین مک مانوس در کتاب خود، الهیات مسیحی را با یافته‌های روانشناسی ترکیب می‌کند و به شما آموزش می‌دهد چگونه و در چه جنبه‌هایی نیاز به تغییر دارید تا اتمسفر زندگی شما به‌کلی دگرگون شود.

معرفی و دانلود کتاب تغییر ذهنیت

به‌طور کلی، پیام مک مانوس برای مخاطب امید، امید و امید است؛‌ نه امیدی مبتنی‌بر موهومات بی‌پایه‌ و اساس، بلکه امیدی بر پایه‌ی کار مستمر، چیدن استراتژی‌های کارآمد و افزایش توانمندی‌ها. با این همه این کتاب با همه‌ی نکات مثبتش در دسته‌ی کتب انگیزشی قرار می‌گیرد. درنتیجه، بهتر آن است که تنها به خواندن کتاب اکتفا نکنید و قدم‌های «عملی» و موثری برای زندگی‌تان بردارید.

کتاب تغییر ذهنیت را اکبر غریب نواز ترجمه و شرکت چاپ و نشر بازرگانی آن را به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب تغییر ذهنیت

  • در میان همه‌ی باهوش‌ها، اروین مک مانوس باهوش‌ترین است. هر وقتِ خوشی را که دست دهد تا چیزی از او یاد بگیرید مغتنم شمارید! کتاب تغییر ذهنیت را تهیه کنید تا چارچوب‌های ذهنی‌تان تغییر کند و زندگی‌تان زیر و رو شود. (جیمی کرن لیما، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • اروین مک مانوس درخشان‌ترین متفکری است که تابه‌حال دیده‌ام. مدت‌ها پیش از این کتاب، مک مانوس ذهنیت مرا تغییر داده بود و به تفکرم ارتقا بخشیده بود. اکنون و در این کتاب شما می‌توانید از همان نظرات نبوغ‌آمیز که به زندگی و کار من کمک کرد استفاده کنید. اگر دوست دارید به رشد فکری‌تان شتاب دهید همین امروز این کتاب را بخوانید.(جان گوردون)
  • کتاب تغییر ذهنیت یک راهنمای بی‌نقص برای کمک به بسیاری از ماست که در این دنیا فقط زنده‌ایم و زندگی نمی‌کنیم. این کتاب به شما اجازه می‌دهد به‌طور حقیقی عنان زندگی خود را با ایمان و امید در دست بگیرید. هیچ‌کس بهتر از مک مانوس نمی‌تواند شما را در سفری همراهی کند که به آرامش و سکون ختم می‌شود. (شان مکوی)
  • کتاب تغییر ذهنیت اروین مک مانوس یک شاهکار فوق‌العاده است که زندگی‌تان را متحول خواهد کرد. با یک بینش عمیق و برتر و با رویکردی لطیف وصمیمانه، مک مانوس خوانندگانش را به جنگ با محدودیت‌هایشان دعوت می‌کند تا زندگی هدفمندی را تجربه کنند. این کتاب ورق بازی زندگی را به نفع شما برمی‌گرداند و به شما قدرت لازم برای تغییر ذهنتان را می‌دهد. (اد مایلت، نویسنده‌ی پرفروش)

کتاب تغییر ذهنیت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتابی برای تغییر ذهنیتتان نیاز دارید که پس از خواندن آن شخصیتتان ارتقا یافته باشد، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب تغییر ذهنیت: برای فکر کردن مانند یک نابغه نیازی به نابغه بودن نیست می‌خوانیم

«برخی از افراد برای شکست ساخته شده‌اند، به همین سادگی» من هرگز لحظه‌ای را که در مرکز شهر دالاس در حال رانندگی بودم و به رادیو ورزشی گوش می‌دادم و آن کلمات را می‌شنیدم، فراموش نمی‌کنم. اگرچه مجری برنامه سعی می‌کرد آنچه را که روز قبل در دنیای بوکس رخ داده بود توضیح دهد، اما این کلمات از آن زمان تاکنون مرا آزار می‌دهند.

هشت ماه پیش از آن، باستر داگلاس با ناک‌اوت کردن قهرمان سنگین‌وزن جهان، مایک تایسون، وارد صحنه‌ی بوکس شده بود. تایسون مانند ورزشکاران پیش از خودش محمدعلی کلی، جو فریزر و جورج فورمن، سنگین‌وزنی بود که بوکس را برای یک نسل تعریف کرد. برای طرفداران این ورزش، او نماینده‌ی ویرانگرترین، وحشی‌ترین و وحشتناک‌ترین مبارزی بود که تابه‌حال وارد رینگ شده است. تایسون حریفان خود را شکست نمی‌داد. آن‌ها را نابود می‌کرد. همین دو سال قبلش، او قهرمان دوران، مایکل اسپینکس، را با ناک‌اوت در راند اول شکست داده بود. آخرین حریف تایسون قبل از داگلاس، تنها نودویک ثانیه دوام آورده بود تا اینکه تایسون با یک قلاب چپ جان‌فرسا او را روی تشک انداخت.
مبارزه‌ی بین داگلاس و تایسون در ژاپن، شهر توکیو برگزار شد و تایسون با نتیجه‌ی 42 به 1 پیش بود و همه فکر می‌کردند نه‌تنها باستر داگلاس را شکست می‌دهد، بلکه او را بیهوش می‌کند. به نظر می‌رسید نتیجه‌ی این مسابقه مشخص است. اما هیچ‌کس به باستر داگلاس نگفت که برنده شدن برای او غیرممکن است. پس از اینکه ده راند خود را در برابر خطرناک‌ترین مرد دنیا نگه داشت، کار غیرقابل‌تصوری انجام داد. او مایک تایسون را ناک‌اوت کرد و با کمربند قهرمانی مخصوص بوکسور سنگین‌وزن جهان به رختکن رفت.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت نویسنده
تغییر ذهنیت شماره‌ی 0: ذهنیت خود را تغییر دهید
تغییر ذهنیت شماره‌ی 1: مردم همه‌چیزند
تغییر ذهنیت شماره‌ی 2: شما نیازی به مخاطب ندارید
تغییر ذهنیت شماره‌ی 3: شما نمی‌توانید همه را با خود همراه کنید
تغییر ذهنیت شماره‌ی 4: تا زمانی که کار را انجام ندهید، کسی آن را درک نخواهد کرد
تغییر ذهنیت شماره‌ی 5: سقف شما خودتان هستید
تغییر ذهنیت شماره‌ی 6: استعداد ماده‌ای توهم‌زا است
تغییر ذهنیت شماره‌ی 7: هیچ‌کس نمی‌داند چه‌کار می‌کند
تغییر ذهنیت شماره‌ی 8: تلخی و سموم دیگری که شما را می‌کشد
تغییر ذهنیت شماره‌ی 9: آنچه را که هستید پیدا می‌کنید
تغییر ذهنیت شماره‌ی 10: متوسط باشید (در تقریباً همه‌چیز)
تغییر ذهنیت شماره‌ی 11: بار موفقیت بیشتر از شکست است
تغییر ذهنیت شماره‌ی 12: چیز خیلی خوبی وجود ندارد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تغییر ذهنیت: برای فکر کردن مانند یک نابغه نیازی به نابغه بودن نیست
نویسنده
مترجماکبر غریب نواز
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات116
زبانفارسی
شابک978-622-374-108-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تغییر ذهنیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تغییر ذهنیت

برای دریافت کتاب تغییر ذهنیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.