معرفی و دانلود کتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

عکس جلد کتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن
قیمت:
۱۹۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

یکی از محبوب‌ترین و پرافتخارترین کتاب‌های عصر حاضر! ریک روبین در کتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن، تعریفی دیگری از معنای هنر و هنرمند بودن ارائه کرده. او در این تعریف، از نتیجه‌گراییِ صرف دوری می‌کند و به خلق راه‌های تازه برای بودن و اندیشیدن و تولید کردن توجه نشان می‌دهد. این کتاب در چند دسته‌بندی در سایت آمازون، پرفروش‌ترین کتاب محسوب می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

اگر قرار باشد مفهوم هنر را از یک نفر در این دنیا یاد بگیریم، قطعاً ریک روبین (Rick Rubin) شایستگی آموزش در این زمینه را دارد! کسی که از سوی مجله‌ی تایمز جزو صد انسان تأثیرگذار در جهان معرفی شده و سابقه‌ی دریافت نه جایزه‌ی گرمی را هم در کارنامه‌اش دارد، به‌طور قطع می‌تواند چیزهای زیادی در رابطه با خلق هنر به ما یاد بدهد. اما شهرت ریک روبین تنها به این موارد خلاصه نمی‌شود. او که یکی از معروف‌ترین تهیه‌کنندگان موسیقی در دنیاست، فضایی را به وجود آورده که هنرمندان مختلف بتوانند با بهره‌گیری از شیوه‌ها و تمرینات ذهنی شخصی او، خلاقیت واقعیِ درونشان را به نمایش بگذارند. شاید دلیل اینکه کتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن (The Creative Act) در دسته‌بندی کتاب‌های موسیقی در سایت آمازون، پرفروش‌ترین اثر شناخته می‌شود نیز، همین شهرت روبین برای درک هنر و خلق چیزهای تازه باشد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

ریک روبین اعتقاد دارد که چه هنرمندی شناخته‌شده باشید که آثارش به بهترین شکل ممکن به نمایش درمی‌آید و تحسین دیگران را از آن خود می‌کند، و چه یک آدم معمولی که شاید تابه‌حال دست به هیچ‌کدام از ابزارآلات هنر نزده، شما به‌هرحال یک هنرمند محسوب می‌شوید. اشتباه نکنید! این یک توصیه‌ی پوچ و توخالی برای انگیزه دادن به افراد مختلف نیست، بلکه عین حقیقت است. هنر بیش از آنکه به چشمگیر بودن مرتبط باشد، با معنای «خلق» و «ایجاد کردن چیزی تازه» هم‌نشینی دارد.

تمام جهان هستی به‌صورت مداوم در حال خلق چیزی تازه است. ابرها باران را ایجاد می‌کنند، گیاهان گل می‌دهند و حیوانات زادوولد می‌کنند. ما انسان‌ها نیز به‌عنوان بخشی از این چرخه‌ی عظیم، مدام در حال تولید تجربیات تازه هستیم. شاید این تجربیات آن‌قدر کوچک بوده‌اند که به آن‌ها توجهی نکرده‌ایم؛ مثلاً تغییر دکوراسیون خانه، خلق روشی تازه است. پیدا کردن یک مسیر جدید برگشت به خانه برای دور ماندن از ترافیک، خلق شیوه‌ای تازه است. تصمیم‌گیری برای خرید یک هدیه و بعد به جا گذاشتن یک یادداشت کوچک شخصی بر روی آن، همگی تولید تجربیات تازه هستند. ما هرروز جهان را به شیوه‌ی منحصربه‌فرد خودمان درک می‌کنیم و با سیستم پردازشی که باز هم برای هر کس بدیع و یگانه است دنیا را می‌فهمیم، و بعد با تصمیماتی که می‌گیریم اثر مخصوص به خودمان را در این جهان به جا می‌گذاریم.

ریک روبین در کتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن همین درک و تحلیل خاصه‌ی هر کس را دستمایه‌ی توضیح مفهوم هنر قرار داده تا به ما نشان دهد دنیای اطرافمان یک منبع بزرگ الهام است، تنها لازم است با آگاهی بیشتری به آن نگاه کنیم. شاید آنچه گفته شد در ابتدا کمی فلسفی و عارفانه به نظر برسد، اما کتابی که پیش روی شماست یک اثر کاملاً کاربردی و آموزشی است. چه هنرمندی چیره‌دست باشید که به دنبال الهامات تازه برای آثارش می‌گردد، و چه فردی عادی که هیچ برخوردی با هنر به معنای عامیانه‌ی آن ندارد، این کتاب می‌تواند برایتان بسیار مفید و آموزنده باشد و کاری کند که از انرژی بی‌نظیر جاری در جهان اطرافتان بهره‌مند شوید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

کتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن کاری از شرکت چاپ و نشر بازرگانی است. ترجمه‌ی این اثر به عهده‌ی اکبر غریب‌نواز بوده و گویندگی آن را نیز مینا علیپوری به انجام رسانده.

افتخارات کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

  • جزو کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز؛
  • از کتاب‌های پرفروش ساندی‌تایمز؛
  • پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون؛
  • بهترین کتاب سال به انتخاب آمازون؛
  • نامزد دریافت جایزه‌ی برین اند نابلز؛
  • در لیست نهایی نامزدانِ بهترین کتاب سال واتراستونز؛
  • در لیست نهایی نامزدان دریافت عنوان بهترین کتاب غیرداستانی THE FOYLES؛
  • نامزد دریافت عنوان بهترین کتاب غیرداستانی از سوی گودریدز.

نکوداشت‌های کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

  • نشانی از ادبیات متعالی، کتابی که نشان می‌دهد با وجود هر آنچه خلافش را ثابت می‌کند، جهان همچنان به ما لبخند می‌زند. (روزنامه‌ی وال‌استریت)
  • من واقعاً به این کتاب به چشم اثری نگاه می‌کنم که همیشه خواندنی و پرطرفدار باقی می‌ماند... این کتابی است که آرزو می‌کردم در 25 سالگی می‌خواندمش. این کتابی است که به 25 ساله‌ها پیشنهاد می‌دهم؛ شاید به‌عنوان هدیه‌ی فارغ‌التحصیلی. (استیو لویت)
  • چگونه یک هنرمند از درک مفهوم به سمت آفرینش و خلق حرکت می‌کند؟ ریک روبین با ساختاری مشخص این فرایند را ترسیم می‌کند و ترکیبی از تشویق، الهام و نکته را ارائه می‌دهد... روبین کتابی خواندنی نوشته که سرشار از افکار عمیق، اطلاعات و خلاقیت‌ فراوان است. (لس‌آنجلس تایمز)
  • این یک کتاب زیبا و الهام‌بخش در زمینه‌ی خلاقیت و کار هنری است. این کار قلب نویسندگان و هنرمندان را شاد و آن‌ها را وادار به کار دوباره با حسی جدید از معنا و جهت می‌کند. این اثر یک دستاورد خیره‌کننده است. (آن لاموت)

کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن برای چه کسانی مناسب است؟

هر کس که می‌خواهد درک روشن‌تری از هنر داشته باشد و هنرمندانه‌تر زندگی کند، از شنیدن این کتاب لذت خواهد برد.

در بخشی از کتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن می‌شنویم

جهان همیشه در حال تغییر است. می‌توانید پنج روز متوالی در مکانی ثابت و به شیوه‌ای ثابت به تمرین آگاهی بپردازید و هربار تجربه‌ای منحصربه‌فرد داشته باشید. شاید صداهای مختلف و بوهای مختلف وجود داشته باشد. هیچ دو وزش بادی کاملاً یکسان نیست. جنس و کیفیت نور خورشید در هر دقیقه و هر روز تغییر می‌کند. در غنای طبیعت، تغییرات به‌راحتی قابل مشاهده است. برخی فریاد هستند، برخی دیگر زمزمه. حتی آگر عنصری به نظر ثابت برسد، چه یک اثر هنری در موزه باشد و چه شیئی روزمره در آشپزخانه، وقتی عمیق به آن نگاه می‌کنیم می‌توانیم تازگی را ببینیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی / مقدمه
30 دقیقه
قسمت اول
27 دقیقه
قسمت دوم
31 دقیقه
قسمت سوم
31 دقیقه
قسمت چهارم
30 دقیقه
قسمت پنجم
31 دقیقه
قسمت ششم
30 دقیقه
قسمت هفتم
12 دقیقه
قسمت هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن
نویسنده
مترجماکبر غریب نواز
راویمینا علیپوری
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

ت ط
۱۴۰۳/۴/۲
یا خوانش گویا نیست یا محتوا بیان قوی ندارد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

برای دریافت کتاب صوتی خلق کردن: شکل دیگری برای بودن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.