معرفی و دانلود کتاب تارهای نامرئی

عکس جلد کتاب تارهای نامرئی
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تارهای نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تارهای نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تارهای نامرئی

کتاب تارهای نامرئی نوشته‌ی مهران چیذری، رمانی معمایی و جنایی با تمی ترسناک و دلهره‌آور است که شما را میخکوب می‌کند. داستان کتاب درباره‌ی چند دختر جوان دانشجو است که در خوابگاهشان تنها شده‌اند و پس از یک جلسه‌ی احضار روح، اتفاقات بسیار عجیبی برایشان رخ می‌دهد که به قتل تعدادی از دختران می‌انجامد. حالا، کارآگاه احمد یاوری، باید با تیزبینی خود، پرده از این راز وحشتناک بردارد.

درباره‌ی کتاب تارهای نامرئی

خواندن رمان‌های جنایی، یکی از سرگرم‌کننده‌ترین تفریحاتی است که ذهن انسان را درگیر خود می‌کند و باعث لذتی غیرقابل وصف در هنگام خواندن می‌شود. رمان‌های معمایی اگر خوب نوشته شوند، لذت کشف را به شما هدیه می‌دهند که یکی از لذت‌های بزرگ برای هر انسانی است. حالا اگر این رمان‌ها، یک کارآگاه نام‌آشنا نیز داشته باشند که شما طرفدار او باشید، همه چیز جذابیت چندین برابر پیدا می‌کند. درست همان جذابیتی که خواندن داستان‌های شرلوک هولمز و هرکول پوآرو برایتان دارد. کتاب‌ مهران چیذری، تارهای نامرئی نیز، همه‌ی المان‌های یک رمان معمایی جنایی خوب را دارد.

کارآگاه احمد یاوری، شخصیت اصلی و قهرمان رمان‌های مهران چیذری است. او در رمان تارهای نامرئی، کارآگاه یاوری را مسئول کشف راز قتل دختران دانشجویی می‌داند که در شبی وحشتناک به آن‌ها حمله شده است. داستان از این جا شروع می‌شود که در زیرزمین باغ ویلایی که یک خوابگاه دانشجویی دخترانه است، در شبی تاریک و طوفانی، هشت دختر تنها مانده‌اند. آن‌ها طبق معمول بسیاری از خوابگاه‌های دخترانه، برای کمی تفریح و هیجان، بساط احضار روح راه انداخته‌اند اما این بار، روحی که احضار می‌شود، نفرین سیاه نام دارد و اعلام می‌کند که می‌خواهد دختری را که باعث مرگش شده، نابود کند. اما این آغاز ماجرای وحشتناک این دختران است.

فضای وحشت و دلهره، در همه‌ جای رمان تارهای نامرئی قابل لمس است و در تمام طول داستان، نگرانی برای دختران با شما باقی می‌ماند. سؤالاتی مانند این که چه کسی قرار است تا صبح کشته شود؟ چه چیزی باعث این قتل‌ها شده و چگونه اتفاق افتاده است را کارآگاه یاوری، با تلاش بسیار و موشکافی جزئیات فراوان کشف می‌کند.

تصویرهایی که مهران چیذری در کتاب ساخته است در ذهن می‌ماند و شیرینی حل معماها پا به پای کارآگاه لذت ماندگاری دارد. بسیاری از طرفداران رمان‌های جنایی و معمایی، این کتاب را دوست داشته‌اند و خوانندگان، کتاب تارهای نامرئی را کتابی پرکشش دانسته‌اند که نمی‌شود آن را زمین گذاشت. این رمان مهیج و جذاب را انتشارات شاپرک سرخ به چاپ رسانده است.

کتاب تارهای نامرئی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب تارهای نامرئی برای علاقه‌مندان به رمان‌های جنایی، معمایی و دلهره‌آور جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب تارهای نامرئی می‌خوانیم

مشخص شد که روح حاضر جهت گرفتن انتقام در آن مجلس حاضر شده و چون یکی از افراد حاضر در اتاق، باعث کشته شدن او در دنیای خاکی شده است، حالا باید به بدترین شکل ممکن توسط او به مجازات برسد و قول داد که همان شب ماموریتش را به انجام خواهد رساند.

دختران با بهت و حیرت به یکدیگر نگاه کردند. ترس از این که مبادا خودشان ناخواسته باعث مرگ کسی شده‌باشند و لاجرم در آن شب قربانی روح انتقام‌جو شوند همه را وحشت‌زده کرده‌بود. شدت ترس و اضطراب دیگر رمقی برای ادامه جلسه برایشان باقی نگذاشته‌بود که بالاخره مینو از روح حاضر درخواست کرد تا فرد مورد نظرش را به آن‌ها معرفی کند. بار دیگر سکوتی سنگین و رعب‌آور بر اتاق حاکم شد. همه با وحشت و اضطراب به استکان چشم دوخته بودند تا اسم شخص مورد نظر را زودتر ببینند. ترس از این که مبادا خودشان هدف انتقام روح خشمگین باشند در چهره تک‌تک آن‌ها مشهود بود. مثل این بود که دختران در قرعه‌کشی مرگ شرکت کرده‌اند و ناگزیر یکی از آن‌ها باید در آن شب قربانی شود. نصرت همچنان در گوشه اتاق ساکت و خونسرد نشسته بود و علی‌رغم وضعیت پرالتهاب دختران، هیچ عکس‌العملی نسبت به وقایع اطراف خود نشان نمی‌داد.

با وجود گذشت لحظات، استکان هم‌چنان بر سر جایش ایستاده بود و هیچ حرکتی نمی‌کرد. مینو بار دیگر از روح حاضر خواست تا به آن‌ها بگوید قصد انتقام گرفتن از کدام یک از دختران حاضر در جلسه را دارد؟ این بار استکان در جای خود بصورت نامنظم کمی به این‌طرف و آن‌طرف حرکت کرد و سپس با سرعتی وحشت‌آفرین بر روی حرف (ث) متوقف شد، ولی قبل از این که به سمت حرف بعدی حرکت کند، ناگهان پارچه‌ای که صفحه حروف بر روی آن قرار داشت به شدت از زیر آن کشیده شد و استکان رویش با شتاب به دیوار اصابت کرد و خرد شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تارهای نامرئی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شاپرک سرخ
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات293
زبانفارسی
شابک978-600-463-425-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تارهای نامرئی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تارهای نامرئی

برای دریافت کتاب تارهای نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.