معرفی و دانلود رایگان کتاب آناتومی حرکات بدنسازی: 155 حرکت همراه با جزئیات کامل و نکات کاربردی

عکس جلد کتاب آناتومی حرکات بدنسازی: 155 حرکت همراه با جزئیات کامل و نکات کاربردی
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آناتومی حرکات بدنسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آناتومی حرکات بدنسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آناتومی حرکات بدنسازی: 155 حرکت همراه با جزئیات کامل و نکات کاربردی

کتاب آناتومی حرکات بدنسازی، راهنمایی جامع و کاربردی برای علاقه‌مندان به بدنسازی و ورزشکاران حرفه‌ای است. سید سرمد زحمتکشان، نویسنده و گردآورنده‌ی کتاب، تمرین‌هایی کاربردی بر اساس دانش فیزیولوژی در این اثر گنجانده است. مطالب کتاب حاضر به‌گونه‌ای تدوین‌شده تا حرکات ورزشی را به بهترین شکلِ ممکن انجام دهید و بدنی ورزیده و خوش‌تراش داشته باشید.

درباره‌ی کتاب آناتومی حرکات بدنسازی

کتاب آناتومی حرکات بدنسازی، اثری سودمند برای افرادی است که می‌خواهند تمرین‌های بدنسازی را بر اساس روش‌های علمی انجام دهند. سید سرمد زحمتکشان، نویسنده‌ی کتاب، برای تمرین‌های این اثر از دانش فیزیولوژی بهره گرفته‌است. آگاهی از این دانش، اثربخشی چشمگیری در درک عملکرد بدن در طول انجام تمرین‌های ورزشی دارد. با این درک، می‌توانید برنامه‌های تمرینی موثرتری طراحی کنید و بدون اینکه به عضله‌ها آسیب بزنید، دائم آن‌ها را پرورش دهید و تنومند‌تر کنید. تمرین‌های این کتاب با زبانی ساده و خوش‌فهم، توضیح داده شده‌اند. نویسنده برای آموزش این تمرین‌ها، چیزی را در کتاب از قلم نینداخته‌است. این رویکرد باعث می‌شود تا پس از مطالعه‌ی کتاب آناتومی حرکات بدنسازی، تمرین‌هایی علمی و کارآمد برای تقویت عضله‌ها انجام دهید. در کنار تمرین‌های ورزشی، نویسنده به توضیحِ عملکرد عضله‌های مختلف بدن پرداخته‌است. آگاهی از اینکه کدام عضلات در هر تمرین ورزشی درگیر هستند، باعث می‌شود تا حرکت‌های ورزشی را دقیق‌تر انجام دهید و احتمال آسیب‌دیدگی شما در حین ورز‌ش‌، به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند. مطالب کتاب آناتومی حرکات بدنسازی با تشریح عضلات در ابتدای هر فصل آغاز می‌شود. سید سرمد زحمتکشان، پس از توضیح آناتومی عضلات، حرکاتی را مخصوصِ این عضلات مطرح کرده‌است. با شناخت عملکرد عضلات، می‌توانید با رویکردی دقیق‌تر برای دستیابی به عضله‌هایی حجیم‌، برنامه‌ریزی و تمرین کنید.

معرفی و دانلود کتاب آناتومی حرکات بدنسازی

مطالب کتاب آناتومی حرکات بدنسازی، به‌گونه‌ای تدوین‌شده تا توضیحاتی درباره‌ی عضله‌های لازم برای انجام تمرین‌های ورزشی را در بر گرفته باشد. این مطالب با تشریح آناتومیِ عضلات پا آغاز می‌شود. عضله‌های بخش قدامی، میانی، خلفی و سرینی در این کتاب کاملاً‌ توضیح داده شده‌اند. پس از این توضیحات، تمرین‌هایی مانندِ جلوپا با دستگاه، اسکوات هالتر از جلو، اسکوات دمبل، پرس با دستگاه، پشت پا لیفت هالتر و پشت پا دمبل خوابیده را مطالعه می‌کنید. از آنجایی که عضله‌های سینه، نقش مهمی در ایجاد جلوه‌ای خوش‌تراش و ورزیده در بدنسازی دارند، نویسنده‌ی کتاب، بخش مهمی از این اثر را به توضیح آناتومی این عضله‌ها اختصاص داده‌است.

عضلات سینه نه‌تنها به ایجاد ظاهری حجیم و متناسب در قسمت فوقانی بدن کمک می‌کنند، بلکه اثربخشی مهمی در تمرین‌های ورزشیِ ترکیبی مانند پرس سینه دارند. تقویت این عضله‌ها در کنار اینکه ظاهری خوش‌فرم برای قسمت بالایی بدن ایجاد می‌کنند، باعث افزایش قدرت کلی بدن نیز می‌شوند.

آناتومی عضلات سه‌سر بازویی و تمرین‌هایی برای تقویت این عضله‌ها را در ادامه‌ی کتاب آناتومی حرکات بدنسازی مطالعه می‌کنید. تشریحِ عملکرد عضله‌های شانه در تمرین‌های ورزشی و روش تقویت این عضله‌ها در بخش پایانی کتاب مطرح‌ شده‌است. نویسنده در انتهای این اثر، منابعی را برای مطالعه‌ی بیشترِ خواننده‌های علاقه‌مند به کسب دانش درباره‌ی آناتومی بدن و ارتباط آن با تمرین‌های ورزشی، گنجانده‌است. مجموعاً، 155 حرکت ورزشی برای تقویت عضله‌های بدن در این کتاب قرار دارد. این تعداد حرکت‌ها، کتاب آناتومی حرکات بدنسازی را به مرجعی کامل تبدیل کرده که تمامی حرکت‌های لازم برای دستیابی به اندامی ورزیده در آن پوشش داده شده‌است.

کتاب آناتومی حرکات بدنسازی را انتشارات ایماد چاپ و روانه‌ی بازار کرده‌است.

کتاب آناتومی حرکات بدنسازی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندان به بدنسازی و افرادی که می‌خواهند با انجام تمرین‌هایی اصولی، اندامی خوش‌تراش داشته باشند، مخاطب‌های اصلی کتاب آناتومی حرکات بدنسازی به‌حساب می‌آیند. مطالعه‌ی این کتاب برای مربیان بدنسازی نیز خالی از لطف نیست.

در بخشی از کتاب آناتومی حرکات بدنسازی: 155 حرکت همراه با جزئیات کامل و نکات کاربردی می‌خوانیم

عضله سرینی میانی: این عضله در قسمت خلفی به وسیله عضله سرینی بزرگ پوشیده شده است. عضله سرینی میانی از روی سطح سرینی (سطح خارجی) استخوان بی نام، شروع می‌شود و تارها بعد از سیر به طرف پایین، به طرف یکدیگر نیز کشیده شده و شکل یک بادبزن را به عضله می‌دهند. عضله در انتهای تحتانی به سطح جانبی برجستگی بزرگ استخوان ران چسبندگی پیدا می‌کند. ماهیچه سرینی متوسط از سطح خارجی ایلیوم (زیر ماهیچه سرینی بزرگ)، مبدا گرفته و به برجستگی (تروکانتر) بزرگ استخوان ران ختم می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

عضلات پا
عضلات پشت
عضلات سینه
عضلات سه‌‌سر بازویی
عضلات شانه
عضلات شکم
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آناتومی حرکات بدنسازی: 155 حرکت همراه با جزئیات کامل و نکات کاربردی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-622-7977-56-1
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آناتومی حرکات بدنسازی

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۳/۶/۱۹
سید سرمد زحمتکشان، با زحمت و با دقت از آناتومی حرکات بدنسازی نوشته است.
آناتومی بدن را با تصویرسازی خوب نشان داده است و تمام عضلات درگیر، ورزش را با حرکات ورزشی و بدنسازی نشان داده است و راهنمای جامع و کامل از این رشته ورزشی است.
زحمتکشان در نشان دادن تک تک حرکات، در تک برگ کوشیده است که خاص را
خود در این زمینه به دست بیاورید و اگر برای اینکه به جایی که می‌خواهید نیرو وارد کنید و حرکت بزنید، می‌توانید طبق فهرست پیش روید. کتاب آناتومی حرکات بدنسازی، تخصصی برای علاقمندان این فن است و برای همین کتاب تخصصی و علمی، دادن ستاره کم یا زیاد نمی‌تواند هدف کامنت گذاری باشد و متبحرین باید نظر دهند. اما برای این‌که در کتابخانه‌ام این کتاب را دارم، خوشحالم. سپاس از کتابراه 🙏
امیر محمد محمدزاده
۱۴۰۳/۶/۱۶
به نظر من خیلی می‌تواند این کتاب برای کسی که تازه بدنسازی را شروع کرده موثر و مفید باشد زیرا این کتاب شما را با تمام اعضلات بدن اشنا میکنه و اینطوری باعث میشه شما بهترین استفاده رو از وسایل بدنساری ببرید
مریم معارف
۱۴۰۳/۶/۱۳
جامع و کامل
بسیار روان و قابل درک هست برای تمامی افراد که میخواهند بدانند، تمرینی مه انجام میدن در اصل روی کدام عضله هست و فکوس کنند روی عضله، و این قطعا نتیجه بهتر خواهد داشت حین تمرین
محمد رضا قدیری
۱۴۰۳/۶/۲۱
بسیار عالی و ساده عضلات درگیر در بدنسازی را با شکل به‌تصویر کشیده‌اند و همچنین نحوه کار با دستگاه نیز در آن گنجانیده شده
Reza
۱۴۰۳/۶/۲۱
کتاب بسیار مفیدی است
حرکات بدنسازی را بخوبی نشان و توضیح می‌دهد
ولس متاسفانه کامل نبود یعنی خیلی از حرکات را نگذاشته بودند
کاظم نیسی
۱۴۰۳/۶/۲۶
بسیار مفید بود و انتظار چنین کتاب پر محتوایی را نداشتن. برای ورزشکارها اکیدا مطالعه آن را توصیه می‌کنم
محمد امین حصاوی
۱۴۰۳/۶/۲۰
کتاب خوبیه دست نویسنده رو میبوسم
ادم میتونه با خواندن این کتاب به شیوه درست ورزش کنه و سلامت جسمانی بهتری داشته باشه
Mahdinazari
۱۴۰۳/۶/۲۰
کمی مفید بود برای افردا بسیار مبتدی است چیزهایی که هر ورزشکاری میداند را به ان پرداخته درکل ممنونم
عاطفه سهرابی
۱۴۰۳/۶/۱۴
ورزش میتونه هم بهت کمک کنه هم صدمه بزنه
... این کتاب میتونه یه راهنما کامل و مربی خوب باشه
مهدی عسگری
۱۴۰۳/۶/۲۰
تمام حرکات درست و توضیح دادن درباره روش وزنه زدن فوق العاده عالی بود.
Amirali
۱۴۰۳/۶/۱۰
این کتاب برای کسایی خوب هست که می‌خواهند ورزشکار شوم این کتاب عالی هست
ابوالفضل پورحیدر
۱۴۰۳/۶/۲۱
عالی بود برای بدنساز‌ها می‌تونه مفید باشه
یسنا برخورداری
۱۴۰۳/۶/۸
کتاب خیلی خیلی خوبیه، به دوست داران بدنسازی توصیه میکنم🌻👌
سارا اشراقی
۱۴۰۳/۶/۲۷
برای یک ورزش فوق العاده آماده باشید.
مجتبی طالبی
۱۴۰۳/۶/۱۲
مناسب برای اناتومی شناسی
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب آناتومی حرکات بدنسازی

برای دریافت کتاب آناتومی حرکات بدنسازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.