معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی
قیمت:
۲۱۰۰۰ ۱۰,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی

خلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی اثری از جین برت، کارشناس برجسته‌ی امور مالی است. برت در این کتاب ضمن آشنا ساختن مخاطبانش با اصول و مقدمات برنامه‌ریزی مالی از جمله بررسی‌های تقابلی درآمد و هزینه و همین‌طور اشاره به اهمیت و لزوم پس‌انداز، به آنان می‌آموزد چگونه بدهی‌های خود را به حداقل برسانند و با تغییر در نگرش و رویکردهای مالی خود، از فرصت‌های سرمایه‌گذاری که سر راهشان قرار می‌گیرد نهایت بهره را ببرند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی

جین برت (Jane Barratt) در خلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی (Managing Your Personal Finances) روشی پیش‌رو برای تفکری فراتر از حقوق و دستمزد را ارائه کرده است؛ روش و رویکردی که سازنده، سودده، ایمن و آتیه‌دار است. سواد مالی را اغلب به برخورداری از دانش مالی، مهارت نشان دادن واکنش مناسب در بهره‌گیری از فرصت‌های زودگذر سرمایه‌گذاری، ایجاد و بهره‌برداری از فرایندهای پُربازده و همین‌طور تشریح و تعهد به برنامه‌های کارآمد مالی تعبیر می‌کنند. تصور اغلب مردم بر این است که به دلیل دشواری فرایند کسب درآمد، باید آن را به کارشناسان زبده و آگاهان این حوزه سپرد اما جین برت در این کتاب به مخاطبانش می‌آموزد چگونه منابع مالی خود را به‌ شیوه‌ای سرمایه‌گذاری و مدیریت کنند که بازده فراوانی برای آنان به ارمغان بیاورد.

جین برت در خلاصه کتاب صوتی مدیریت مالی با رد این موضوع که سرمایه‌گذاری فقط برای دوران بازنشستگی مفید است، فرآیند پس‌انداز و سرمایه‌گذاری را امری حیاتی و نوعی هوشمندی مالی برای دستیابی به رفاهی پایدار برمی‌شمارد. به باور برت این سرمایه‌گذاری است که سود بیشتری برای افراد در بر دارد نه صرفه‌جویی. او استراتژی‌های خود را با شنوندگان کتابش در میان می‌گذارد و آنان را راهنمایی می‌کند تا با تغییر در نگرش و سازوکارهای مالی خود، به امنیت مالی دست پیدا کنند.

جین برت منابع مالی را به پنج بخش تقسیم می‌کند: پول نقد و معادل‌های آن، سهام، اوراق قرضه، پس‌انداز و بیمه. او از موضوعات مهمی از جمله اهمیت یک سبد مالی متوازن، درک علل نوسان‌های مالی، مدیریت ریسک در منابع، شناسایی ارزش در بازار و تقویت منابع درآمدی در طول زمان سخن می‌گوید و از امکان سنجش نرخ بازده یک سبد در مقابل عملکرد کلی بازار صحبت می‌کند. در خلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی علاوه بر آن از به‌روزترین و مؤثرترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری و دلایل اهمیت و لزوم اجتناب از سرمایه‌گذاری‌های پرهزینه و مخاطره‌آمیز آگاه می‌شوید.

خلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی اثری جالب‌توجه و مفید است که به مهم‌ترین مباحث مالی از به حداکثر رساندن ظرفیت درآمدی گرفته تا مالیات و برآورد هزینه‌ها، بودجه‌بندی و سرمایه‌گذاری و... می‌پردازد؛ اثری که برای هر فرد غیرمتخصص و کارنابلد در مباحث مالی نکات کلیدی و آموزنده‌ی بسیاری در بر دارد و با این‌که قصد نداشته جایگزینی برای مشاور مالی شخصی به حساب آید اما کلیدی‌ترین مقدمات سواد مالی عمومی را در اختیار شنوندگانش قرار می‌دهد. این کتاب را به کوشش شادن پژواک و خوانش فرزانه فائزی می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در مدیریت منابع مالی خود دچار چالش هستید و درآمد و هزینه‌های شما با هم‌خوانی و تناسبی با هم ندارند و اگر قصد دارید شیوه‌ی صحیح کسب درآمد را بیاموزید و رفاه بیشتر و موفقیت دوچندان در زندگی کسب کنید، پیشنهاد ما برای شما شنیدن خلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی است. این کتاب هم‌چنین برای صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینان نیز مطالبی آموزنده و جالب‌توجه در بر دارد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی می‌شنویم

وقتی ما واژه‌ی درآمد رو به کار می‌بریم، توی دنیای کارمندها به حقوق فکر می‌کنند و اگه خوش‌شانس باشند پاداش امکان خرید سهام هم هست و اگه دیگه خیلی خوش‌شانس باشند اون‌وقت حقوق و برنامه‌ی بازنشستگی هم دارند. اما دنیا عوض شده و خیلی هم سریع. در این جلسه من به یک شیوه‌ی جدید فکر کردن به درآمد می‌پردازم که یک نگاه امروزی‌تر به منابع درآمدی و نقش شما در تضمین این‌که بیشتر از یک نوع درآمد داشته باشید هم شامل می‌شه.

بزرگ‌ترین تغییر مثبت برای این نسل از کارگران اینه که شفافیت بسیار بیشتری در نحوه‌ی پرداخت وجود داره. در بسیاری از کشورها دولت پیشگام حرکت به‌سوی شفافیت بوده و به کارکنان دولت رتبه و سطح تخصیص دادند و دسته‌بندی‌های درآمدی در چهارچوب اون سطوح شفاف منتشر می‌شه. در چنین وضعیتی شما می‌دونید کجا هستید و به کدوم سمت حرکت می‌کنید. وضعی بسیار متفاوت با شرکت‌ها که در اون ابهام در دستمزدها به نفع کارفرما تموم می‌شه و این یک تغییر منفی بزرگ ایجاد کرده. این‌جا به‌ عهده‌ی کارمندان هست که ارزش‌شون رو بررسی کنند و خواهان افزایش حقوق بشوند و بخش عمده‌ای از این‌که اجازه بدهند یا اجازه ندهند دستمزدشون دست کارفرما باشه به خلاقیت بیشتر یا حتی شدت عمل بیشتر در رابطه با انواع درآمد ممکن برمی‌گرده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
قسمت اول
3 دقیقه
قسمت دوم
5 دقیقه
قسمت سوم
5 دقیقه
قسمت چهارم
3 دقیقه
قسمت پنجم
4 دقیقه
قسمت ششم
7 دقیقه
قسمت هفتم
4 دقیقه
قسمت هشتم
5 دقیقه
قسمت نهم
5 دقیقه
قسمت دهم
6 دقیقه
قسمت یازدهم
5 دقیقه
قسمت دوازدهم
5 دقیقه
قسمت سیزدهم
5 دقیقه
قسمت چهاردهم
5 دقیقه
قسمت پانزدهم
5 دقیقه
قسمت شانزدهم
4 دقیقه
قسمت هفدهم
4 دقیقه
قسمت هجدهم
5 دقیقه
قسمت نوزدهم
6 دقیقه
قسمت بیستم
3 دقیقه
قسمت بیست‌ویکم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۲۱۰۰۰ ۱۰,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مدیریت امور مالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.