معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه‌ گذاری

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه‌ گذاری
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه‌ گذاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه‌ گذاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه‌ گذاری

خلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه‌ گذاری اثری از جین برت، کارشناس نام‌آشنای اقتصاد و امور مالی است. برت در این کتاب به‌روزترین و کاربردی‌ترین اطلاعات درباره‌ی سرمایه‌گذاری را گنجانده است و مخاطبان خود را از اهمیت و لزوم سرمایه‌گذاری و بهترین و کارآمدترین شیوه‌ی انجام آن آگاه می‌سازد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه گذاری

جین برت (Jane Barratt) در خلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه‌گذاری (Managing Your Personal Investments) از یکی از حیاتی‌ترین و کاربردی‌ترین مهارت‌هایی می‌گوید که هر فردی برای ادامه‌ی زندگی خود نیازمند یادگیری آن است. در شرایط متلاطم اقتصادِ جهان امروز اگر فرد قادر نباشد ارزشِ دارایی‌های خود را حفظ کند و میان درآمد و هزینه‌هایش تعادل برقرار نماید، با چالش‌های بسیار دشواری روبه‌رو خواهد شد. بنابراین آگاهی از مبانی سرمایه‌گذاری‌ نه‌تنها مفید که حیاتی است. این قبیل دانش و آگاهی هم‌چنین کاهش مخاطرات مالی و افزایش میزان درآمد و ثروت را نیز در پی خواهد داشت.

مدیریت سرمایه به‌عنوان جنبه‌ای از سواد مالی، به توانایی اداره‌ی بهینه‌ی منابع و دارایی‌های مالی گفته می‌شود به‌نحوی که خطرات مشارکت در بازارهای مالی تحت کنترل قرار گیرد و استراتژی‌های مناسب برای دستیابی به بالاترین نتایج اتخاذ شوند. گسترش روزافزون تنوع بازارهای مالی و کاهش ارزش پول باعث شده تا بر اهمیت سرمایه‌گذاری بیش از پیش تأکید شود. اغلب مردم علاقه دارند تا با پذیرش میزان ریسک کمتر، بازده بالاتری از منابع مالی خود کسب کنند؛ امری که به مدیریت صحیح منابع مالی و برخورداری از یک سازوکار کارآمد در سرمایه‌گذاری نیازمند است و این دقیقاً همان موضوعاتی است که جین برت در خلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه گذاری به آن‌ها پرداخته است.

مدیریت سرمایه‌گذاری به باور بسیاری از آگاهان این حوزه نه یک محصول که یک فرایند پویاست؛ فرایندی که از سیاست‌گذاری‌های متعدد، نظارت مستمر، اطمینان از تحقق اهداف و ارزیابی نتایج تشکیل شده است. سرمایه‌گذاری تنها به دوران بازنشستگی محدود نمی‌شود و این امر بنا به باور جین برت، هم در مدیریت منابع مالی و هم در مدیریت سرمایه‌گذاری موضوعی کلیدی و محوری به حساب می‌آید و از این رو، بررسی زمینه‌های احتمالی برای سرمایه‌گذاری‌های سودده گامی هوشمندانه در مسیر دستیابی به رفاه پایدار مالی برای افراد به شمار می‌آید.

در خلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه گذاری می‌شنویم که سرمایه گذاری در تمامی پنج بخش اصلی بازار، یعنی پول نقد و معادل‌های آن، اوراق قرضه، صندوق‌ها و محصولات بیمه‌ای، امکان‌پذیر است. جین برت استراتژی‌های کارآمدی در این کتاب برای هر یک از آن بخش‌ها ارائه کرده است. او در عین حال مخاطبانش را به حفظ تعادل در تمامی این زمینه‌ها ترغیب می‌کند و مقدمات این کار از جمله درک و مدیریت خطرات بازارها، شناسایی ارزش در بازار و پرورش مهارت در تمامی این حوزه‌ها را به آنان می‌آموزد.

خلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه گذاری را به همت شادن پژواک و خوانش فرزانه فائزی می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه گذاری برای چه کسانی مناسب است؟

به تمامی افرادی که قصد دارند با آموختن شیوه‌های صحیح مدیریت سرمایه گذاری به موفقیت‌های مالی درخشان و رفاهی ماندگار دست پیدا کنند، شنیدن خلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه گذاری را پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه‌ گذاری می‌شنویم

تعیین اهداف یک مرحله‌ی حیاتی در تمام سرمایه‌گذاری‌هاست. وقتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری می‌پرسند حقوق بازنشستگی‌ات چقدره تعجب می‌کنم. اونا می‌گن دلت می‌خواد چقدر باشه؟ منم می‌گم هر چقدر بیشتر بهتر ولی به‌ نظر من این سؤالات اشتباهه. نباید تا وقتی خودمون رو نشناختیم و نفهمیدیم چه نیازهایی داریم اهداف‌مون رو تعیین کنیم. وقتی این کار رو کردیم می‌فهمیم چه نوع سرمایه‌گذاری‌ای باید انجام بدیم و چقدر می‌تونیم ریسک رو تحمل کنیم. فقط اون وقته که می‌تونیم اهداف‌مون رو تعیین کنیم. پس بیایید یک نگاهی به خودمون بندازیم و اول از همه ببینم در سرمایه‌گذاری چه آرمان‌هایی داریم.

ممکنه فکر کنید آرمان‌ها همون اهداف هستند ولی در واقع کمی با هم فرق دارند. آرمان یک تصویر کلی درباره‌ی چیزیه که می‌خواهید در نتیجه‌ی سرمایه‌گذاری به دست بیارید. مثلاً می‌خواهید درآمدی به دست بیارید که بشه باهاش زندگی کرد، می‌خواهید مقدار پس‌اندازتون رو برای آینده بیشتر کنید یا می‌خواهید پول‌تون رو تا جای ممکن و با حداکثر سرعت افزایش بدید یا نمی‌خواهید توی سرمایه‌گذاری پولی رو از دست بدید و بعد، تا چه اندازه می‌خواهید ریسک متحمل بشید. اگه دوست ندارید در سرمایه‌گذاری اصلاً ضرر کنید، احتمال میزان ریسک‌پذیری‌تون پایینه و اگه با ضرر کردن مشکلی ندارید، احتمالاً میزان ریسک‌پذیری‌تون بالاست.

آرمان‌ها و ریسک‌پذیری شما ممکنه گاهی‌اوقات با هم در تضاد باشند. در این صورت باید با هم آشتی‌شون بدید. اگه می‌خواهید سهام بخرید ولی میل به ریسک ندارید، باید آرمان‌تون رسیدن به رشد متوسط باشه. اگه می‌خواهید بازده بالایی داشته باشید که نیاز به ریسک داره ولی خیلی از ریسک کردن می‌ترسید، نباید آرمان‌تون رسیدن به رشد بالا باشه. پس مطمئن بشید که آرمان‌ها و میزان ریسک‌پذیری‌تون با هم منطبق‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
قسمت اول
4 دقیقه
قسمت دوم
6 دقیقه
قسمت سوم
4 دقیقه
قسمت چهارم
5 دقیقه
قسمت پنجم
3 دقیقه
قسمت ششم
4 دقیقه
قسمت هفتم
6 دقیقه
قسمت هشتم
4 دقیقه
قسمت نهم
5 دقیقه
قسمت دهم
5 دقیقه
قسمت یازدهم
5 دقیقه
قسمت دوازدهم
4 دقیقه
قسمت سیزدهم
4 دقیقه
قسمت چهاردهم
4 دقیقه
قسمت پانزدهم
4 دقیقه
قسمت شانزدهم
4 دقیقه
قسمت هفدهم
4 دقیقه
قسمت هجدهم
5 دقیقه
قسمت نوزدهم
5 دقیقه
قسمت بیستم
4 دقیقه
قسمت بیست‌ویکم
4 دقیقه
قسمت بیست‌ودوم
3 دقیقه
قسمت بیست‌وسوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه‌ گذاری
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه‌ گذاری

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مدیریت سرمایه‌ گذاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.