معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی

خلاصه کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی اثری از آماندا کلایمن، مشاور برجسته‌ی امور مالی و نویسنده‌ی کتاب‌های مربوط به مدیریت عادات و واکنش‌های پولی و درآمدی است. کلایمن در این کتاب به مخاطبانش کمک می‌کند نگرش‌های خود در این زمینه را واکاوی و ریشه‌یابی نمایند و در نتیجه‌ی انجام تحلیل‌ و بررسی‌های ضروری، به چهارچوبی منحصربه‌فرد برای هدایت جریان پول شخصی خویش دست یابند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی

هر یک از ما نسبت‌به خانواده و فرهنگی که در آن رشد یافته‌ایم، آموزشی که دریافت کرده‌ایم، تجارب کاری و نحوه‌ی مواجهه‌ با پول و موضوعات مربوط به آن از جمله پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و... نوعی نگرش از مباحث مالی در ذهن ساخته‌ایم؛ نگرشی که می‌تواند در ادامه‌ی مسیر یاری‌دهنده‌ی ما باشد یا سد راه‌مان گردد. اگر از چرایی و چگونگی این پدیده آگاه نیستید، با آماندا کلایمن (Amanda Clayman) و کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی (Financial Wellness: Managing Personal Cash Flow) همراه شوید تا آگاهی‌های ضروری در این باره را کسب نمایید.

فقدان سواد مالی امروزه به مانعی بزرگ در مسیر پیشرفت فردی و اجتماعی کشورهای توسعه‌یافته و در حال پیشرفت تبدیل شده است. دانش ناکافی از مباحث مالی بر تک‌تک افراد، خانواده‌ها و جوامع اثر می‌گذارد و اندک‌اندک پیامدهای ناگوارش را در زمینه‌های مختلف نشان می‌دهد. از این رو، ارائه‌ی آموزش‌های مالی در تمام سطوح جامعه و به افراد از هر قشر و طبقه و پیشینه‌ای، امری بسیار ضروری به نظر می‌آید. آماندا کلایمن در خلاصه کتاب صوتی سلامت مالی با تشریح مقدمات این حوزه برای مخاطبانش ، بخشی از بار این آموزش را بر دوش کشیده است.

هنگامی که درباره‌ی پول، چگونگی مصرف و پس‌انداز آن تصمیم می‌گیریم، تنها با اعداد و ارقام سروکار نداریم. پول در قریب به اتفاق بخش‌های زندگی ما اثر می‌گذارد و از چنان جایگاه مهمی برخوردار است که به قسمتی از وجود و زیست‌مان و همین‌طور به زیربنایی برای روابط ما با دیگران تبدیل شده است. آماندا کلایمن با انتشار کتاب خود تلاش کرده است تا سلامت مالی را به زندگی انسان‌ها برگرداند. او در قسمت‌های مختلف این کتاب به موضوعات مختلفی از جمله عوامل تأثیرگذار در نحوه‌ی نگرش افراد به مسائل مادی و تجهیز آنان برای مواجهه با نوسان‌های پولی و درآمدی اشاره کرده و نقشه‌ی راهی برای کشف منابع جدید مالی و مدیریت جریان نقدینگی ارائه نموده است.

آماندا کلایمن در کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی به مخاطبان خود می‌آموزد چگونه ریشه‌ی عادات مالی کنونی خود را شناسایی نمایند، عادت‌های زیان‌ده و مخرب را حذف کرده و عاداتی صحیح جایگزین آن‌ها نمایند و چگونه جریان منابع نقدی خود را به‌شیوه‌ای مؤثر و کارآمد مدیریت نمایند. کلایمن هم‌چنین به شما کمک می‌کند رفتارها و واکنش‌های خود را تجزیه و تحلیل کنید، به‌دور از عواطف و احساسات و عاری از پیش‌داوری به موقعیت مالی حال حاضر خود بنگرید و به‌یاری راهکارهایی که آماندا کلایمن در کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی ارائه کرده است، جریان‌های پولی و درآمدی خود را به بهترین شیوه هدایت نمایند.

خلاصه کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی را به کوشش شادن پژواک و با خوانش سحر چوبدار می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌وجوی سازوکاری مؤثر برای مدیریت منابع پولی و مالی خود هستید و اگر قصد دارید با ارتقای کیفیت زندگی خود، به موفقیت و شادمانی بیشتری دست یابید، شنیدن خلاصه کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی می‌شنویم

اجازه بدهید یک لحظه به این فکر کنیم که چه‌طور در برخی موارد فشار مالی می‌تونه واکنش شدید جسمی ایجاد کنه و اجازه نده درست فکر و عمل کنیم. سال گذشته یکی از مشتریانم وقتی یک نامه از اداره‌ی مالیات دریافت کرد که باید چند هزار دلار مالیات بده، متوجه شد که توی اظهارنامه‌ی مالیاتی‌اش مرتکب اشتباه شده. بهم گفت که وقتی نامه رو خونده بدنش خشک شده و صدای نبضش رو با گوش‌های خودش شنیده. به این می‌گن واکنش جنگ و گریز که نشون می‌ده بخش آمیگدال توی مغز فرمان داده و سیستم کناری مغز فعال شده.

سیستم کناری مسئول قرار دادن بدن توی وضعیت هوشیاری در موقع احساس خطر هست. در همون حین که بزرگ می‌شویم سیستم کناری همه‌ی حالت‌هایی رو که ما رو می‌ترسونه ضبط می‌کنه؛ از سخنرانی برای جمع تا یه آسانسور پر ازدحام و دریافت نامه‌ی مالیات. برخی خیلی از ماها پول تقریباً همیشه واکنش جنگ و گریزه. دلیلش می‌تونه فشار بالای مالی باشه یا ممکنه شما حساسیت خاصی به برخی جنبه‌های هیجانی پول داشته باشید. بدن‌تون نمی‌تونه تفاوت‌ها رو تشخیص بده و پاسخش یکسان می‌مونه. اگه پول این‌طور تحریک‌تون می‌کنه احتمالاً می‌دونید چقدر سخته ترس رو از ذهن‌تون بیرون کنید.

یادتون باشه ما برای بقا ساخته شدیم بنابراین بدن‌مون واکنش به تهدید رو به باقی کارکردهای ذهنی اولویت می‌ده و مغزمون از کارکردهای ادراکی سطح بالا منحرف می‌شه. یعنی عملاً تا زمانی که این واکنش رو کنترل کنید، نمی‌تونیم فکر کنید. توی این وضعیت باید سعی کنید آروم باشید نه این‌که مشکل رو حل کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
قسمت اول
1 دقیقه
قسمت دوم
5 دقیقه
قسمت سوم
5 دقیقه
قسمت چهارم
5 دقیقه
قسمت پنجم
4 دقیقه
قسمت ششم
4 دقیقه
قسمت هفتم
4 دقیقه
قسمت هشتم
5 دقیقه
قسمت نهم
4 دقیقه
قسمت دهم
3 دقیقه
قسمت یازدهم
6 دقیقه
قسمت دوازدهم
4 دقیقه
قسمت سیزدهم
4 دقیقه
قسمت چهاردهم
5 دقیقه
قسمت پانزدهم
5 دقیقه
قسمت شانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویسحر چوبدار
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی

امید
۱۴۰۳/۴/۶
سلام به تمام دنبال کنندگان محترم کتاب های صوتی کتابراه. از شنیدن این کتاب نیز لذت بردم البته سلیقه ها مختلف است. اما با عقل ناقص مالی ام بازم هم نکته های برای یاد گیری داشت و تذکراتی بسیار. باتشکر از همه.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی سلامت مالی: مدیریت جریان نقدینگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.