معرفی و دانلود کتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان

عکس جلد کتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان

کتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان به قلم گری نورتفیلد، چهارمین و آخرین مجلد از مجموعه‌ی طنزی‌ست که برای کودکان و نوجوانان منتشر شده. این‌بار نیمه خدای هراکلس به جولیوس و دوستانش قول می‌دهد که اگر بتوانند به او کمک کنند تا سیب طلایی گم‌شده را پیدا کند، پاداش بزرگی نصیبشان خواهد شد. در این ماجراجویی جدید و دیوانه‌وار، قهرمانان داستان با موجوداتی عجیب ‌وغریب روبه‌رو می‌شوند و اژدهایی صد سر را فریب می‌دهند!

درباره‌ی کتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان

خوانندگان بین‌المللی کتب کودک و نوجوان گری نورتفیلد (Gary Northfield) را با مجموعه‌ی جذاب و پرطرفدار گورخر گلادیاتور (Julius Zebra Series) می‌شناسند. این نویسنده‌ی توانای بریتانیایی مجموعاً در چهار جلد داستانی‌هایی فکاهی خلق کرده که خوانندگان جوان ذیل آن‌ها با اتفاقات و دوره‌های تاریخی مهمی به‌خوبی آشنا می‌شوند. از این حیث می‌توان کتاب‌های نورتفیلد را در نوع خود بی‌نظیر دانست، چراکه خواندنشان علاوه‌بر لذت‌بخش بودن، آموزنده نیز هست.

معرفی و دانلود کتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان

کتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان (Julius Zebra Grapple With The Greeks) آخرین مجلد از مجموعه داستان‌های ژولیوس و دوستانش است. جایی‌که بالاخره ماجراجو‌یی‌های خطرناک آن‌ها یه پایان می‌رسد. این‌بار نیمه‌خدای هراکلس به ژولیوس و دوستانش قول پاداشی بزرگی را می‌دهد. او می‌گوید که اگر آن‌ها بتوانند به او کمک کنند تا سیب طلایی گم‌شده را پیدا کنند، این پاداش نصیبشان خواهد شد. اما این پاداش بزرگ چیست که ارزش چنین زحمتی را داشته باشد؟ جاودانگی! با‌این‌حال، مدت زیادی از سفر آن‌ها نگذشته که هراکلس ناپدید می‌شود و ژولیوس و دوستانش را رها می‌کند تا خودشان به تنهایی سیب طلایی را پیدا کنند. در این ماجراجویی جدید و دیوانه‌وار، گورخر گلادیاتور و دوستانش در هزارتویی مخوف با مینوتور روبه‌رو می‌شوند، اژدهای صد سر را در باغ هسپرید فریب می‌دهند و پس از بازدیدی دراماتیک از پادشاهی میداس، تلاشی جسورانه برای نجات از اعماق زمین خواهند داشت. در پایان نیز سری به عالم اموات می‌زنند اما خدایان همیشه مراقبِ کوه المپ در مورد اینهمه نافرمانی چه فکر می‌کنند و واکنش آن‌ها چیست؟ و این پایان شاید یکی از بهترین‌ها برای مجموعه‌ای چنین پرطرفدار است.

داستان کتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان از رودررویی ژولیوس با هرکول پسر زئوس آغاز می‌شود. هرکول دنبال ژولیوس قهرمان و دوستانش می‌گشته تا آن‌ها را به ماجراجویی هیجان‌انگیزی دعوت کند. ژولیوس با بی‌خیالی هرکول را «خرکول» خطاب می‌کند و بعد به او می‌گوید که دیگر دنبال ماجراجویی نیست. اما هرکول باور نمی‌کند که ژولیوس همان گورخر گلادیالتور معروف باشد و به همین دلیل است که او را مسخره می‌کند و حسابی به او می‌خندد.

نورتفیلد کتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان را در نوزده فصل به رشته‌ی تحریر درآورده که برخی از عناوین آن به شرح زیر است: «وقت ماجراجویی است»، «بلبشوی طلای المپیک»، «پا روی دم گاوها نگذارید»، «این‌‍قدر لوس نباش»، «قبلاً این‌قدر سنگین نبود» و «سفر به عالم اموات».

نیلوفر گنجی کتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان را به زبان فارسی برگردانده و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده و در اختیار مخاطبان این مجموعه قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گورخر گلادیاتور

مجموعه کتاب گورخر گلادیاتور یک‌سری کتاب طنز تاریخی‌ست که گری نورتفیلد آن‌ها را برای کودکان و نوجوانان به رشته‌ی تحریر درآورده. در هر یک از این چهار کتاب مجموعه‌ای از وقایع تاریخی مربوط به تمدنی بزرگ، پیش‌زمینه‌ی داستان‌هایی قرار گرفته‌اند که ذیل آن‌ها کودکان و نوجوانان با آن تمدن و عادت‌ها و ویژگی‌هایشان آشنا می‌شوند. اولین تا چهارمین جلد این مجموعه به‌ترتیب «بزن‌بزن با رومی‌ها»، «هم‌دستی با بریتانیایی‌ها»، «درگیری با مصریان» و «گلاویز شدن با یونانیان» نام دارند.

نکوداشت‌های کتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان

  • ترکیب زیرکانه‌ی واقعیت‌های تاریخی و داستان‌های احمقانه. (ساندی اکسپرس)
  • کتاب‌های ژولیوس گورخر واقعاً از ابتدا تا انتها سرگرمی خالص هستند، شخصیت‌ها خودشان را خیلی جدی نمی‌گیرند و صحنه‌های خنده‌دار زیادی در سرتاسر کتاب‌ها وجود دارد. البته تصاویر کارتونی شگفت‌انگیزی نیز وجود دارد که واقعاً می‌توان به آن‌ها خندید. (استیسی، Whispering Stories)
  • این ماجراجویی در قالب کتابی ساده و طنزآمیز در میان اساطیر یونانی است، با شوخی‌های فراوان و البته. نقاشی‌هایی هنرمندانه که هر صفحه از متن کتاب را تکمیل می‌کنند. (استفانی تورناس، گودریدز)

کتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان برای چه کسانی مناسب است؟

مجموعه کتاب گورخر گلادیاتور برای نوجوانان علاقه‌مند به کتاب‌های طنز تاریخی یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: وقت ماجراجویی است
فصل دوم: بلبشوی طلای المپیک
فصل سوم: بهترین مأموریت
فصل چهارم: بی‌ادب وفادار
فصل پنجم: فلز سنگین
فصل ششم: حریف تمرینی
فصل هفتم: شگفت‌انگیز
فصل هشتم: نظریه‌ی ریسمان
فصل نهم: پا روی دم گاوها نگذارید
فصل دهم: ساعت سیبی
فصل یازدهم: گورخر تروآ
فصل دوازدهم: شوخی ندارم
فصل سیزدهم: بزن به چاک
فصل چهاردهم: این‌‍قدر لوس نباش
فصل پانزدهم: پسر طلایی
فصل شانزدهم: قبلاً این‌قدر سنگین نبود
فصل هفدهم: سفر به عالم اموات
فصل هجدهم: شهر ارواح
فصل نوزدهم: پایان ماجراجویی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان
نویسنده
مترجمنیلوفر گنجی
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-622-5260-20-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان

برای دریافت کتاب گورخر گلادیاتور 4: گلاویز شدن با یونانیان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.