معرفی و دانلود کتاب گورخر گلادیاتور 2: همدستی با بریتانیایی‌ها

عکس جلد کتاب گورخر گلادیاتور 2: همدستی با بریتانیایی‌ها
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گورخر گلادیاتور 2: همدستی با بریتانیایی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گورخر گلادیاتور 2: همدستی با بریتانیایی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گورخر گلادیاتور 2: همدستی با بریتانیایی‌ها

کتاب گورخر گلادیاتور 2: همدستی با بریتانیایی‌ها به قلم تصویرگر و نویسنده‌ی معروف انگلیسی، گری نورتفیلد، دومین مجلد از داستان‌های جذابی است که در قالب مجموعه ماجراهای طنز، نوجوان را با وقایع و دوره‌های تاریخی آشنا می‌کند. این‌بار گورخر و دوستانش ماجراجویی عجیب‌وغریب، خنده‌دار و البته دلخراش دیگری را تجربه می‌کنند. پیش از آنکه امپراتور هادریان آخرین لطفش را در حق گورخر و دوستانش به جای آورد و بزرگ‌ترین آرزوی آن‌ها یعنی آزادی را برآورده کند، لازم است که به سرزمین دور بریتانیا بروند و مأموریتی را به انجام برسانند.

درباره‌ی کتاب گورخر گلادیاتور 2: همدستی با بریتانیایی‌ها

گری نورتفیلد (Gary Northfield) تصویرگر و نویسنده‌ی داستان‌های طنز بریتانیایی در ادامه‌ی داستان‌های گورخر گلادیاتور این‌بار به‌سراغ سرزمین مادری خود، یعنی انگلستان رفته و گورخر و دوستانش را با ماجراهای جذاب دیگری روبه‌رو می‌کند. کتاب گورخر گلادیاتور 2: همدستی با بریتانیایی‌ها (Julius Zebra: Bundle with the Britons) دومین مجلد از این مجموعه‌ی طنز تاریخی‌ست که کودکان و نوجوانان را با دوره‌ها و فضای تاریخی متفاوتی آشنا می‌کند. این‌بار هم یک سلسله اتفاقات عجیب، خنده‌دار و البته خطرناک برای این حیوان و دوستانش می‌افتد و آن‌ها را وادار به واکنش‌های جالبی می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب گورخر گلادیاتور 2: همدستی با بریتانیایی‌ها

داستان از این قرار است که امپراتور هادریان می‌خواهد آخرین لطفش را در حق گلادیاتور و دوستانش به خرج داده و بزرگ‌ترین آرزوی آن‌ها یعنی آزادی را برآورده کند. اما پیش از آن لازم است که این گروه عجیب و البته ناسازگار به سرزمین دور و غریب بریتانیا بروند تا جمعیت را با خود همراه و طرفدارانی جذب کنند. اما این تعطیلات برای آن‌ها با خوش‌شانسی همراه نخواهد بود... قهرمان راه‌راه ما و دوستانش اگر بخواهند از شرّ وحشی‌ترین و سرکش‌ترین حریفان خود جان سالم به در ببرند، به‌ جای سطل و بیل و کلنگ، به تمام قدرت‌ها و هوش خود نیاز دارند. اما آیا آن‌ها می‌توانند این میزان از هوشمندی و فراست را از خود نشان داده و جان سالم به‌دار ببرند؟

داستان کتاب گورخر گلادیاتور 2: همدستی با بریتانیایی‌ها از خیابان‌های شلوغ و بوگندو و پرسروصدای رم آغاز می‌شود. جایی‌که گورخر واقعاً حس می‌کند سزار است و در میان بوی راسویی که در کل شهر پیچیده، با نخوت قدم می‌زند. او همین ماه پیش با پیروزی شوکه‌کننده‌اش در مسابقات شهر رم، به یک گلادیاتور سوپراستار تبدیل شده و داستان شجاعت‌هایش مثل توپ در سراسر امپراتوری صدا کرده. مردم از شهرهای خیلی دور می‌آمدند که بتوانند مبارزات او را تماشا کنند، پس چرا نباید به خودش مغرور شود؟

نورتفیلد این مجلد را در بیست‌ودو فصل به رشته‌ی تحریر درآورده که برخی از عناوین آن شامل «قهرمان مردمی»، «سرزمین امید و جنگ»، «چاله‌ای پر از مشکلات»، «اومد، دید، دستگیر کرد»، و «دعوای هادریان» می‌شوند. انتشارات نگاه آشنا کتاب گورخر گلادیاتور 2: همدستی با بریتانیایی‌ها را با ترجمه‌ی فارسی نیلوفر گنجی منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گورخر گلادیاتور

مجموعه کتاب گورخر گلادیاتور یک مجموعه کتاب طنز تاریخی است که گری نورتفیلد آن‌ها را برای کودکان و نوجوانان به رشته‌ی تحریر درآورده. در هر یک از این چهار کتاب یک‌سری وقایع تاریخی مربوط به تمدنی بزرگ، پیش‌زمینه‌ی داستان‌هایی قرار گرفته‌اند که ذیل آن‌ها نوجوانان با آن تمدن و عادت‌ها و ویژگی‌هایشان آشنا می‌شوند. اولین تا چهارمین جلد این مجموعه به‌ترتیب «بزن‌بزن با رومی‌ها»، «هم‌دستی با بریتانیایی‌ها»، «درگیری با مصریان» و «گلاویز شدن با یونانیان» نام دارند.

نکوداشت‌های کتاب گورخر گلادیاتور 2: همدستی با بریتانیایی‌ها

  • خل‌بازی‌های جذاب، داستان‌های تاریخی مخوف با چاشنی طنز. (فایننشال تایمز)
  • من از تصاویر جذاب کتاب حسابی لذت بردم. آن‌ها جنبه‌ای خنده‌دار اما مرتبط به داستان اضافه کرده بودند. (قصه‌های خلاق بچه‌ها)
  • با تصاویر کارتونی عالی، این یک داستان فوق‌العاده خنده‌دار و دیوانه‌کننده است. (مجله‌ی مانیا)
  • گری نورتفیلد می‌تواند تکه‌هایی از اطلاعات مهم تاریخی را پشت شادی و خنده پنهان کند. بچه‌ها با خواندن کتاب‌هایش آنقدر می‌خندند که متوجه نمی‌شوند چیز جدیدی یاد گرفته‌اند. (Bookrapt)
  • این یک داستان خنده‌دار دیگر از نورتفیلد است، با طنز فراوان. این داستان‌ها حقایقی را در مورد زندگی روم باستان با صحنه‌های طنز و شیطنت‌های احمقانه‌ی حیوانات ترکیب می‌کنند. (Read Plus)
  • داستان این گورخر که به‌صورت کمیک روایت شده، شوخ‌آمیز، مضحک و کاملاً سرگرم‌کننده است. (جولیا اکلشر، لاو ریدینگ)

کتاب گورخر گلادیاتور 2: همدستی با بریتانیایی‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های طنز و البته تاریخی نوجوان علاقه‌مند هستید، مجموعه‌ی گورخر گلادیاتور یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: قهرمان مردمی
فصل دوم: زبرامانیا
فصل سوم: تعطیلات رومیان
فصل چهارم: همه سوار شوند
فصل پنجم: چاله‌ی بوگندو
فصل ششم: ماهی شدن
فصل هفتم: سرزمین امید و جنگ
فصل هشتم: صخره‌ی بریتون
فصا نهم: صدای لندنیوم
فصل دهم: خانه‌ی دور از خانه
فصل یازدهم: گِل، عرق و گریه
فصل دوازدهم: استعدادیابی بریتانیایی‌ها
فصل سیزدهم: امکان ندارد
فصل چهاردهم: اووو، راه‌راه اووو
فصل پانزدهم: چاله‌ای پر از مشکلات
فصل شانزدهم: جوشیدن و حباب
فصل هفدهم: در لندنیوم
فصل هجدهم: اومد، دید، دستگیر کرد
فصل نوزدهم: جبهه‌ی آخر
فصل بیستم: دعوای هادریان
فصل بیست‌و‌یکم: او سنگین نیست...
فصل بیست‌ودوم: دست در دست برادر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گورخر گلادیاتور 2: همدستی با بریتانیایی‌ها
نویسنده
مترجمنیلوفر گنجی
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات183
زبانفارسی
شابک978-622-5260-16-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گورخر گلادیاتور 2: همدستی با بریتانیایی‌ها

برای دریافت کتاب گورخر گلادیاتور 2: همدستی با بریتانیایی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.