معرفی و دانلود کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید

عکس جلد کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید
قیمت:
۲۰,۱۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید

کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید نوشته‌ی فرشید نادری‌نژاد، عنوان جلد دوم از مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده است و به بررسی راهکارهایی برای تأثیرگذاری بر دیگران و بهبود مهارت‌های ارتباطی می‌پردازد. در این کتاب، نویسنده با طرح این پرسش که چرا برخی افراد در زندگی موفق‌تر از دیگران هستند، به دنبال کشف پاسخ‌هایی است که می‌تواند به خوانندگان کمک کند تا در تعاملات اجتماعی و حرفه‌ای خود موفق‌تر عمل کنند.

درباره‌ی کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید

فرشید نادری‌نژاد در کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید به ما یادآوری می‌کند که صرف وقت و هزینه برای ایجاد تغییر در ظاهر یا ارتقاء وضعیت اجتماعی، کافی نیست؛ بلکه کلید موفقیت واقعی در مهارت‌های ارتباطی نهفته است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با اجتناب از اشتباهات کوچک و به ظاهر بی‌اهمیتی که ممکن است باعث دوری دیگران از شما شود، جایگاه خود را در روابط اجتماعی و حرفه‌ای بهبود بخشید. یکی از محورهای اصلی کتاب، توجه به اهمیت اعتماد به نفس در تعاملات اجتماعی است. نویسنده تأکید می‌کند که اعتماد به نفس دادن به دیگران، هدیه‌ای است که می‌تواند تأثیرات شگرفی بر روابط شما داشته باشد. او همچنین به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند از طریق پیش‌بینی احساسی و درک بهتر نیازهای دیگران، ارتباطات مؤثرتری برقرار کنند و از گفتن و انجام‌دادن چیزهایی که ممکن است روابط را خراب کند، بپرهیزند.

معرفی و دانلود کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید

در قسمتی از کتاب، نویسنده به اهمیت اولین برخورد و تأثیر آن بر دیدگاه دیگران نسبت به شما اشاره می‌کند. او معتقد است که حتی در اولین لحظه‌ی دیدار، نظراتی درمورد شما در ذهن افراد شکل می‌گیرد. فرشاد نادری‌نژاد بر این نکته تأکید دارد که اگر در برخورد اول موفق عمل نکنید، احتمال اینکه دیگر شانسی برای تغییر این نظر نداشته باشید بالا است.

این کتاب در انتشارات ایماد تألیف شده و با مطالعه‌ی آن شما می‌توانید در زمینه‌های مختلف زندگی شخصی و حرفه‌ای خود موفق‌تر باشید.

درباره‌ی مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده

مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده نوشته‌ی فرشید نادری‌نژاد، به‌طور خاص برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود ببخشند، اما با زبان تخصصی و پیچیده مواجه نشوند. این کتاب‌ها به زبان ساده و قابل فهم نوشته شده است و به خوانندگان کمک می‌کند تا با استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های موثر، در تعاملات روزمره‌ی خود موفق‌تر باشند. برخی از جلدهای این مجموعه از این قرارند:

  • خط‌ قرمزهای ارتباطات
  • ترفندهای ارتباط تلفنی
  • همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید

کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید به تمامی افرادی که به دنبال تقویت مهارت‌های ارتباطی خود هستند، توصیه می‌شود. این کتاب به‌ویژه برای کسانی که می‌خواهند در محیط‌های کاری و اجتماعی تأثیرگذارتر باشند، مناسب است. از جمله‌ی مخاطبان اصلی این کتاب کسانی هستند که که در حرفه‌های مرتبط با فروش، مدیریت، روابط عمومی، و روان‌شناسی مشغول به کارند.

در بخشی از کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید می‌خوانیم

همان بعد از ظهر، من متوجه مزیت دیگری از نگه داشتن کارت ویزیت افراد در هنگام صحبت شدم. هماهنگ کننده جلسه من را به یک فرد بدخلق که دلال تجهیزات خودرو بود معرفی کرد. طبق رسم این جلسات، کارت ویزیتم را به او دادم. او سریعا به آن نگاه کرد و آن را در جیب عقبش گذاشت، که البته، این کار برای یک فرد آسیایی، می‌توانست به عنوان یک توهین تلقی شود.

به منظور تمرین ترفند جدیدم، به نگه داشتن کارت آقای دلال در دستانم ادامه دادم و به هر چند دقیقه یک بار، به شکلی محترمانه به آن نگاهی می‌انداختم. این کاملا قابل درک است که من ندانم فیلتر هوا در مکالمه ما به چه معناست. و اگر من هم به او می‌گفتم که یک سخنران انگیزشی هستم، اولین فکری که راجع به من می‌کرد، این بود که من یکی از سخنگوهای رادیو ماشینش هستم. به عبارت دیگر، ما از دنیاهایی کاملا متفاوت بودیم.

متاسفانه، سرنوشت – و البته هماهنگ کننده جلسه – باعث شده بودند که ما برای چند ثانیه‌ این مکالمه سخت را با یکدیگر داشته باشیم، اما هیچ یک از ما دو نفر نمی‌دانستیم که به نفر دیگر چه بگوییم. ما فقط ایستاده بودیم و همدیگر را نگاه می‌کردیم.

برای اینکه این لحظه زشت به اتمام برسد، من از «ترفند کارتی» جدیدم استفاده کردم. من باری دیگر به کارت ویزیت آقای دلال تجهیزات خودرو که آن را در دستانم نگه داشته بودم، نگاهی انداختم. عالی شد! این کار برای ادامه مکالمه‌مان خیلی الهام‌بخش بود. زیر نام شرکتش، عکسی از شش شیء کروی که اسم‌شان را نمی‌دانستم دیدم. من به آرامی گفتم: "کارت جالبی است، این عکس چیست؟»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
خودتان را به لذت پیوند دهید، نه درد
چگونه به شکلی خارق‌العاده و خاص با افراد دست بدهید.
چگونه با پرستیژ بالا، کارت ویزیت رد و بدل کنید
چگونه یک فرد شبکه سازِ موفق و خوش صحبت باشید
چگونه آغوش‌های اجتماعی را انجام داده و یا از آن‌ها اجتناب کنید
چگونه تشخیص دهید که آغوش کسی واقعی نیست
چگونه بدون اینکه به فردی نزدیک شوید، به او نشان دهید دوستش دارید
چگونه در کسب و کار یا روابط احساسی بیخیال یا برانگیخته رفتار کنید
چگونه به افراد معتبر و با پرستیژ، سلام کنید
چگونه با افرادی که می‌خواهید، آشنا شوید
چگونه کاری کنید که افراد تحت تاثیرتان باقی بمانند
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-622-7977-41-7
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید

برای دریافت کتاب چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.