معرفی و دانلود کتاب اعتماد به نفس در محل کار

عکس جلد کتاب اعتماد به نفس در محل کار
قیمت:
۱۸۸۰۰ ۹,۴۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اعتماد به نفس در محل کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اعتماد به نفس در محل کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اعتماد به نفس در محل کار

کتاب اعتماد به نفس در محل کار، اثری برای آگاهی از اهمیتِ اعتمادبه‌نفس و افزایش این توانمندی در محیط‌های کاری است. فرشید نادری نژاد، نویسنده‌ی کتاب، در این اثر در کنار آگاهی‌بخشی به خواننده، روش‌های کسب اعتمادبه‌نفس را نیز پیش روی او قرار داده است. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، راهکارهای عملی را برای پرورش این مهارت در زندگی و به‌طور ویژه محل کار فرا می‌گیرید.

دربا‌ره‌ی کتاب اعتمادبه‌نفس در محل کار

کتاب اعتمادبه‌نفس در محل کار، منبعی برای کسب اطلاعات درباره‌ی اهمیت اعتمادبه‌نفس در محل کار وشغل حرفه‌ای است. فرشید نادری نژاد، نویسنده‌ی کتاب، راهکارهای عملی و کاربردی را برای ایجاد و تقویت این ویژگی پیش روی خواننده قرار داده‌است. داشتن اعتمادبه‌نفس بالا در تمامی جنبه‌های زندگی ضروری است. با این حال اعتمادبه‌نفس در محل کار، اهمیت دوچندانی دارد. نویسنده در این اثر تاکید دارد که اعتمادبه‌نفس فقط برای کارمندان ضروری نیست و مدیران نیز برای ارتباط بهتر با کارمندان، ارباب رجوع و مشتری، باید از این مهارت برخوردار باشند. کارمندانی که اعتماد به نفس بالایی دارند، معمولاً بهتر عمل می‌کنند، روابط کاری قوی‌تری دارند و نوآوری و خلاقیت بیشتری را به کار می‌گیرند. مدیرانی که اعتمادبه‌نفس بیشتری دارند، الگویی ارزشمند برای کارمندان به‌حساب می‌آیند. این دسته از مدیران، سکان هدایت سازمان یا شرکت تجاری خود را با اعتمادبه‌نفس در اختیار می‌گیرند. نویسنده، فضای محیط کار را با زندگی متفاوت می‌داند. در محل کار فقط با یک یا چند نفر مواجه نیستید و باید با افراد متفاوتی سروکار داشته باشید. در این رویارویی، باید عواملی مانند موقعیت شغلی، قضاوت‌ها و مدیران بالادستی در نظر گرفته شوند. این شرایط اهمیت اعتمادبه‌نفس در محل کار را بیشتر می‌کند. فرشید نادری نژاد، جنبه‌های مختلفِ رفتار با همکاران، مشتری‌ها و ارباب‌رجوع را در کتاب اعتمادبه‌نفس در محل کار بررسی کرده‌است.

مهارت اعتمادبه‌نفس باید به‌گونه‌ای تقویت شود که در کنار رفتار کلامی، توانمندی برقراری ارتباط اثربخش از طریق ایمیل، پیامک، اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و ویدئو کنفرانس نیز در فرد افزایش پیدا کند. مطالب کتاب اعتمادبه‌نفس در محیط کار با رویکردی گام به‌گام در این اثر مطرح شده‌است. در ابتدای کتاب مطلبی را درباره‌ی اینکه چگونه می‌توان در سراسر روز، پویا جلوه کرد، مطالعه می‌کنید. نویسنده در ادامه‌ی این اثر رویکرد متفکران بزرگ را نسبت‌به موضوع اعتمادبه‌نفس، با مخاطب به‌اشتراک گذاشته است. در بخش بعدی کتاب اعتمادبه‌نفس در محل کار با این واقعیت آشنا می‌شوید که توانمندی‌ها و شخصیت شما بسیار بیشتر از توصیفِ شغلتان است. مولف در این اثر، رازهایی برای داشتن یک چهره‌ی ویژه در محل کار مطرح کرده‌است. با مطالعه‌ی این بخش، یاد می‌گیرید که چگونه در جلسه‌ها و گفت‌وگوهای کاری، با اقتدار بیشتری صحبت کنید و اعتمادبه‌نفس خودتان را به رُخ اطرافیان بکشید. در پایان این کتاب مطالبی درباره‌ی اعتمادبه‌نفس بیش‌ازحد و پیامدهای آن را مطالعه می‌کنید. کتاب اعتمادبه‌نفس در محل کار را انتشارات ایماد، چاپ و روانه‌ی بازار کرده‌است.

کتاب اعتمادبه‌نفس در محل کار برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی افرادی که به‌دنبال روش‌هایی برای کسب اعتمادبه‌نفس بیشتر در محل کار هستند، مخاطب‌های اصلی این کتاب به‌حساب می‌آیند.‌

در بخشی از کتاب اعتماد به نفس در محل کار می‌خوانیم

مردم همیشه درگیر پدیده‌ای هستند که دانشمندان آن را تعصب تایید می‌نامند، این در واقع تمایلی به‌ منظور اثبات این است که چیزی‌که شاهد آن بودند، صحیح است. افراد به‌محض دیدارتان، در خصوص شما نتیجه‌گیری می‌کنند و قاضی درونی‌شان تصمیم‌گیری می‌کند که آیا حس‌شان درست بوده یا غلط؛ هیچ‌کس هم دلش نمی‌خواهد حس کند اشتباه کرده.

اما فکر می‌کنید قاضیان این فرایند چند نفر هستند؟ این اصلا مثل دادگاه نیست که چندین نفر با مشورت و دفاعیات به نتیجه برسند، بلکه یک کار تک‌نفره است! علاوه‌بر این، این یک‌نفر، قاضی تجدید‌نظر هم هست و به‌عنوان کارآگاه ویژه هم فعالیت می‌کند و به دنبال مدارکی است که حس اولیه‌اش نسبت به شما را ثابت کند. متاسفانه زمان زیادی طول نمی‌کشد که همکاران فرض کنند همه‌چیز را در موردتان می‌دانند.

زمانی که یک کارمند معمولی با شما ملاقات می‌کند، آن‌ها شما را به عنوان یک همکار جدید (یا بهتر است بگوییم رقیب جدید) می‌بینند. شخصی که می‌ترسند ممکن است روزی شغل‌شان را بگیرد و از آن‌جایی که دوست ندارند ویژگی‌های جدیدی برای خودشان کسب کنند، به دنبال نقص در شما می‌گردند تا حس بهتری داشته باشند. متاسفانه، بسیاری از افراد با استعدادی که هوش و توانایی رسیدن به موفقیت را دارند، مهارت نمایش اعتمادبه‌نفس را یاد نگرفته‌اند.
شما چطور؟ شما می‌دانید که بینش، هوش، توانایی و استعداد انجام این‌کار را بهتر از هر شخص دیگری دارید اما ممکن است توانایی این‌که نشان دهید چقدر در آن‌کار خوب هستید را نداشته باشید. 

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
اعتمادبه‌نفس (یا عدم وجود آن) همه‌جا مشخص است!
اولین حرکت شما
چه‌طور در تمام طول روز، پویا جلوه کنید
متفکران بزرگ، بزرگ حرکت می‌کنند
شما خیلی فراتر از توصیف شغلتان هستید
چهره‌ی ویژه‌ی شما برای محل کار چیست؟
بزرگ‌ترین فشارسنج اعتمادبه‌نفس شما
یک راه خلاقانه برای ارزیابی اعتمادبه‌نفس دیگران، و نمایش اقتدار خودتان
چگونه در ایمیل و چت با اعتمادبه‌نفس به نظر برسید
ممکن است بیش‌‌ازحد با اعتمادبه‌نفس به نظر برسید؟
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اعتماد به نفس در محل کار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات82
زبانفارسی
شابک978-622-7977-24-0
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۸۰۰ ۹,۴۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اعتماد به نفس در محل کار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اعتماد به نفس در محل کار

برای دریافت کتاب اعتماد به نفس در محل کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.