معرفی و دانلود کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید

عکس جلد کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید
قیمت:
۲۰,۱۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید

کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید نوشته‌ی فرشید نادری نژاد کتابی کوتاه و مفید است که به شما آموزش می‌دهد چگونه بدیهیات یک رابطه‌ی موفق را رعایت کنید. در این کتاب که جلد سوم از مجموعه مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده است، شما با راز داشتن اعتماد به نفس و حضور موثر در روابط اجتماعی آشنا می‌شوید.

درباره‌ی کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید

آدم‌ها همه با موهبت‌هایی خدادادی به دنیا می‌آیند. یکی از این موهبت‌ها که در عصر ارتباطات از همه اثرگذارتر است، موهبت برون‌گرایی است. برای افراد برون‌گرا ارتباط گرفتن با آدم‌هایی که آن‌ها را نمی‌شناسند ساده است. آن‌ها معمولا می‌توانند به راحتی آب خوردن سر بحث را با رهگذران باز کنند یا درباره‌ی موضوعات مختلف بحث کنند. بسیاری از آنانی که این مهارت را در خود تقویت نکرده‌اند و از اهمیت آن واقفند خود را برای شکست‌هایشان در زندگی یا ارتباطات محدود خود با دیگران سرزنش می‌کنند اما نمی‌دانند که حتی درون‌گراترین افراد هم می‌توانند با فراگرفتن تکنیک‌های ارتباط موثر دایره‌ی اطرافیان خود را گسترش دهند. در کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید، فرشید نادری نژاد به شما خواهد آموخت که مهارت ارتباطات تنها به تمرین و ممارست نیاز دارد.

معرفی و دانلود کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید

فرشید نادری نژاد در این کتاب که جلد سوم از مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده است، به سراغ موقعیت‌هایی رفته که همه‌ی ما کم و بیش تجربه‌ی قرار گرفتن در آن‌ها را داریم. از دوست شدن با فردی کاملا غریبه گرفته تا ایجاد صمیمیت با جمعی که تازه با آن‌ها آشنا شده‌ایم. همه‌ی ما بارها در جمع‌هایی قرار گرفته‌ایم که سطح فرهنگی افراد در آن جمع‌ها با یکدیگر یکسان نبوده و دستاوردها‌ی آنان متفاوت بوده است. جلب توجه در چنین مجامعی چندان ساده نیست، زیرا ما نیاز داریم برای طیف وسیعی از انسان‌ها جذاب و خاص به نظر برسیم. تکنیک‌های نادری نژاد در این کتاب به ما کمک می‌کند خود را بالغانه و آگاهانه در این مواقع ارائه کنیم.

گاه گیر افتادن در بحثی که هیچ تمایلی به ادامه‌ی آن نداریم باعث می‌شود نتوانیم صد درصد حواسمان را به موضوع آن بحث بگماریم. برای عوض کردن ماهرانه‌ی آن بحث یا سکوت اختیار کردن نیاز به هوشمندی‌ای داریم که حاصل نمی‌شود مگر با خواندن تکنیک‌های کتاب موجود. هنگام مطالعه‌ی کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید باید این نکته را در نظر داشته باشیم که به خواندن و حفظ طوطی‌وار مطالب بسنده نکنیم. راهکار بهبود روابط اجتماعی این است که بارها و بارها تکنیک‌هایی را که آموخته‌ایم به کار بندیم.

این کتاب را انتشارات ایماد در مجموعه‌ی مهارت‌های ارتباطی به زبان ساده به چاپ رسانده است.

کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر برای بهبود ارتباطات اجتماعی خود به کتابی نیاز دارید، این اثر توصیه‌ی ما به شماست.

در بخشی از کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید می‌خوانیم

طبیعتا، اگر شما بعد از اینکه به شخصی معرفی شدید با او زمانی را بگذرانید، راحت‌تر می‌توانید یک دوستی را پایه‌گذاری کنید. اگرچه در دنیای سریع امروز، این کار هم سخت است. فرض کنیم که با مسئول یک شرکت صحبت کوتاهی دارید و می‌خواهید او را بهتر بشناسید. و یا با مردی در یک دورهمی آشنا می‌شوید که در بخش پشتیبانی فنیِ شرکتی کار می‌کند. اما فرصت‌تان برای برقراری ارتباط کم است. تبدیل کردن آشنایی محدودتان به دوستی، چالش است. اما اگر آن را به خوبی برنامه‌ریزی کنید و از تکنیک بعدی هم استفاده کنید، می‌توانید با موفقیت، این کار را انجام دهید.

بعد از سلام کردن، سریعا موضوعی را پیش بکشید، هر موضوعی که بتوانید آن را با سوال دیگری ادامه دهید. برای مثال، در مورد پیشنهاد برای رستوران‌های اطراف، مسیر مناسب برای رانندگی، یا محلی برای خرید چیزی بپرسید. از او در مورد فیلم‌هایی که پیشنهاد می‌کند بپرسید. از او بخواهید در مورد اینکه چه کامپیوتری بخرید، راهنمایی‌تان کند. در مورد چیزی فکر کنید که احتمال داشته باشد در آینده، "نیازمند" اطلاعات بیشتری از آن باشید.

پیشنهاد یا راهنمایی گرفتن از افراد به دو دلیل خوب است. ممکن است "فراموش کنید" او چه فیلمی را پیشنهاد داده و مجبور باشید دوباره با او تماس بگیرید. و اگر هم از آن شخص راهنمایی در خصوص خرید کامپیوتر خواسته‌اید، می‌توانید مجددا با او تماس بگیرید و از او بپرسید که از کجا باید خریداری کنید.

برای اینکه با "غریبه پیشین" برای بار سوم تماس بگیرید، دلیلی منطقی پیدا کنید. بعد از اینکه فیلم را دیدید و یا کامپیوتر را خریدید، تماس بگیرید و از او بابت توصیه عالی‌اش "تشکر" کنید. اگر شخص در جای خاصی که شما می‌دانید حضور دارد، حتی می‌توانید پیش او بروید و حضورا از او تشکر کنید.

راز این کار، برقراری ارتباط‌های بعدی است. این کار‌ها باعث می‌شوند که شما از یک غریبه تبدیل به یک آشنا شوید. حالا در شرایط بهتری قرار دارید تا آن شخص را تبدیل به دوست‌تان کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
خودتان را به لذت پیوند دهید، نه درد
چگونه با افرادی که به تازگی با آن‌ها آشنا شدید، بحثی گرم و صمیمی داشته باشید.
چگونه با فردی کاملا غریبه، دوستی را آغاز کنید
چگونه هیچوقت برای آغاز و یا اضافه شدن به یک بحث، تردید نکنید
چگونه زمانی که پشت سر هم بین صحبتتان تداخل ایجاد میشود، نقطه نظراتتان را بیان کنید
چگونه با افرادی که به زبان مادری شما صحبت نمی‌کنند، دوست شوید
چگونه صحبتتان را برای شنوند(گان)تان اختصاصی کنید.
چگونه با افرادی که موفقیت کمتری دارند صحبت کنید.
چگونه کسی را از "از خجالت آب شدن" نجات دهید
چگونه بسیار ماهرانه بحث را عوض کنید
چگونه بدانید که چه زمانی به هیچ وجه موضوع را عوض نکنید
چگونه پاسخی یکسان را دوبار ندهید
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات70
زبانفارسی
شابک978-622-7977-42-4
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید

برای دریافت کتاب چگونه در صحبت کردن با دیگران جذاب باشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.