معرفی و دانلود کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق: تحلیل یک جراح و میراث یک پدر

عکس جلد کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق: تحلیل یک جراح و میراث یک پدر
قیمت:
۳۷۰۰۰ ۲۵,۹۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق: تحلیل یک جراح و میراث یک پدر

کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق نوشته‌ی دکتر رابرت اچ. آشر، یک جراح چشم است. او در این کتاب از تلاش‌های بسیاری سخن خواهد گفت که موجب شده در زمینه‌های مختلف زندگی به موفقیت دست یابد. کتاب حاضر، در صدد آن است که بگوید موفقیت به دست‌آوردنی است و نمی‌شود بدون تلاش و کوشش انتظار دست‌یابی به موفقیت را داشت.

درباره‌ی کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق

دکتر رابرت اچ. آشر (Robert H. Osher) یک جراح زبردست چشم بود که پس از سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در 53 سالگی به سرطان کلیه دچار شد. او با این اتفاق تصمیم گرفت تا میراثی برای آیندگان به جا بگذارد و در کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق (The Real ABCs: A Surgeon's Analysis and A Father's Legacy) راز و مرز موفقیت حرفه‌ای و خوشبختی شخصی خود را برای خوانندگان بازگو کند.

رابرت آشر شاخص‌های اصلی موفقیت را سه چیز می‌داند: دستاورد، تعادل و رضایت. او در این کتاب داستان تلاش‌های مستمرش را که موجب موفقیت‌های بزرگ شده، بازگو می‌کند. دو عنصر بسیار چشمگیر زندگی او که موجب دست‌ یافتن به موفقیت‌ها شده‌اند، سخت‌کوشی و اشتیاق است. او به اجتناب‌ناپذیر بودن شکست اذعان دارد، اما تلاش و اشتیاق را دو نیروی محرک برای مواجهه و مقابله با شکست‌ها می‌داند.

کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق به نوعی خاطرات و زندگی‌نامه‌ی رابرت آشر را دربردارد و می‌توان آن را یک خودزندگی‌نامه‌ی تحلیلی دانست که با تمرکز بر مسئله‌ی موفقیت نگاشته شده. از همین رو، در بخش‌هایی از کتاب، نویسنده وارد مسائل جزئی تخصصی و حرفه‌ای‌اش شده که احتمالاً خواندن آن‌ها برای مخاطبانی که اطلاعات زیادی از علم پزشکی ندارند، خسته‌کننده است. ، به همین سبب، مترجم کتاب، بخش‌هایی را که مربوط به واژه‌ها یا تکنیک‌ها می‌شده و مباحث تخصصی پزشکی را مطرح می‌کرده، حذف کرده است.

از آن‌جا که رابرت آشر در محیطی کاملاً متفاوت با خواننده‌ی ایرانی می‌زیسته و زمینه‌های فرهنگی، جغرافیایی، سیاسی و اجتماعی زندگی‌اش، با خوانندگان ایرانی تفاوت بسیار دارد، مخطبان برای رسیدن به اصل پیام او، باید رویه‌های فرهنگی و اجتماعی متن را کنار بزنند و به هسته‌ی اصلی سخن او توجه کنند. از این جهت، کتاب حاضر، خوانش دقیق‌تری را از سوی خواننده‌ی ایرانی می‌طلبد.

مطالب کتاب در 25 فصل به مخاطبان ارائه شده. هر یک از این فصل‌ها نکته‌ای را که از دید نویسنده در موفقیت او اهمیت داشته، با استفاده از داستان‌های زندگی او و خاطراتش، بیان می‌کنند. عنوان بعضی فصل‌های کتاب، از این قرار است: «آماده باش تا موفق شوی»، «اتلاف وقت»، «مدیریت خطا»، «رقابت» و «دوستان خوب».

کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق نوشته‌ی دکتر رابرت اچ. آشر، با ترجمه‌ی سارا افراز در انتشارات پندار تابان به چاپ رسیده است.

کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که به‌دنبال رمز و رازهای دست یافتن به موفقیت هستند و کسانی که به کتاب‌های مربوط به موضوع موفقیت علاقه دارند، مناسب است.

در بخشی از کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق: تحلیل یک جراح و میراث یک پدر می‌خوانیم

شاید اتلاف وقت آن‌قدر زشت نباشد که جزو گناهان ِده فرمان به شمار آید، ولی در فهرست عواملِ عدم موفقیت ِکسانی که نیت خوبی دارند، در رأس قرار می‌گیرد. یک قانون کلی زندگی می‌گوید: «اگر فکر می‌کنی این کار باید انجام شود، پس انجامش بده!» می‌توانم مثال‌های زیادی بزنم که اهمیت عمل بی‌تعلل را نشان دهد، ولی هیچ یک، جگرسوز‌تر از اتفاق زیر نیست. در تعطیلات عید شکرگزاری، یکی از فرزندانم که در کالج بود، به مهمانی بزرگی که دوستان قدیمی دبیرستانش ترتیب داده بودند، رفته بود. ورود ناگهانی و غیرمترقبه‌ی پلیس، منجر به یک سری حوادث ناخوشایند پشت سر هم شد. وجود بطری‌های آبجو منجر شد تا محل را بازرسی کنند و یک بسته‌ی مِری‌جوانا کشف کنند. از آن‌جایی که اتفاقاً دختر من، نزدیک‌ترین فرد به آن کیف بود، او را به جرم حمل مواد دستگیر کردند. دخترم اشک‌ریزان و نومیدانه به من تلفن کرد و با این‌که اقرار کرد که آبجو نوشیده، ولی هرگونه ارتباط با مِری‌جوانا را انکار کرد.

در لحظه به او گفتم که فوراً به خانه بیاید. همان لحظه به بیمارستان محل تلفن کردم تا ببینم آزمایشگاه‌شان امکان آزمایش کامل اعتیاد دارد، یا خیر. پانزده دقیقه‌ی بعد، در بخش اورژانس بودیم و دخترم آزمایش ادرار داد. ظرف یک ساعت، مدرک بی‌چون‌وچرایی داشتم که او معتاد نیست. به افسر مربوطه زنگ زدم و او هم اذعان کرد که دخترم را در حین مصرف مِری‌جوانا ندیده است، ولی او اولین کسی بود که سعی کرده بود تا آبجوَش را مخفی کند!

فهرست مطالب کتاب

یادداشت مترجم
مقدمه
فصل اول: آناتومی و شور موفقیت
فصل دوم: به‌پایان‌رساندن کار بررسی موردی
فصل سوم: آماده‌باش تا موفق شوی
فصل چهارم: اتلاف وقت
فصل پنجم: قبول چالش برای به چالش کشاندن مقبول
فصل ششم: شهامت بر لبه‌ی تیغ
فصل هفتم: ‌مدیریت زمان
فصل هشتم: مدیریت خطا
فصل نهم: ‌ورزش و سلامتی
فصل دهم: ‌تعادل حیاتی نسبت کار با تفریح
فصل یازدهم: رقابت
فصل دوازدهم: ‌تدریس توفیق ادای دِین
فصل سیزدهم: ‌پرورش نسل آینده
فصل چهاردهم: ‌ماجراجویی!
فصل پانزدهم: لذت طبیعت (سرزمین خداوند)
فصل شانزدهم: اولویت اول: خانواده
فصل هفدهم: دوستان خوب
فصل هجدهم: انجام کارصحیح (همیشه آسان نیست!)
فصل نوزدهم: آرزو، تلاش، شکست؛ تلاش بیشتر!
فصل بیستم: کنار آمدن با مصائب
فصل بیست‌ویکم: ارزش‌ها و معانی
فصل بیست‌ودوم: معجزات هرگز تمام نمی شوند!
فصل بیست‌وسوم: نوع‌دوستی
فصل بیست‌وچهارم: تغییر استراتژی کاری و تفریحی
فصل بیست‌وپنجم: آخرین دیدگاه‌ها
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق: تحلیل یک جراح و میراث یک پدر
نویسنده
مترجمسارا افراز
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-600-8593-56-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
۳۷۰۰۰ ۲۵,۹۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق

برای دریافت کتاب قدرت داشتن یک زندگی موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.