معرفی و دانلود کتاب فقط تو انجامش بده: اعتبار، مدیریت و برند شخصی شما

عکس جلد کتاب فقط تو انجامش بده: اعتبار، مدیریت و برند شخصی شما
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فقط تو انجامش بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فقط تو انجامش بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فقط تو انجامش بده: اعتبار، مدیریت و برند شخصی شما

کتاب فقط تو انجامش بده نوشته‌ی لیزا کینگ به مفهوم برندسازی شخصی اشاره دارد و تکنیک‌هایی ارائه می‌دهد که کمک می‌کنند مدیر درونتان را کشف کنید و با پرورش آن به مدیری مؤثر تبدیل شوید. این راهنمای تحسین‌شده اهمیت برند را توضیح می‌دهد، راه‌های رسیدن به برند شخصی را می‌آموزد و یاد می‌دهد که چطور با برطرف کردن تعارضات درونی و بیرونی‌تان پیشرفت کنید و رهبر موفقی شوید.

درباره‌ی کتاب فقط تو انجامش بده

پس از انقلاب صنعتی مفهوم مدیریت هم تغییر کرد. تا پیش از آن سازمان‌ها و کارخانه‌ها بیشتر رئیس داشتند ولی در عصر مدرن، کسب‌وکارها برای موفقیت به مدیر احتیاج دارند. یعنی کسی که درک عمیقی از تجارت داشته باشد، بتواند با نیروهای انسانی تعامل کند و استراتژی‌های خوبی را طراحی و اجرا نماید. اما مدیریت مهارت دشواری است و به‌راحتی به دست نمی‌آید. کتاب فقط تو انجامش بده (Just Do You) نوشته‌ی لیزا کینگ (Lisa King) به همین مهارت پرداخته و کوشیده یکی از راه‌های ارتقای آن را بیاموزد. کینگ که خود متخصص بازاریابی و برندینگ است، در کتابش بر روی مفهوم برندسازی متمرکز می‌شود و نقش آن را در مدیریت نشان می‌دهد. نویسنده با استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های کاربردی به ما می‌آموزد که چطور مدیر درونمان را کشف کنیم. برای این کار باید در وهله‌ی اول مشخص کنیم که چه کسی هستیم و چه چیزهایی برایمان در اولویت قرار دارد. همین‌طور انگیزه‌ها و اهدافمان را بشناسیم. به این شکل است که می‌توانیم معنای مدیریت را بفهمیم و از سطح ابتدایی بالاتر برویم.

برندسازی، اساساً مفهومی نوظهور و جدید است. گرچه ایده‌ی برند قدمتی خیلی طولانی دارد ولی آنچه ما به‌عنوان برندینگ می‌شناسیم محصول عصر رسانه‌هاست. با شکل‌گیری رسانه‌های انبوه، کسب‌وکارها به اهمیت برند پی بردند و تلاش کردند بین خود و دیگر شرکت‌ها تمایز ایجاد کنند. برندسازی بعدتر و با رشد اینترنت و شبکه‌های اجتماعی تکامل یافت و پیشرفته‌تر شد. از درون همین رویه بود که مفهوم پرسونال برندینگ به وجود آمد. در این حالت به‌جای یک سازمان یا کسب‌وکار، فرد تلاش می‌کند برای شخص خود برندی متمایز بسازد. چیزی که هم باعث شهرتش شود و هم نشانه‌ای از قدرتش باشد.

برندسازی شخصی در دنیای کنونی اهمیت خیلی زیادی دارد و یکی از ارکان موفقیت به‌حساب می‌آید. اگر زمانی فقط آدم‌های معروف به این موضوع گرایش داشتند، حالا هرکسی در هر جایگاهی می‌تواند برند خود را بسازد، ازجمله مدیران. لیزا کینگ در کتاب فقط تو انجامش بده به نکاتی در این زمینه اشاره می‌کند و نشان می‌دهد که چطور می‌توان به‌عنوان یک مدیر، برند شخصی خود را ساخت. نویسنده در بخش دوم کتاب به اهمیت برندینگ می‌پردازد و شش ویژگی آن را شرح می‌دهد. در ادامه بحث اعتبارسنجی آن را مطرح می‌کند و روش‌های ارزیابی آن را می‌آموزد. به این شکل او دیدی کلی نسبت به برند شخصی در برابر دیدگان شما قرار می‌دهد. در بخش پایانی نیز موضوع کنترل برند را پیش می‌کشد و می‌گوید که اگر اعتبارتان دچار مشکل شد چطور دوباره آن را احیا کنید. لیزا کینگ الگویی پیشنهاد می‌دهد که باعث می‌شود بتوانید نقاط قوتتان را بیابد و به مدیری متفاوت و برجسته تبدیل شوید.

کتاب فقط تو انجامش بده را ترجمه کرده و نشر فرتاک به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب فقط تو انجامش بده

  • نقشه‌ی راهی فوق‌العاده برای اینکه مفهوم رهبری را به درونتان بیاورید. (بیل کلومبو، مدیر)
  • اگر رهبر هستید یا در حال آماده شدن برای پذیرش این مسئولیت هستید، خواندن این کتاب برایتان ضروری است. (دیوید کاسولو، نویسنده)
  • این کتاب به‌خوبی توضیح می‌دهد که چطور می‌توان مفاهیم برندسازی کسب‌وکار را به برندسازی شخصی آورد. رویکردی نظام‌مند، منطقی و مفید برای پیشرفت در رهبری. (Kirkus Reviews)

کتاب فقط تو انجامش بده برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به مدیران و رهبران سازمان‌ها پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب فقط تو انجامش بده: اعتبار، مدیریت و برند شخصی شما می‌خوانیم

پسرفت برای همه اتفاق می‌افتد. شما در زندگی خود بدون شک چیزی را تجربه کرده‌اید که اگر می‌توانستید برگردید، آن را تغییر می‌دادید. اکنون با خرداندیشی، می‌توانید وضعیت را متفاوت ببینید. شما اکنون مهارت لازم را برای کنترل بهتر گذشته دارید. مهم است که وقت خود را برای تأمل در این موقعیت‌ها صرف کنید، هرچند ممکن است تا در آن لحظه، مدیری که آرزو دارید باشید. مشاهده‌ی فرصت‌های ازدست‌رفته‌ی مدیریت، نشان می‌دهد که شما برای ایجاد تجربیات مثبت در آینده، آنچه را که لازم است دارید.

به‌عنوان یک مدیر جوان، چالش‌برانگیزترین وضعیتی که با آن روبه‌رو شدم اخراج یک کارمند بود. انجام این کار هرگز آسان نبود و صادقانه بگویم امیدوارم که هرگز مجبور نباشم این کار را انجام دهم؛ اما به‌عنوان یک مدیر، این امید غیرواقعی است. شانون یکی از اعضای تیم من بود و حدود یک سال در این شرکت بود. هنگامی‌که او شروع به کار کردن، یک مجری عالی بود و در چندین پروژه به من کمک کرد. او مشتاق یادگیری بود. به او پیشنهاد دادم که هرکجا لازم داشت به او کمک کنم. احساس کردم توانایی بالایی در شرکت دارد؛ اما بعد شانون هر هفته بیمار می‌شد. گاهی اوقات چند ساعت پس از شروع ساعت کاری‌اش، با من تماس می‌گرفت اطلاع دهد که نمی‌تواند آن روز بیاید. من از مدیر خود و از منابع انسانی مشاوره گرفتم. شانون از زمان مرخصی بیماری خود فراتر رفته بود و به من گفتند که به او مشاوره بدهم و برایش نامه بنویسم.

من طبق دستور عمل کردم و به او اخطار کتبی دادم. شانون کمی شوکه شده بود، بااین‌حال هیچ توضیحی برای غیبت مکرر خود ارائه نداد. من هم به دنبال فهمیدن این نبودم که ممکن است چه توضیحی داشته باشد. متأسفانه، اوضاع تغییر نکرد، بنابراین چند هفته مجبور شدم شانون را اخراج کنم.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
برای آیدن
مقدمه
بخش اول: مدیر درون شما
فصل اول: مدیریت معتبر
فصل دوم: مشخص کنید چه چیزی مهم است
بخش دوم: برندها و دلیل اهمیت آن‌ها
فصل سوم: برند معتبر
فصل چهارم: با شخصی که هستید ارتباط برقرار کنید
فصل پنجم: آنچه دیگران می‌بینند را ببینید
فصل ششم: برند شخصی خود را ارزیابی کنید
بخش سوم: جهت واقعی شمال شما
فصل هفتم: تعارضات را شناسایی کنید
فصل هشتم: وقتی زندگی برند شما را خراب می‌کند.
بخش چهارم: زمان مدیریت کردن شما
فصل نهم: آنچه در مدیریت اهمیت دارد
فصل دهم: نقاط قوت منحصربه‌فرد شما
فصل یازدهم: حالا چه؟
مطلب پیشنهادی
تقدیر
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فقط تو انجامش بده: اعتبار، مدیریت و برند شخصی شما
نویسنده
مترجمفرشید فرزانگان
ناشر چاپینشر فرتاک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات235
زبانفارسی
شابک978-622-5254-52-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فقط تو انجامش بده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فقط تو انجامش بده

برای دریافت کتاب فقط تو انجامش بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.