معرفی و دانلود کتاب بازاریابی شبکه‌ای: یک راهنمای مناسب برای ایجاد کسب و کاری موفق و رضایت بخش

عکس جلد کتاب بازاریابی شبکه‌ای: یک راهنمای مناسب برای ایجاد کسب و کاری موفق و رضایت بخش
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی شبکه‌ای: یک راهنمای مناسب برای ایجاد کسب و کاری موفق و رضایت بخش

کتاب بازاریابی شبکه‌ای نوشته‌ی جانی بک، راهنمایی گام‌به‌گام است که به شما خواهد آموخت چگونه در کسب‌وکارتان موفق شوید. نویسنده در این کتاب تجربیاتی را که از فعالیت‌هایش در بازاریابی شبکه‌ای به دست آورده، به خوانندگان منتقل می‌کند. تجربه‌های او در حکم میان‌برهایی برای رسیدن به موفقیت در این نوع کسب‌وکار است.

درباره‌ی کتاب بازاریابی شبکه‌ای

بازاریابی شبکه‌ای گونه‌ای از کسب‌وکار مبتنی بر فروش است که در آن فروشندگان مستقل، کالایی را از یک شرکت تولیدی غیرمتمرکز دریافت می‌کنند و به صورت مستقیم به مشتریانشان عرضه می‌کنند. در این شیوه‌ی کسب‌وکار، درآمد هم از طریق فروش مستقیم و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه‌ها کسب می‌شود. نکته‌ی حائز اهمیت در این شیوه‌ی فروش این است تازه‌واردها و افراد کم‌تجربه، که جمع عظیمی از فعالان بازاریابی شبکه‌ای را نیز تشکیل می‌دهند، در اغلب موارد، بدون کسب هیچ موفقیتی از کسب‌وکار بیرون می‌روند و به طور کلی از کار ناامید می‌شوند. این مسئله موجب بدبینی افراد جامعه به اصل فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌ای شده است و راه را بر بازاریابان شبکه‌ای بسته. اینجاست که تجربه‌هایی که جانی بک (Jannie Bak) در کتاب بازاریابی شبکه‌ای (Network Marketing) به مخاطبانش منتقل کرده، به کار می‌آید.

معرفی و دانلود کتاب بازاریابی شبکه‌ای

این کتاب، چنان‌که گفته شد، حاصل تجربیات جانی بک است. نویسنده، یک زن معمولی است که در آغاز، این شیوه‌ی کسب‌وکار را در کنار دیگر کارها دنبال می‌کرد. جانی به راحتی به موفقیت دست نیافت و پس از چندبار نه شنیدن، کار را کنار گذاشت. چند سال پس از این ماجرا، فرصتی جدید به دست آمد که او را به پله‌های ترقی رساند. او این بار تجربه کرد و کم‌کم قدرت کشف تکنیک‌ها و قواعد کار را به دست آورد.

کتاب حاضر، با تمرکز بر تجربه‌های جانی بک، به شما خواهد آموخت که:

  • بازاریابی شبکه‌ای چیست و چه مزایایی دارد؟
  • چه مهارت‌هایی برای موفقیت در این بازار لازم است؟
  • چگونه باید با متنفران از بازاریابی شبکه‌ای برخورد کرد؟
  • و...

نویسنده در این کتاب یک فهرست مطالعه برای خوانندگان طراحی کرده و تکنیک‌های جست‌وجو و پیگیری و هم‌چنین، یک الگوی 6 مرحله‌ای برای برگزاری جلسات را به مخاطبان ارائه می‌کند.

جانی بک در کتاب بازاریابی شبکه‌ای تلاش کرده تا همه‌ی آن‌چه را که لازم است خواننده از این کسب‌وکار بداند، به او بیاموزد. این مطالب، از چیستی و چرایی بازاریابی شبکه‌ای آغاز می‌شود و مسائل مهم دیگری از جمله چگونه یافتن سازمان مناسب، راه‌های تبدیل شدن به بازاریابی حرفه‌ای، الگوی 6 مرحله‌ای جلسات بازاریابی و ... را دربرمی‌گیرد.

کتاب بازاریابی شبکه‌ای نوشته‌ی جانی بک با ترجمه‌ی فرشید فرزانگان در انتشارات دیده‌بان قلم فرتاک به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب بازاریابی شبکه‌ای

  • من دوست داشتم در مورد زندگی شما و تجربیات بازاریابی شبکه‌ای‌تان بخوانم. صنعت بازاریابی شبکه‌ای بسیار خوش‌شانس است که چنین کارآفرین ماهری دارد. لطفاً هرچه‌ بیشتر به کمک به مردم ادامه دهید، زیرا با کمک شما، نه تنها افراد، زندگی بهتری خواهند داشت، بلکه تغییر بزرگی در دنیای ما ایجاد خواهند کرد. (نانسی فایلا)
  • من چندین‌بار کتاب بازاریابی شبکه‌ای جانی بک را خوانده‌ام و هربار چیز جدیدی یاد می‌گیرم. این کتاب پر از ابزارهایی است که همه می‌توانند از همان روز اول خود، به عنوان بازاریاب شبکه‌ای، از آن‌ها استفاده کنند. جانی تجارت را در جایی ساده می‌کند که دیگران آن را بسیار پیچیده کرده‌اند. او شما را از طریق داستان شخصی خود، که همه‌ی ما با آن ارتباط برقرار می‌کنیم، راهنمایی می‌کند و به صورت گام‌به‌گام به شما می‌آموزد که چطور ادامه دهید. من از این کتاب در تمرینات تیمم استفاده می‌کنم. هر بازاریاب شبکه‌ای باید این کتاب فوق‌العاده را بخواند. (مارتینا اس. باناک)

کتاب بازاریابی شبکه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که تجربه‌ی خاصی ندارند و می‌خواهند به صنعت بازاریابی شبکه‌ای وارد شوند، یا قبلاً تجربه‌ی چنین فعالیت‌هایی را داشته‌اند، اما به موفقیت نرسیده‌اند، بسیار مناسب است.

در بخشی از کتاب بازاریابی شبکه‌ای: یک راهنمای مناسب برای ایجاد کسب و کاری موفق و رضایت بخش می‌خوانیم

محصولی را تصور کنید که اکثر ما هر روز از آن استفاده می‌کنیم و تولیدکنندگان آن تمایل دارند آن را در سراسر جهان به فروش برسانند. دراین‌صورت، تولیدکننده باید یک نماینده خوب و شایان اعتماد برای هر بازار پیدا کند که مسئول تمام ارتباطات باشد. نماینده مدنظر باید عمده‌فروشان مربوطه را پیدا کند که وظیفه آن‌ها عرضه و توزیع محصول در سطح خرده‌فروشی است. نماینده باید فروشندگانی را استخدام و آن‌ها را آموزش دهد که با فروشگاه‌ها تماس بگیرند، کارکنان را آموزش دهد و آن‌ها را مطمئن کند که موقعیت کالای مدنظر به‌ گونه بهینه تثبیت می‌شود و مشتریان متوجه آن خواهند شد. این نمایندگی همچنین مسئول فعالیت‌های بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات در روزنامه‌ها و مجلات، بازاریابی آنلاین و غیره خواهد بود. فروشگاه‌ها مسئول فروش محصولات به مصرف‌کنندگان و در صورت وجود تبلیغات محلی خواهند بود.

این مدل توزیع سنتی هزینه زیادی دارد و تمام طرفین باید سود ببرند؛ علاوه‌بر‌این، پرداخت هزینه‌ها برعهده مشتری است. ما معمولاً براساس این زنجیره تأمین عمل می‌کنیم و به آن عادت کرده‌ایم، در واقع این چیزی که ما آن را یاد گرفته‌ایم، می‌شناسیم و کاملاً می‌پذیریم. در بازاریابی شبکه‌ای شما به سادگی از این زنجیره صرف‌نظر می‌کنید و محصول مستقیماً به‌دست مصرف‌کننده می‌رسد. هیچ هزینه دیگری برای ذخیره کالا در انبار و بازاریابی سنتی پرداخت نمی‌شود؛ زیرا، مصرف‌کنندگان راضی تجربیات شخصی و رضایت خود از محصول را با مشتریان جدید به‌اشتراک می‌گذارند و در نتیجه با تحریک آن‌ها باعث می‌شوند که به خرید محصولات مدنظر علاقه‌مند شوند؛ بااین‌وجود مقدار زیادی از هزینه‌های صرفه‌جویی شده توسط تولیدکنندگانی که از این مدل استفاده می‌کنند خرج می‌شود.

بخش زیادی از این سود به توزیع‌کنندگانی می‌رسد که در واقع محصول را با معرفی به دوستان، خانواده و آشنایان خود به بازار عرضه می‌کنند. در حقیقت در طی یک دوره زمانی، این سبک بازاریابی درآمد شایان توجهی برای توزیع‌کننده ایجاد می‌کند. پول زیادی برای توسعه محصول اختصاص داده می‌شود؛ زیرا، در این مدل توزیع، کیفیت بالای محصول یک ضرورت محسوب می‌شود. درغیراین‌صورت، تقاضایی وجود ندارد و بدون تقاضا نیز کسب‌وکاری وجود نخواهد داشت. در نهایت، یک مزیت آشکار آن برای آن دسته از تولیدکنندگانی که برای کسب‌وکارهای سنتی سرمایه‌ای ندارند و از اینترنت کمک می‌گیرند این است که می‌تواند به‌سرعت گسترش یابد و سود شایان توجهی ایجاد کند.

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسنده
زندگی را در مسیر انتخاب قرار دهید
مقدمه
و اما ادامه داستان...
درآمد بالا، اتومبیل‌های پرسرعت و سفرهای آن‌چنانی
مشاوری با انرژی و جانِ تازه
هرچه بیشتر اوج بگیرید احتمال شکست و سقوط نیز افزایش می‌یابد
طراحی جواهرات چشمگیر و بالا آوردن بدهی
یک فرصت متفاوت
بازاریابی شبکه‌ای چیست؟
آنچه اکثر مردم درباره بازاریابی شبکه‌ای فکر می‌کنند
روش سنتی توزیع محصول
روش‌های مدرن توزیع محصول
چرا باید بازاریابی شبکه‌ای را انتخاب کنیم؟
تمرکز روی فعالیت‌های جدید
چه اهمیتی دارد که آن را چه بنامیم
ویژه مبتدیان
سازمان مدنظر خود را پیدا کنید.
تمرکز خود را صرفاً روی یک شرکت نگه دارید
لکه‌دارشدن شهرت بازاریابی شبکه‌ای
مکالمات و بهبود درک خود نسبت به این صنعت
آموزش بیشتر
شروعی دوباره
شور و اشتیاق من
یافتن آنچه به شما اشتیاق می‌دهد
هدف‌گذاری به‌روش اسمارت یا هوشمند
آیا می‌خواهید درآمدزایی کنید و دیگران را راهنمایی کنید؟
حرفه‌ای عمل کنید
تیمی از منتورها برای خود تشکیل دهید
گوش دهید، بخوانید و یاد بگیرید
تهیه فهرست اسامی
بازاریابی شبکه‌ای به‌عنوان مقوله‌ای کاملاً متفاوت
تبدیل‌شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای
آموزه‌های خود را صادقانه به‌اشتراک‌بگذارید
مراحل شش‌گانه جلسات بازاریابی
مراحل دعوت به بازاریابی شبکه‌ای
مثال: وقتی یکی از دوستان شما به پول نیاز دارد
تنها کاری که باید انجام دهید تقلید و کپی‌برداری است
آموزش ازطریق اشاره‌کردن و نشان‌دادن
مسئولیت‌پذیری و رهبری
رویدادها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی شبکه‌ای: یک راهنمای مناسب برای ایجاد کسب و کاری موفق و رضایت بخش
نویسنده
مترجمفرشید فرزانگان
ناشر چاپینشر فرتاک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات133
زبانفارسی
شابک978-622-5601-05-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازاریابی شبکه‌ای

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی شبکه‌ای

برای دریافت کتاب بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.