معرفی و دانلود کتاب طراحی جداول مسابقات ورزشی: سازماندهی موفق مسابقات ورزشی

عکس جلد کتاب طراحی جداول مسابقات ورزشی: سازماندهی موفق مسابقات ورزشی
قیمت:
۹۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی جداول مسابقات ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی جداول مسابقات ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی جداول مسابقات ورزشی: سازماندهی موفق مسابقات ورزشی

برای برگزاری مسابقات ورزشی منظم و بدون نقص، نیاز به شناخت دقیق جداول مسابقات دارید. کتاب طراحی جداول مسابقات ورزشی با بهره‌گیری از تجربه و دانش عمیق نویسنده، به شما کمک می‌کند تا بهترین جدول را برای مسابقات خود انتخاب کرده و با اطمینان به کار ببرید. چه در مدیریت مسابقات ملی و چه در برگزاری لیگ‌های محلی، این کتاب نوشته‌ی جان بایل راهنمایی کامل برای هر مدیر ورزشی خواهد بود تا بهترین نتایج را از هر رویداد ورزشی کسب کند.

درباره‌ی کتاب طراحی جداول مسابقات ورزشی

طراحی یک مسابقه‌ی ورزشی کار ساده‌ای به نظر می‌آید؛ اما وقتی به عمق مسئله بنگریم می‌بینیم که انتخاب نوع جدول و نحوه‌ی چیدمان تیم‌ها تأثیری مستقیم بر کیفیت و عدالت مسابقات دارد. آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چرا برخی مسابقات بدون مشکل و بی‌دردسر برگزار می‌شوند، درحالی‌که برخی دیگر همیشه با نارضایتی و عدم هماهنگی همراه هستند؟ جان بایل (John Byl) در کتاب طراحی جداول مسابقات ورزشی (Organizing Successful Tournaments)، با استفاده از دانش و تجربه‌ی خود در زمینه‌ی مدیریت مسابقات، نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با یک طراحی درست، چالش‌های مسابقات را مدیریت کرد.

بسیاری از ما فکر می‌کنیم که برگزاری یک مسابقه فقط به انتخاب تاریخ و مکان محدود می‌شود اما همان‌طورکه جان بایل در این اثر با جزئیات بیان می‌کند، نحوه‌ی سازماندهی جداول مسابقات تأثیر مستقیمی بر روند و نتیجه‌ی نهایی بازی‌ها دارد. قطعا این موضوع به ذهن شما نیز خطور کرده است که چگونه برخی از تیم‌ها در مراحل ابتدایی مسابقات حذف می‌شوند درحالی‌که شایستگی بیشتری دارند و یا چگونه زمان‌بندی نادرست می‌تواند کل ساختار مسابقات را به هم بریزد؟ این‌ها تنها چند نمونه از مسائلی هستند که کتاب طراحی جداول مسابقات ورزشی به آن‌ها پاسخ می‌دهد.

جان بایل، با تخصص خود در طراحی و برگزاری مسابقات ورزشی، در این کتاب به تفصیل به بررسی جداولی همچون تک حذفی، دو حذفی و چندسطحی می‌پردازد و همچنین نحوه‌ی امتیازدهی را با جزئیات شرح می‌دهد. این جداول نه تنها برای مسابقات بزرگ ورزشی بلکه برای رویدادهای کوچک‌تر مانند لیگ‌های محلی و مسابقات درون‌سازمانی نیز کاربرد دارند. به‌عنوان یک مدیر ورزشی می‌توانید با استفاده از این جداول، مسابقاتی منظم‌تر و عادلانه‌تر برگزار کنید، حتی اگر تجربه‌ی زیادی در این زمینه ندارید، فصل به فصل این کتاب شما را قدم به قدم همراهی می‌کند تا مدیریتی بی‌نقص داشته باشید. انتشارات حتمی به همراه مترجمان رسول نوروزی سید حسینی، فروغ فتاحی مسرور و حسن فتحی این کتاب را به شکلی روان و دقیق به فارسی برگردانده‌اند تا خوانندگان فارسی‌زبان نیز بتوانند از تجربیات نویسنده بهره‌مند شوند.

کتاب طراحی جداول مسابقات ورزشی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب طراحی جداول مسابقات ورزشی اثر جان بایل برای مدیران ورزشی، مربیان، معلمان تربیت بدنی، و مسئولین برگزاری لیگ‌ها و مسابقات مناسب است. این کتاب به آن‌ها کمک می‌کند تا با دقت و کارایی بیشتری مسابقات را سازماندهی کنند و مشکلات رایج را به حداقل برسانند.

در بخشی از کتاب طراحی جداول مسابقات ورزشی: سازماندهی موفق مسابقات ورزشی می‌خوانیم

در این کتاب درمورد طراحی و مزایای انواع جداول مسابقات و لیگ‌های ورزشی بحث شده و برگه‌های از پیش طراحی شده جداول مسابقات که از طریق کپی گرفتن قابل استفاده هستند، ارائه می‌شود. در ضمایم قرار گرفته شده در وب سایت، نزدیک به 3 هزار برنامه جداول مسابقات ارائه شده است که به آسانی قابل دسترسی بوده و می‌توان پس از پر نمودن جاهای خالی در این نمونه جداول به آسانی از طریق پرینت گرفتن از آن‌ها استفاده نمود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجمان
پیشگفتار مولف
فصل اول: انتخاب نوع جدول مسابقات ورزشی و انواع لیگ‌ها
فصل دوم: جداول تک حذفی
فصل سوم: جداول چند سطحی
فصل چهارم: جداول دو حذفی
فصل پنجم: جداول دوره‌ای و انواع لیگ‌ها
فصل ششم: جداول مسابقات گسترش یافته
فصل هفتم: راه حل‌های خلاقانه برای جداول مسابقات ورزشی
فصل هشتم: سیدینگ و تعیین استراحت‌ها
فصل نهم: روش‌های امتیاز دهی
فصل دهم: برنامه‌ریزی و طرز اجرای مسابقات
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی جداول مسابقات ورزشی: سازماندهی موفق مسابقات ورزشی
نویسنده
مترجمرسول نوروزی سید حسینی، فروغ فتاحی مسرور، حسن فتحی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات199
زبانفارسی
شابک978-600-355-077-3
موضوع کتابکتاب‌های علوم ورزشی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طراحی جداول مسابقات ورزشی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب طراحی جداول مسابقات ورزشی

برای دریافت کتاب طراحی جداول مسابقات ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.