معرفی و دانلود کتاب مدیریت رویدادهای ورزشی

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت رویدادهای ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت رویدادهای ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت رویدادهای ورزشی

احتمالا ما بارها شاهد به‌هم‌ریختگی برنامه‌های مدیران ورزشی در مراسم‌های مهم بوده‌ایم. از مسابقات ورزشی مدرسه‌مان گرفته تا تماشای بی‌نظمی‌های فینال لیگ برتر از تلویزیون. کتاب مدیریت رویدادهای ورزشی به نقش مهم یک مدیر در گرداندن یک رویداد ورزشی می‌پردازد. کریستوفر گرینول، لیث ان دنزی بوسل و دیوید شانک قرار است به ما بیاموزند که برای برگزاری یک رویداد باشکوه و منظم ورزشی به چه اطلاعات و راهکارهایی نیاز داریم.

درباره‌ی کتاب مدیریت رویدادهای ورزشی

مهم نیست که قصد برگزاری یک رویداد ورزشی در یک رقابت محلی را دارید یا در ابعاد وسیعی نظر یک تورنمنت کشوری یا جهانی وظیفه‌ی سنگین مدیریت ورزشی به شما سپرده شده است؛ این کتاب اطلاعات وسیع و به‌روزی را درباره‌ی مدیریت و رهبری یک تورنمنت بی‌نقص و سطح بالا را به شما ارائه می‌دهد. کریستوفر گرینول (Christopher Greenwell)، لیث ان دنزی بوسل (Leigh Ann Danzey-Bussell) و دیوید شانک (David Shonk) در کتاب مدیریت رویداد ورزشی (Managing Sport Events) از برنامه‌ریزی رویداد تا ارزیابی عملکردتان پس از اجرای تورنمنت با شما خواهند بود.

معرفی و دانلود کتاب مدیریت رویدادهای ورزشی

در ابتدای هر فصل از کتاب مدیریت رویدادهای ورزشی به مصاحبه با یکی از شخصیت‌های موفق در زمینه‌ی مدیریت رویدادها و برنامه‌های ورزشی پرداخته شده است. مطالعه‌ی این مصاحبه‌ها می‌تواند تجربیات ارزنده و مفیدی را در زمینه‌ی اجرای عملیات رهبری ورزشی در اختیار ما قرار دهد. به‌علاوه‌، این کتاب به‌طور جامعی به تمام موارد پراهمیت و لازم در زمینه‌ی مدیریت رویداد ورزشی می‌پردازد و پوشش مناسبی را در این مورد ارائه می‌دهد. نویسندگان این کتاب درباره‌ی بودجه، برنامه‌ریزی، مهارت‌ها و اطلاعات و دانش لازم برای موفقیت در این زمینه با ما صحبت می‌کنند.

این کتاب به شیوه‌ای تدوین شده است که می‌تواند به‌عنوان یک منبع معتبر برای تمامی افراد علاقه‌مند و شاغل در حوزه‌ی مدیریت ایونت‌ها و رویدادهای ورزشی، صرف‌نظر از تنوع و گوناگونی رشته‌های ورزشی و اندازه‌ و اهمیت رویدادها مورد استفاده قرار گیرد. مخاطبان هدف این کتاب می‌توانند افرادی باشند که قصد دارند مدیریت ورزشی را به‌عنوان رشته‌ی شغلی آینده‌ی خود انتخاب کنند یا هدف آن را دارند تا یک مسابقه‌‌ی ورزشی را بگردانند، خواه یک مسابقه‌ی کوچک محلی یا مدرسه‌ای، خواه یک تورنمنت بزرگ در شهر یا کشور.

کتاب مدیریت رویدادهای ورزشی توسط هاشم کوزه چیان، رسول نوروزی سید حسینی و مهدی آزادان ترجمه شده است. وظیفه‌ی انتشار این کتاب برعهده‌ی انتشارات حتمی بوده است.

کتاب مدیریت رویدادهای ورزشی برای چه کسانی مناسب است؟

مدیران ورزشی، عوامل اجرایی رویدادهای ورزشی و دانشجویان رشته‌ی مدیریت ورزشی می‌توانند از مطالعه‌ی این کتاب بهره‌ی بسیاری ببرند.

در بخشی از کتاب مدیریت رویدادهای ورزشی می‌خوانیم

شبکه‌ها، ایستگاه‌های محلی و منطقه‌ای، تلویزیون‌های کابلی، نمایش‌های قابل ارائه از طریق اینترنت، همگی گزینه‌های مناسبی برای پخش و نمایش عمومی رویداد هستند. همان‌گونه که تلویزیون برای رویداد شما یک وسیله است، رویداد شما نیز برای یک مجرای رسانه‌ای یک وسیله محسوب می‌شود. مذاکره‌های اولیه باید در مورد تاریخ پخش، فرصت زمانی روی آنتن بودن، مدت زمانی رویداد، و این‌که آیا می‌خواهید رویداد را به صورت زنده پخش کرده یا این‌که به صورت ضبط شده در آینده پخش شود، انجام شود. زمانی‌که مذاکره در مورد این امور ویژه را به پایان رساندید؛ آن‌گاه می‌توانید در مورد مسائل مالی به مذاکره بپردازید. با توجه به نوع پخش تلویزیونی رویدادتان، شما می‌توانید گزینه‌های مالی مختلفی را اتخاذ کنید. شما می‌توانید در مورد پرداخت حق پخش تلویزیونی مذاکره کرده و یا معاملات تهاتری را انجام دهید و یا حتی شما می‌توانید هزینه تولید را پرداخت کرده و به‌عنوان تهیه‌کننده برنامه عمل کنید. باید توجه داشته باشید که روش آخر قدری خطرناک و پرهزینه است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجمان
پیشگفتار مولفان
1: شناخت صنعت رویداد ورزشی
2: طرح‌ریزی رویداد
3: پیشنهاد میزبانی رویداد
4: کارگزینی در رویداد
5: بودجه‌بندی رویداد
6: حمایت مالی در رویداد
7: بازاریابی در رویداد
8: ترویج و روابط رسانه‌ای
9: ملاحظات حقوقی در قراردادها
10: مدیریت ریسک و بی‌احتیاطی
11: تدارکات و خدمات در رویداد
12: مدیریت روز برگزاری رویداد
13: ارزیابی و جزئیات پس از رویداد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت رویدادهای ورزشی
نویسنده، ،
مترجمهاشم کوزه چیان، رسول نوروزی سید حسینی، مهدی آزادان
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات361
زبانفارسی
شابک978-600-355-021-6
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۴۵۰۰ ۱۲۲,۱۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت رویدادهای ورزشی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت رویدادهای ورزشی

برای دریافت کتاب مدیریت رویدادهای ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.