معرفی و دانلود کتاب صوتی چیدن ستارگان: به همراه میمون و پروانه

عکس جلد کتاب صوتی چیدن ستارگان: به همراه میمون و پروانه
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چیدن ستارگان: به همراه میمون و پروانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چیدن ستارگان: به همراه میمون و پروانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چیدن ستارگان: به همراه میمون و پروانه

کریستوفر استاکس در کتاب صوتی چیدن ستارگان: به همراه میمون و پروانه، داستانی ساده اما زیبا و شنیدنی از دو دوست را روایت می‌کند. در این کتاب، ماجرای میمون و پروانه‌ای را می‌شنویم که در مسیر رسیدن به رویایشان که چیدن ستاره‌هاست، چیزهای زیادی درباره‌ی معنی زندگی یاد می‌گیرند.

درباره‌ی کتاب صوتی چیدن ستارگان: به همراه میمون و پروانه

چیزهای زیادی هست که در مسیر زندگی باید یاد بگیریم و به آن‌ها توجه کنیم، اما بسیاری از ما تا زمانی که در شرایطش قرار نگیریم، این درس‌ها را یاد نمی‌گیریم. این به خودی خود چیز بدی نیست، زیرا ذات زندگی به همین ناشناخته بودن مسیر است. اما دقت به تجربه‌های دیگران و راهی که رفته‌اند می‌تواند برای ما بسیار مفید باشد تا بدون از دست دادن فرصت‌ها، به موفقیت و آرزوهایمان برسیم.

در کتاب صوتی چیدن ستارگان: به همراه میمون و پروانه (Touching the Stars with the monkey & the butterfly) نوشته‌ی کریستوفر استاکس (Christopher Stokes)، ماجرای یک میمون و پروانه را می‌شنویم که دوستان خوب یکدیگرند. آن‌ها با هم تفاوت‌های بسیاری دارند، اما این مانع از صمیمیت آن‌ها نشده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چیدن ستارگان: به همراه میمون و پروانه

میمون آرزوی بزرگی دارد؛ او همیشه از دیدن ستاره‌ها لذت می‌برد و آرزو دارد تا روزی بتواند آن‌ها را لمس کند. پروانه اما اغلب متوجه حضور ستاره‌ها نمی‌شود، چون آن‌ها همیشه سر جایشان هستند و می‌درخشند. اغلب ما در دام چنین بی‌توجهی‌ای می‌افتیم؛ چون چیزی همواره کنار ماست و تغییر نمی‌کند، فکر می‌کنیم که تا ابد همان‌جا خواهد بود و برای همین از توجه به خوبی‌هایش غافل می‌شویم. اما در اینجا میمون دوباره پروانه را به یاد زیبایی ستاره‌ها می‌اندازد تا او هم از تماشایشان لذت ببرد.

میمون آرزو دارد تا یک بار هم که شده، به ستاره‌ها نزدیک شود و آن‌ها را لمس کند، ولی ته دلش مطمئن نیست که این کار واقعاً شدنی باشد. پروانه اما میمون را تشویق می‌کند که برای رسیدن به آرزویش تلاشی بکند. چون امتحان کردن راه‌هایی که از آن‌ها مطمئن نیستیم و حتی شاید به شکست بینجامند، بسیار بهتر از نشستن و هیچ کاری نکردن است. چون در این صورت ما می‌توانیم چیزهای تازه‌ای درباره‌ی آرزویمان و مسیر رسیدن به آن کشف کنیم.

همیشه تشویق و همراهی یک دوست مسیر رسیدن به هر هدفی را ساده‌تر می‌کند! برای همین هم پروانه تصمیم می‌گیرد تا با میمون همراه شود و با هم به ستاره‌ها برسند. آن‌ها در این مسیر به حیوانات مختلفی برمی‌خورند که هرکدام چیزی به آن‌ها یاد می‌دهند و در راه رسیدن به هدفشان، کمکی می‌کنند. در نهایت میمون و پروانه می‌فهمند با اینکه تمام شدن چیزهای خوب غم‌انگیز است، اما هر زمان که چیز خوبی تمام شود، چیز خوب دیگری به جایش شروع می‌شود.

کتاب صوتی چیدن ستارگان: به همراه میمون و پروانه اثری از نشر صوتی ترانه‌ی پدرام و انتشارات خانه‌ی رود است که با ترجمه‌ی شیما ملکوتی‌خواه در اختیار شما قرار گرفته. این کتاب را با صدای ویکتوریا براری، محمد کربلایی، سحر حمیدی، معین وصال و رضا بصیری می‌شنوید.

کتاب صوتی چیدن ستارگان: به همراه میمون و پروانه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب، یک داستان صوتی آموزنده برای مخاطب نوجوان است.

در بخشی از کتاب صوتی چیدن ستارگان: به همراه میمون و پروانه می‌شنویم

بالا رفتن از درخت خیلی از سخت‌تر از چیزیه که انتظارش رو داشتم.

خب، چرا نمی‌شینی رو کمر من؟

آخه نمی‌خوام بارت رو سنگین کنم.

ولی بیشتر وقتا تقسیم کردن بار بهترین راه برای کم کردن سنگینی اونه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
قسمت اول
3 دقیقه
قسمت دوم
2 دقیقه
قسمت سوم
2 دقیقه
قسمت چهارم
5 دقیقه
قسمت پنجم
7 دقیقه
قسمت ششم
4 دقیقه
قسمت هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چیدن ستارگان: به همراه میمون و پروانه
نویسنده
مترجمشیما ملکوتی خواه
راویویکتوریا براری، محمد کربلایی، سحر حمیدی، معین وصال، رضا بصیری
ناشر چاپیانتشارات خانه‌ی رود
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چیدن ستارگان: به همراه میمون و پروانه

برای دریافت کتاب صوتی چیدن ستارگان: به همراه میمون و پروانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.