معرفی و دانلود کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

عکس جلد کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک اثری از جیمز نوربری، نویسنده و تصویرگر نام‌آشنای بریتانیایی است. جیمز نوربری در این کتابِ پرفروش ساندی تایمز با الهام از فلسفه‌ی شرق و آموزه‌های بودا و در پسِ شرح سفر خیالی و پرماجرای یک پاندا و یک اژدها، از ایده‌ها و تجاربی سخن می‌گویند که در مواجهه با دشواری‌های زندگی، تاب‌آوری را به وی آموخته‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

فلسفه‌ی شرق و آیین بودا از دیرباز تا به امروز جلوه‌های متنوع بسیاری در هنرهای مختلف از جمله ادبیات به خود دیده و بارها به دستمایه‌ای برای هنرمندان و نویسندگان تبدیل شده‌ است تا با یاریِ آن، به خلق روایات و شخصیت‌های جدید دست بزنند؛ روایاتی آموزنده که در گذشت زمان، هنوز از جذابیت آن‌ها کاسته نشده است. کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک (Big Panda and Tiny Dragon) از جیمز نوربری (James Norbury) یکی از همان آثار فراموش‌نشدنی، محبوب و کم‌تکرار است که مخاطبان بسیاری از سنین و نگرش‌های فکری مختلف را به سمت خود جلب کرده است.

جیمز نوربری در کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک با استفاده از دو شخصیت خیالی و دوست‌داشتنی و از طریق داستان سفر طولانی و گفت‌وگوهای میان آن‌ها به شرح آموزه‌های بودا درباره‌ی رازهای کلیدی خوشبختی پرداخته است. نوربری مخاطبان مشتاق خود را دعوت می‌کند تا با پاندا و اژدها در سفر اکتشافی طولانی‌شان همراه شوند و رمز و راز زندگی را بیاموزند. اژدها و پاندا در طول این سفر بارها راه را گم می‌کنند و سر از بیراهه‌های شگفت‌انگیزی درمی‌آورند که اگر مسیر اصلی خود را در پیش می‌گرفتند، هرگز به آن‌جا نمی‌رسیدند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

جیمز نوربری در مکالمات گاه طنزآلود بین پاندا و اژدها، بنیادی‌ترین افکار و احساسات، دغدغه‌ها و غم و شادی‌های مشترکِ همگی ما را گنجانده و زندگی را همانند پرتره‌ای پر از شگفتی‌های اعجاب‌برانگیز در مقابل مخاطب قرار داده است تا اندیشه و توجه او را به‌سمت آنچه که به‌راستی هدف و رسالت حیات است سوق دهد.

پاندا و اژدها در خلال ماجراهای سفر طولانی خود می‌آموزند چگونه از زندگی و زیبایی‌های شگرف آن لذت ببرند، چه‌طور در لحظه زندگی کنند، چگونه آرامش خود را در سخت‌ترین لحظات حفظ کنند، چگونه بر موانع متعددی که بر سر راهشان سبز می‌شود غلبه کنند و در نهایت، از پس این همه پستی و بلندی زندگی، به معنای واقعیِ هستی دست یابند.

موقعیت‌های ساده، زیبا و در عین حال عمیقی که جیمز نوربری در کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک خلق کرده است شنونده را به نوعی فراغ‌بال و آرامش فرا می‌خواند و او را دعوت می‌کند تا از حکمت و فلسفه‌ی بودا بهره ببرد و با الهام از اندیشه‌ی مثبت فلسفه‌ی شرق، مسیر راستین خود در زندگی را بیابد.

کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک را به کوشش نشر ترانه پدرام، با ترجمه‌ی ناهید رسولی و خوانش ویکتوریا براری، رضا بصیری و معین وصال می‌شنوید.

افتخارات کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

  • ترجمه شده به چندین زبان دنیا
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های ساندی تایمز
  • برگزیده‌ی عنوان زیباترین کتاب سال به انتخاب گاردین و آی تی وی نیوز
  • برگزیده‌ی عنوان الهام‌بخش‌ترین کتاب سال به انتخاب هیئت تحریریه‌ی مجله‌ی واشرز

نکوداشت‌های کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

  • کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک سنگ محکی فوق‌العاده است که هر روز به ما یادآوری می‌کند چه چیزهایی به‌واقع در زندگی مهم هستند. (بث لئونارد، نویسنده)
  • سادگی و زیبایی صفحات این کتاب، آن را به ابزاری قدرتمند برای بازسازی ذهنی تبدیل کرده است. با مطالعه‌ی این کتاب می‌آموزیم چگونه با خویشتن مهربان‌تر باشیم. (Amazon)
  • پاندای بزرگ و اژدهای کوچک غذایی فوق‌العاده برای روح است! (CBS Mornings)
  • هم تصاویر کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک به‌اندازه‌ی کارتون‌های دیزنی جذابیت دارند و هم واژه‌ها و جملات آن همانند سخنان باستانی، روشن و عمیق هستند. (The Guardian)

کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

گرچه در نگاه نخست ممکن است چنین به نظر برسد که مخاطبان هدف این کتاب کودکان و نوجوانان هستند اما شنیدن کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک برای هر مخاطبی از هر سن و با هر پیشینه‌ای، تجربه‌ای شیرین و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک می‌شنویم

پاندای بزرگ از خواب بیدار شد و متوجه شد که در طول شب برف باریده و زمین اطراف‌شان پوشیده از پتوی سرد و سنگین برف شده. طبق معمول اژدهای کوچک زودتر بیدار شده بود و مشغول پاک کردن برف از روی پاندای بزرگ بود. صبحانه خوردند و در امتداد دریاچه به راه افتادند.

برف عمیق بود. برای همین اژدهای کوچک بر پشت پاندای بزرگ پرید.

- قراره کجا بریم؟

- صادقانه بگم، نمی‌دونم. گاهی‌اوقات شناخت مقصد لازم نیست. فقط کافیه راه بیفتیم.

شب و روز به راهشان ادامه دادند تا این‌که از دریاچه خیلی دور شدند. اژدهای کوچک از این‌که در این برف سنگین بر پشت پاندا سوار شده بود معذب بود.

- الان چند روزه که تو داری من رو کول می‌کنی.

- اوضاع می‌تونست بدتر از این هم باشه. اگه یه اژدهای بزرگ و یه پاندای کوچیک بودیم چه مصیبتی بود!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی کتاب
19 دقیقه
بهار
12 دقیقه
تابستان
17 دقیقه
پاییز
8 دقیقه
زمستان
3 دقیقه
و دوباره بهار
3 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
نویسنده
مترجمناهید رسولی
راویویکتوریا براری، معین وصال، رضا بصیری
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

برای دریافت کتاب صوتی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.