معرفی و دانلود کتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی!

عکس جلد کتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی!
قیمت:
۴۲۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی!

کیت باولر در کتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی!، تمام آنچه در زندگی بدان باور داشته را زیر سوال می‌برد تا از پس این تشکیک و مکاشفه، به باور جدیدی برسد که زندگی را سخت، اما زیباتر از هر آنچه تابه‌حال بوده نشان می‌دهد. این کتاب که در عناوین پرفروش نیویورک تایمز جا داشته، ماجرای زنی را روایت می‌کند که پس از تجربه‌ی تمام نعمت‌هایی که زندگی به او داده، ناگهان خود را در میانه‌ی استیج چهارم سرطان روده می‌بیند.

درباره‌ی کتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی!

کیت باولر (Kate Bowler) از آن دسته زنانی است که در نگاه اول، هر کسی دلش می‌خواهد جای او باشد. زندگی برایش سنگ تمام گذاشته؛ از شغل خوب گرفته، تا رسیدن به عشق زندگی‌اش و ازدواج با او‌، و حالا هم که پسرش به دنیا آمده و زندگی برایش از همیشه درخشان‌تر و دوست‌داشتنی‌تر شده است. او در میانه‌ی سی‌سالگی خوشبخت‌ترین است چون زندگی هر آنچه که از نعمت و شادی و خوش‌اقبالی در بساط داشته پیش پای او قرار داده و این برای کیت، با باور مذهبی منحصربه‌فردش، یک نشانه‌ی قطعی و پررنگ است. او استاد دانشگاه در رشته‌ی مسیحیت است، شاخه‌ای که باور دارد هر آنچه که از نعمت به ما می‌رسد نشانه‌ی تأیید و عشق خداوند به ماست و اگر ناکامی و بلا هم از راه برسد،‌ در نوع خود معنایی دارد که آن معنا قهر خداست. با توجه به اینکه زندگی برای کیت تا به این سن سرشار از نعمت و موهبت و خوبی بوده، می‌توان در باور او نتیجه گرفت که خداوند همواره به او عشق ورزیده و راه و روشش را تأیید می‌کند.

اما مشکل از جایی شروع می‌شود که نعمت جایش را به مصیبت می‌دهد. بعد از دکتر رفتن‌های مداوم، کیت متوجه می‌شود که در استیج چهارم سرطان روده است و وقت چندانی برای زندگی کردن برایش نمانده. همین اتفاق سرآغاز نوشتن کتابی می‌شود که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست؛ یعنی کتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی! (Everything Happens for a Reason: And Other Lies I've Loved)

معرفی و دانلود کتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی!

اگر تمام عمرتان را بر این باور بوده‌اید که نعمت نشانه‌ی عشق خداست و مصیبت نشانه‌ی قهر خدا، با شنیدن این خبر که به سرطان پیشرفته مبتلا شده‌اید و وقت چندانی برای زندگی ندارید، با خود فکر می‌کنید که کجای راه را اشتباه رفته‌اید که حالا خداوند از شما روگردان شده است؟ در جامعه‌ای که باور دارد هر چیزی به دلیل خاصی اتفاق می‌افتد، جایگاه شما که با بیماری دست‌وپنجه نرم می‌کنید کجاست؟ اگر واقعاً در هر اتفاقی حکمتی نهفته است،‌ حکمت بی‌مادر شدن فرزندتان،‌ آن هم در این سن کم چه می‌تواند باشد؟

حدس زدن اینکه احوال کیت باولر،‌ نه فقط از بابت سرطان، بلکه به‌خاطر تمام این افکار منفی، چقدر رو به وخامت گذاشته بود کار چندان سختی نیست. مبتلا شدن به درد جسمانی در نوع خود عذاب‌آور است، ولی اینکه فکر کنی خدا را هم از دست داده‌ای رنجت را دوچندان می‌کند. کیت در این اوضاع و احوال تلاش کرد تا ذهنیتش را مثبت نگه دارد و افکار منفی را از خود دور کند، ولی واقعیت این بود که هیچ فکر مثبت و سازنده‌ای در این شرایط نمی‌توانست تومورهای سرطانی‌اش را کوچک کند. او که به این نتیجه رسیده بود که هیچ ریسمانی برای چنگ زدن و کمک گرفتن جلوی دستش ظاهر نمی‌شود، به باور تازه‌ای رسید که زندگی را پیش چشمانش تغییر داد و به او آرامشی تازه بخشید. حقیقت این بود که هیچ دلیل و منطقی در زندگی وجود ندارد. زندگی عمیقاً دردناک و عمیقاً زیباست، و همین آن را قابل تحمل می‌کند...

معرفی و دانلود کتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی!

کتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی! کاری از نشر صوتی ترانه‌ی پدرام و انتشارات خانه‌ی رود است. این کتاب را با ترجمه‌ی حکمت ساسانی در اختیار دارید.

جوایز و افتخارات کتاب هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی!

  • کتاب پرفروش نیویورک تایمز؛
  • یکی از کتاب‌های سال به انتخاب REAL SIMPLE؛
  • نامزد بهترین کتاب خاطرات و اتوبیوگرافی به انتخاب گودریدز.

نکوداشت‌های کتاب هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی!

  • این کتابی زیبا، هوشمندانه، روح‌انگیز و ضروری برای همه‌ی ماست و صادقانه به ما کمک می‌کند تا در تاریک‌ترین و متروک‌ترین فصل‌های زندگیمان قدم بگذاریم. (نیویورک تایمز)
  • کتابی تحول‌آفرین؛ باولر قلم به دست می‌گیرد و همان‌طورکه مرگ و مردن در جوانی را با شدتی دردناک بررسی می‌کند، گاهی هم شما را از ته دل می‌خنداند. (شیکاگو تریبون)
  • کیت باولری که در این کتاب خواهید شناخت صددرصد واقعی است: صادق، شجاع، مقدس، مضحک و خنده‌دار و یک انسان. کلمات تند و زیبای او کاری می‌کند تا به شدت بخندید و به شدت گریه کنید. (Amy K. Butler)
  • باولر احساسات خام، توصیفات واقع‌بینانه و ارزیابی‌های صادقانه را ارائه می‌دهد. داستانی الهام‌بخش از یافتن ایمان - به خدا، به خانواده و به خود - در حین قدم زدن در نزدیکی سایه‌ی مرگ. (Kirkus Reviews)
  • یک بیوگرافی جدید فوق‌العاده... این کتاب باید در قفسه‌ی کتابخانه، در کنار سایر کتاب‌های فوق‌العاده درباره‌ی این موضوع دشوار قرار بگیرد. (بیل گیتس)

کتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی! برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب را به تمام کسانی که در مراحل سختی از زندگی خود قرار دارند و به دنبال روزنه‌ای از نور امید می‌گردند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی! می‌شنویم

مردی در کنار ساحل قدم می‌زد و در فکر فرو رفته بود که «اگر ماشین جدیدی داشتم، خیلی خوشحال می‌شدم.» پس از مدتی از خیره شدن به افق دست کشید و با خود گفت که «اگر خانه‌ی بزرگی داشتم، احساس خوشبختی می‌کردم.» سپس روی شن‌ها نشست و با خود اندیشید که «اگر کار خوبی داشتم واقعاً احساس رضایت می‌کردم» در همین لحظه چشمش به کیسه‌ی کوچک پر از سنگی که در کنارش بود افتاد و یکی یکی شروع به پرتاب آن‌ها به سوی دریا کرد و گفت که «اگر این یا آن را داشتم خوشحال می‌شدم.» او این کار را آن‌قدر ادامه داد تا اینکه فقط یک سنگ باقی ماند و آن را نگه داشت. وقتی به خانه رسید متوجه شد که آن سنگ کوچک الماسی بسیار ارزشمند است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
معرفی / پیشگفتار نویسنده
4 دقیقه
پیشگفتار مترجم
20 دقیقه
فصل اول: تشخیص
27 دقیقه
فصل دوم: تجربه‌ای ناخوشایند در کنار حسی قشنگ
15 دقیقه
فصل سوم: شعبده‌بازی در برابر مرگ
26 دقیقه
فصل چهارم: ژتون‌های شانس روی میز
66 دقیقه
فصل پنجم: تسلیم
35 دقیقه
فصل ششم: شادی کریسمس
40 دقیقه
فصل هفتم: یقین
29 دقیقه
فصل هشتم: زندگی پس از زندگی
54 دقیقه
فصل نهم: عید کریسمس تا عید پاک، زندگی در زمان حال

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی!
نویسنده
مترجمحکمت ساسانی
راویگروه گویندگان
ناشر چاپیانتشارات خانه‌ی رود
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۴۲۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی!

Hekmat Sasani
۱۴۰۳/۶/۷
سلام
کتاب بسیار آموزنده و جالب است، خصوصا برای کسانی که سوالات زیادی در ذهن دارند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی!

برای دریافت کتاب صوتی هر پیشامد حکمتی دارد و دیگر دروغ‌های دوست داشتنی! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.