معرفی و دانلود کتاب صوتی نجات سرنگتی: هفت مهارت برای موفقیت در شغل و زندگی فردی

عکس جلد کتاب صوتی نجات سرنگتی: هفت مهارت برای موفقیت در شغل و زندگی فردی
قیمت:
۸۹۰۰۰ ۴۴,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نجات سرنگتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نجات سرنگتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نجات سرنگتی: هفت مهارت برای موفقیت در شغل و زندگی فردی

کتاب صوتی نجات سرنگتی راهنمایی برای کشف خود واقعی‌تان است. استفان سوان پل آن را به رشته‌ی تحریر درآورده است و با الهام از حیات وحش دشت سرنگتی آفریقا هفت مهارت حیاتی برای رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و کاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. گفتنی است که این کتاب پرفروش‌ترین عنوان نیویورک تایمز بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی نجات سرنگتی

سرنگتی دشتی وسیع در شمال تانزانیا واقع در قاره‌ی آفریقاست که حیات وحشی متنوع دارد. این دشت وحشی و زیبا میزبان بیش از دو میلیون حیوان مختلف است که در آن به نبرد می‌پردازند و از دل مسیرهای دشوار آن می‌گذرند تا به بقا ادامه بدهند. گرسنگی، تشنگی، شکارچیان خطرناک و خستگی از خطرات همیشگی مسیرهای وحشی سرنگتی است و کوچ‌های دسته جمعی حیوانات آن در طول یک مسیر هزار مایلی از عجایب جهان به شمار می‌رود. کتاب صوتی نجات سرنگتی (Surviving Your Serengeti: 7 Skills to Master Business and Life) اثری از استفان سوان پل (Stefan Swanepoel) است و ماجرای شاهدانی را می‌گوید که این کوشش‌های حیات را می‌بینند و درس‌هایی برای مقاومت در شرایط دشوار از آن‌ها می‌آموزند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی نجات سرنگتی

مشکل اساسی زندگی شخصی یا شغلی شما چیست؟ سرنگتی شما چیست؟ چالش‌های شما در زندگی نیز شبیه به خطرات دشت سرنگتی است که باید شهامت حرکت در دل آن را داشته باشید تا زنده بمانید. بنابراین می‌توانید از این دشت و زندگی خالص جاری در آن درس‌های بسیاری بیاموزید. کتاب صوتی نجات سرنگتی در قالب داستان سفر یک گروه به آفریقا، نگاهی دقیق به این دشت پر از عجایب می‌اندازد و طی کاوش‌هایی در می‌یابد که طبیعت چطور تعادل خود را حفظ می‌کند. این کتاب با بررسی مهارت‌های حیوانات، هفت درس اساسی را از دل این دشت بیرون می‌کشد که برای پشت سر گذاشتن چالش‌ها و دستیابی به موفقیت کاربردی هستند.

کتاب صوتی نجات سرنگتی با سفر به افریقا آغاز می‌کند. ساختار این کتاب در نه فصل شکل گرفته است. هر فصل به سراغ یک حیوان می‌رود و خصوصیات تاثیرگذار آن را بر می‌شمارد. برای مثال رمز بقای گوزن یالدار صبر و تحمل اوست. میمون پوزه‌دار حیوانی خطرپذیر است و کروکودیل شخصیتی فرصت طلب دارد. به این ترتیب کتاب حاضر به شما کمک می‌کند از میان خصوصیات شخصیتی خود بفهمید شبیه به کدام حیوان هستید و به این ترتیب به شناخت عمیق‌تری از خودتان برسید و بفهمید که بهتر است از چه تاکتیک‌هایی استفاده کنید. این کتاب هفت سوال مطرح می‌کند: آیا با مشکلی سر و کله می‌زنید و دلتان می‌خواهد زودتر از آن خلاصی بیابید؟ آیا می‌خواهید مهارت‌های حیاتی پنهان در درونتان را کشف کنید؟ اهدافی دارید که باید بهشان برسید؟ می‌خواهید قدرت‌های غریزی‌تان را کشف کنید؟ می‌توانید از طرز تفکر حل مسئله بهره ببرید؟ ‌کسی را می‌شناسید که قابلیت بهتر شدن داشته باشد؟ دوست دارید پیام مثبتی با دیگران در میان بگذارید؟ این سوالات راهنمای شما برای رسیدن به شناخت بهتری از خود و گام برداشتن در مسیر موفقیت است و با کمکشان می‌توانید مسیر خودشناسی را آغاز کنید.

استفان سوان پل، نویسنده‌ی کتاب صوتی نجات سرنگتی، سال‌ها در افریقا زندگی کرده و به خاطر شغلش به امریکا مهاجرت نموده است. او پس از سال‌ها به افریقا و دشت‌های سرنگتی بازگشت و با نگاهی دوباره به حیات وحش این قاره‌ی شگفت‌انگیز به نتایج جالب توجهی رسید. او دریافت که کوچ حیوانات سرنگتی همانند طی کردن مسیر موفقیت است. با وجود تمامی امکانات و تکنولوژی‌هایی که به رفاه هر چه بیشتر زندگی انسان‌ها انجامیده است، همچنان زندگی ما پر از چالش‌هایی شبیه به موانع ساکنان سرنگتی است. اما نویسنده معتقد است که همه‌ی ما می‌توانیم سرنگتی شخصی‌مان را از چالش‌ها نجات بدهیم و بر تمام دشواری‌ها غلبه کنیم.

کتاب صوتی نجات سرنگتی که از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است را مهسار مشتاق به فارسی برگردانده و نشر ابوعطا روانه‌ی بازار کتاب نموده است. نسخه‌ی صوتی این اثر را نشر صوتی رادیو گوشه با صدای محیا ساعدی تقدیم شما می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب نجات سرنگتی

  • این کتاب نمونه است! بعد از مطالعه‌ی آن شناخت بیشتری از خودتان پیدا خواهید کرد. (کن بلانچارد، نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی)
  • استراتژی‌های ساده‌ی بقا در طبیعت و درک معنا و هدف چیزها را در این کتاب می‌آموزید. (سوزان اسکات، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب صوتی نجات سرنگتی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کسانی که به مطالعه‌ی کتاب‌های روانشناسی موفقیت و خودسازی علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی نجات سرنگتی: هفت مهارت برای موفقیت در شغل و زندگی فردی می‌شنویم

پس از پنج دقیقه الی به آن‌ها پیوست. دیو پرسید :«الی، به نظر تو امشب مرد مرموز گروه به ما می‌پیونده؟» الی پاسخ داد :«نمی‌دونم آقای جانسون. هنوز برنگشته». دیو ادامه داد :«از کجا؟» الی در جواب گفت :«باید این سوال رو از خودش بپرسی». دیو گفت :«می‌بینی؟ حتی الی هم در مورد اون پنهان‌کاری می‌کنه». در همان لحظه یک جیپ وارد محوطه شد. همه با شنیدن صدای ماشین به طرف آن برگشتند. مردی که پیاده شد و به طرف جمعیت آمد، لاغر و بلندقد بود و ظاهرا موهای جوگندمی داشت. هر چند تشخیص رنگ موهایش در تاریکی شب سخت بود. پس از نزدیک شدن او به آتش و مشخص شدن صورتش در مقابل شعله، سین احساس کرد او را می‌شناسد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
4 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
فصل اول: رسیدن به افریقا
29 دقیقه
فصل دوم: گوزن یالدار پرتحمل
31 دقیقه
فصل سوم: شیر باتدبیر
15 دقیقه
فصل چهارم: کروکودیل‌های فرصت‌طلب
17 دقیقه
فصل پنجم: یوزپلنگ کارآمد
21 دقیقه
فصل ششم: زرافه‌ی باوقار
25 دقیقه
فصل هفتم: میمون پوزه‌دراز خطرپذیر
23 دقیقه
فصل هشتم: فیل پیام‌دهنده
10 دقیقه
فصل نهم: دایره‌ی کامل شده
2 دقیقه
سخن آخر
4 دقیقه
من چه حیوانی هستم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نجات سرنگتی: هفت مهارت برای موفقیت در شغل و زندگی فردی
نویسنده
مترجممهسار مشتاق
راویمحیا ساعدی
ناشر چاپیانتشارات ابوعطا
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۹۰۰۰ ۴۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نجات سرنگتی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نجات سرنگتی

برای دریافت کتاب صوتی نجات سرنگتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.