معرفی و دانلود کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید: هنر استفاده از علم و جادو

عکس جلد کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید: هنر استفاده از علم و جادو
قیمت:
۳۲۰۰۰ ۱۶,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید: هنر استفاده از علم و جادو

کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید نوشته‌ی هاوارد آیزنبرگ به افراد کمک می‌کند تا آموزه‌های فراروان‌شناختی را در زندگی به کار بگیرند و با استفاده از قوه‌ی تخیل، زندگی بهتر و مطلوب‌تری برای خود بسازند.

درباره‌ی کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید

دکتر هاوارد آیزنبرگ (Howard Eisenberg) که سایت آمازون از او به عنوان یک دانشمند و فیزیک‌دان نام می‌برد، مدت زیادی است که به حوزه‌ی «آگاهی» علاقه‌مند شده و در رابطه با آن تحقیق می‌کند. او با تکیه بر نکات فراروان‌شناختی، کشفیات زیادی در این حوزه داشته و معتقد است که بهره‌گیری از قوه‌ی تخیل،‌ می‌تواند واقعیت جاری در جهان را تغییر دهد. آیزنبرگ در کتابی که پیش روی شماست، یعنی کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید (Dream It to Do It)، خرد موجود در آثار ادبی و فلسفی مرتبط را به مخاطب ارائه می‌دهد و با جمع‌بندی آنچه خردمندان نسل‌های پیشین به ما عرضه کرده‌اند، نتیجه می‌گیرد که روش‌هایی هست که افراد می‌توانند با به‌کارگیری آن‌ها، رویاهایشان را عملی کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید

شاید چنین ادعایی در ابتدا ناشیانه و غیرممکن به نظر برسد، اما نویسنده اعتقاد دارد که آگاهی محصول مغز و جسم انسان نیست، بلکه زیربنای کل هستی و کائنات است و بر پایه‌ی همین موضوع، خیال و واقعیت رابطه‌ای غیر از آنچه ما به آن باور داریم، دارند. ما خودمان را بیش‌ازحد درگیر قیدوبندهای زندگی می‌کنیم و آیزنبرگ اعتقاد دارد همان‌طور که طبیعت هر روز از خواب بیدار می‌شود، ما نیز می‌توانیم بیدار شویم و آگاهی‌مان را بهتر بشناسیم و خود را از شر آداب و رسوم بیهوده خلاص کنیم. فیلسوفانی در تاریخ بوده‌اند که با تأکید بر بیداری و فراتر رفتن از محدودیت‌های جسمی، از مردم می‌خواستند که بر قیود اجتماعی چیره شوند. آیزنبرگ نیز با تکیه بر نتایج و آمارهای این دست آزمایشات، تئوری‌های موجود در کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید را ارائه کرده است.

با شنیدن کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید، درک تازه‌ای از جهان پیدا خواهید کرد که بسیار رهایی‌بخش و شفادهنده خواهد بود. امروزه ساکنان کره‌ی زمین اغلب از افسردگی رنج می‌برند و زمین را نیز درگیر پیامدهای اشتباهات خودخواهانه‌ی خود کرده‌اند. آیزنبرگ این نکته را به خوبی می‌داند که انسان امروزی، دنیا را دچار بحران کرده و برای همین در کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید تلاش کرده تا راهی برای تغییر مسیر و بازنگری در شیوه‌ی زندگی به مخاطب ارائه دهد.

کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید با تلاش فاطمه اکیما به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی وحید مرتضوی کیاسری بوده است. نشر صوتی شادن پژواک، مسئولیت نشر این اثر را به عهده داشته.

نکوداشت‌های کتاب رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید

  • آیزنبرگ با تکیه بر حکمت باستانی و اکتشافات علمی معاصر، از خوانندگانش می‌خواهد که به شیوه‌ای متهورانه جهان را متفاوت از آنچه به آن‌ها آموزش داده شده است درک کنند. (Stanley Krippner)
  • این کتاب بینش عمیقی در مورد ماهیت ذهن و واقعیت ارائه می‌دهد. (David Lorimer)
  • آیزنبرگ در این کتاب، به کاوش در ماهیت واقعیت می‌پردازد و شواهدی برای تقدم آگاهی به ماجراجویان حوزه‌ی ذهن ارائه می‌دهد. (Parapsychological Association's Mindfield Bulletin)

کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های تغییر طرز فکر و مدیریت ذهن و تفکر، از شنیدن این کتاب استقبال خواهند کرد.

در بخشی از کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید: هنر استفاده از علم و جادو می‌شنویم

در طول سالیان متمادی، بارها شکلی از رویای پروانه رو برای خیلی از دانش‌جویان و همکارانم بازگو کردم. اون‌ها رو به چالش کشیدم تا بدون هیچ شکی ثابت کنند که در اون لحظه رویا نمی‌بینند و واقعاً وجود دارند. هیچ‌یک از اون‌ها در طول این سال‌ها نتونسته این چالش رو حل کنه و دلیل محکمی برای وجود داشتنش بیاره. پیامدهای این آزمایش فکری به تنهایی حیرت‌انگیزه چون، اگه نمی‌تونید مطمئن باشید که در حال خوابیدن نیستید، پس نمی‌تونید هیچ اطمینانی داشته باشید که واقعیت خارجی مشترکی هم وجود داره. ادراکمون از جهان، ظاهر خیلی قانع‌کننده‌ای از واقعی بودن دنیای بیرون به ما می‌ده. اما دنیا در واقعیت،‌ بیشتر از خیالات و رویاهامون واقعی نیست. فیلسوفان هند به این تفسیر نادرست از توهم‌ها، «مایا» می‌گن. داستان باستانی هندی به نام «مردان کور و فیل»، داستان گروهی از مردان نابیناست که تابه‌حال فیل ندیدند. اون‌ها می‌خواهند با لمس کردن فیل ویژگی‌هایش رو درک کنند اما هر کدوم قسمت متفاوتی از بدن فیل، مانند خرطوم، عاج، پا و دم اون رو لمس می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
پیشگفتار
4 دقیقه
مقدمه
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
15 دقیقه
فصل اول: چیزها آن‌طور که به نظر می‌رسند نیستند
7 دقیقه
فصل دوم: تنها چیزی که می‌توانید به شکل مطلق بدانید
11 دقیقه
فصل سوم: اساس واقعی کشفیات علمی و اختراعات
13 دقیقه
فصل چهارم: علم مغز و هوشیاری
9 دقیقه
فصل پنجم: چالش واقعیت از اکتشافات فیزیک مدرن
10 دقیقه
فصل ششم: تحقیقات فراروان‌شناختی درباره‌ی برتری ذهن بر ماده
8 دقیقه
فصل هفتم: آموزه‌های معنوی تاریخی راجع به برتری هوشیاری
17 دقیقه
فصل هشتم: واقعیت چطور کار می‌کند
11 دقیقه
فصل نهم: نحوه‌ی تجسم کردن واقعیت‌های جایگزین
23 دقیقه
فصل دهم: ذهنتان را باز کنید تا واقعیت را تغییر دهید
7 دقیقه
ضمیمه: مراقبه، راهنمای اولیه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید: هنر استفاده از علم و جادو
نویسنده
مترجمفاطمه اکیما
راویوحید مرتضوی کیاسری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۲۰۰۰ ۱۶,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید

مصطفی عزیزی
۱۴۰۳/۳/۲۶
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، کتاب فوق العاده‌ای بود که بر اساس علمی توضیحات خوبی را ارائه کرده‌اند. نویسنده با اندیشه‌های قوی و قلمی روان و ساده پرده از این راز قدرت افکار و باورهای ما بر نی داره و با بیان تجربیات و مثال‌هایی به خوبی نکات ارزشمند اینمفاهیم را به خواننده القا می‌کند. اینکه هر چه کنی به خود کنی هم در اینجا توضیح دا ه شده وکارما و هر بذری را که بکاریم همان را درو خواهیم کرد، حقیقتی مهم که اگر بهش عمیقا فکر کنیم متوجه خواهیم شد که هر چه داریم و هستیم از همین افکار و قدرت تجسم نا نشات گرفته بوده و هنوز هم می‌گیره. و در آخر هم که انجام مدیتیشن که بسیار عنوان شده از طرف بزرگان تاریخ و عرفان. ترجمه‌ی خوب و خوانش فوق‌العاده‌ای هم داره. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
Zahra
۱۴۰۳/۲/۲۹
نمیدونم چی شد این کتاب انتخاب کردم شاید خواست خدا بود، به جرات میتونم بگم کتاب فوق العاده ایه خود واقعیمو با گوش دادن به این کتاب پیدا کردم سطح آگاهیم بالا رفته هرچند یه بار بیشتر گوش نکردم، گوینده کتاب هم صدایی بسیار دلنشین و عرفانی داره واقعا لذت بردم ممنون از کسانی که برای تهیه وانتشار این کتاب زحمت میکشن، بسیار عالی پیشنهاد میکنم به هرکسی که دنبال خودشناسی وآگاهیه.
علی ام
۱۴۰۳/۲/۲۷
من این اولین کتاب صوتی بود که خاستم بشنوم هرچند زیاد خودم هم نخواستم و یجورایی برگزیده شدم، و وقتی این موضوع رو فهمیدم که اونو خریدم دانلودکردم و داشتم گوش میکردم. هنوز اونو کامل گوش نکردم ولی باید حتما کتاب خوبی برای من باشه.
رسول مکاری
۱۴۰۳/۴/۳
بسیار عالی. چرا چون خود خداوند می گوید بخواهید تا به شما بدهم چگونه چطورشو کار نداشته باش فقط باور از شما خوانندگان کتاب در خواست دارم این کتاب را گوش کنید ممنون از شما عزیزان
سعیده ابوالقاسمی
۱۴۰۳/۳/۲۶
سلام بسیار کتاب خوبی بود من از این دست کتاب ها خیلی دوست دارم نسخه جدید فضاهای درونی است
شبنم
۱۴۰۳/۳/۱۰
کتاب بسیار جالبیست
صدای گوینده هم بسیار دلنشینه
فقط کمی سنگینه باید چند بار بخونی یا بشنوی
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید

برای دریافت کتاب صوتی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.