معرفی و دانلود کتاب صوتی جنگ‌های درونیتان را برنده شوید: دشمن درون را شکست بدهید و با هدف زندگی کنید

عکس جلد کتاب صوتی جنگ‌های درونیتان را برنده شوید: دشمن درون را شکست بدهید و با هدف زندگی کنید
قیمت:
۳۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جنگ‌های درونیتان را برنده شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جنگ‌های درونیتان را برنده شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جنگ‌های درونیتان را برنده شوید: دشمن درون را شکست بدهید و با هدف زندگی کنید

داریوس فوروکس در کتاب صوتی جنگ‌های درونیتان را برنده شوید، شما را با اصلی‌ترین دشمن خودتان که از قضا درست در میان گوش‌هایتان نشسته آشنا می‌کند! ترس و ذهنی که به این عدم اطمینان مجال بروز می‌دهد، تنها چیزی است که شما را از رسیدن به جایگاه حقیقی‌تان باز می‌دارد، اما خبر خوب این است که شما می‌توانید با بالا بردن آگاهی‌تان، این ترس را شکست دهید و این کتاب در این مسیر کمک شایانی به شما خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی جنگ‌های درونیتان را برنده شوید

آنچه تابه‌حال از زندگی فهمیده‌اید، ممکن است تنها یک تصویر خیالی و نادرست از واقعیت باشد! داریوس فوروکس (Darius Foroux) در کتاب جنگ‌های درونیتان را برنده شوید (Win Your Inner Battles) که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست، به شما توضیح می‌دهد که چطور ترس می‌تواند درک شما از واقعیت و حتی ماهیت وجودی خودتان را زیر سوال ببرد و شما را فریب بدهد تا خود را در برابر دنیا، ناتوان‌تر از آنچه هستید، ببینید.

ترس مکانیزمی دفاعی است که از ابتدای خلقت انسان با او همراه بوده تا او را از خطرات مختلف حفظ و با این کار، بقای او را تضمین کند. ضرورت وجود چنین حس و غریزه‌ای با درک شرایط زندگی انسان در سال‌های ابتدایی بودن بر روی کره‌ی خاکی، قابل درک می‌شود؛ زمانی که داشتن سرپناه و غذا و امنیت، کار چندان راحتی نبوده و انسان‌ها باید مدام برای زنده ماندنشان می‌جنگیدند. اما حالا با گذشت میلیون‌ها سال و تغییرات چشمگیری که زندگی بر روی کره‌ی زمین داشته، آیا هنوز هم وجود ترس به همان شکل ابتدایی خود لازم است؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی جنگ‌های درونیتان را برنده شوید

جواب این سوال قطعاً «خیر» خواهد بود. شما دیگر در معرض حمله‌ی گرگ و عقاب نیستید، امکان یخ زدنتان در سرمای زمستان ناچیز است و برای پیدا کردن غذا نیز لازم نیست تا نیزه‌ای بردارید و راهی شکار شوید. اما با تمام این‌ها، هنوز هم پاسخ ستیز یا گریز در ذهن ما باقی مانده و در مواجهه با موقعیت‌هایی که اصلاً خطری برای ما ندارند، فعال می‌شود. این بخش از مغز ما هنوز نتوانسته تا خود را با این تغییرات وفق دهد و تکامل پیدا کند. برای همین هم زمانی که مثلاً به‌طور ناگهانی در شرایط سخنرانی برای یک جمع چندنفره قرار می‌گیرید، ذهنتان واکنش‌هایی را فعال می‌کند که احتمالاً اجدادتان در زمان حمله‌ی یک ببر تجربه می‌کردند. داریوس فوروکس تأکید دارد که این ترس، بزرگ‌ترین دشمن ما در زندگی است.

ترس به درک شما از واقعیت و آن چیزی که هستید، شکل می‌دهد. اگر باور دارید که برای سخنرانی در مقابل جمع ساخته نشده‌اید، برای این است که ترستان این باور را به شما القا کرده. نکته‌ی شگفت‌انگیز این است که تا زمانی که درک شما از واقعیت این چنین باشد، هیچ تغییری در شرایطتان حاصل نمی‌شود. شاید با باور داشتن به اینکه «می‌توانید» بعد از هزاران بار تلاش بالأخره طعم پیروزی را بچشید، اما با باور به «نتوانستن» هیچ راه گریزی از ناتوانی ندارید و هیچ چیزی سرنوشتتان را تغییر نخواهد داد.

کتاب صوتی جنگ‌های درونیتان را برنده شوید به شما کمک می‌کند تا با پیدا کردن پاسخ لیست ویژه‌ای از سوالات (که نویسنده در این کتاب در اختیارتان قرار داده) به شناخت جدیدی از هویت خود برسید و از این رهگذر، از شر تمام ترس‌هایی که اعتمادبه‌نفستان را نشانه رفته‌اند، خلاص شوید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا کاری که همیشه آرزویش را داشته‌اید، اما هیچ‌وقت جرئتش را پیدا نکردید را به سرانجام برسانید، چه این کار پایان دادن به یک رابطه و یا استعفا از شغل باشد، چه راه‌اندازی کسب‌وکار آرزوها و یا ابراز علاقه به فرد مورد نظرتان. اما نکته‌ی مهم‌تری که داریوس فوروکس در این کتاب به شما یادآور می‌شود این است که مبارزه با ترس، کاری مقطعی نیست و شما همیشه در مسیر زندگی، با ترس‌هایی روبه‌رو خواهید شد که نیاز به غلبه بر آن‌ها خواهید داشت. این طبیعت زندگی است و راه فراری هم از آن وجود ندارد، اما شما با شنیدن این کتاب می‌توانید نیروی اعتمادبه‌نفس را در خود پرورش دهید تا توانایی‌های لازم برای گذر از ترس‌هایتان را پیدا کنید.

کتاب صوتی جنگ‌های درونیتان را برنده شوید با تلاش سامیه سلاخ به فارسی ترجمه شده و شما آن را با صدای مهیار ستاری می‌شنوید. نشر صوتی شادن پژواک، مسئولیت نشر این کتاب را بر عهده داشته.

کتاب صوتی جنگ‌های درونیتان را برنده شوید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال تقویت اعتمادبه‌نفس و ساخت تصویر ذهنی قوی‌تری از خود هستید، شنیدن کتاب حاضر می‌تواند برایتان راهگشا باشد.

در بخشی از کتاب صوتی جنگ‌های درونیتان را برنده شوید: دشمن درون را شکست بدهید و با هدف زندگی کنید می‌شنویم

بدون اقدام هیچ نتیجه‌ای وجود نداره. اقدام و حرکت بهترین درمان برای ترسه. همیشه با شجاعت اقدام کنید و بر دشمنتون مسلط بشید. به دست گرفتن کنترل یعنی همه‌چیز رو خودمون با مسئولیت کامل به دست می‌گیریم.

در زندگی دو تضمین وجود داره، تضمین اول اینه که همون‌طور که همه می‌دونن، زندگی همیشگی نیست. و تضمین دوم چیزیه که خیلی‌ها متوجه‌اش نمی‌شن؛ اگه اقدامی نکنید، نتیجه‌ای نخواهد بود. تنها نتیجه‌ی قطعی اینه که چیزی به دست نمی‌آرید. اقدام کردن مهم‌ترین مرحله در غلبه بر ترس‌هامونه. نکته‌ی ساده درباره‌ی اقدام کردن اینه که می‌تونید اقدام کنید یا نکنید. دوستان، همکاران، مدیران و مربیانمون همیشه به ما می‌گن که اقدام کنیم یا اینکه نترسیم و کاری انجام بدیم و چیزهای بزرگی که مردم به دست آوردن رو مثال می‌زنن. برای مثال می‌گن گروه بیتلز چقدر تمرین کردن یا بیل گیتس چقدر پول به دست آورده یا توماس ادیسون چقدر مخترع بزرگی بود. اما اگه اقدام کردن انقدر راحته، پس چرا همه این کار رو نمی‌کنن؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه
40 دقیقه
فصل اول: جنگ درونی
30 دقیقه
فصل دوم: کنترل
51 دقیقه
فصل سوم: هدف
41 دقیقه
فصل چهارم: بیست‌وپنج نکته درباره‌ی زندگی
5 دقیقه
تقدیر و تشکر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جنگ‌های درونیتان را برنده شوید: دشمن درون را شکست بدهید و با هدف زندگی کنید
نویسنده
مترجمسامیه سلاخ
راویمهیار ستاری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جنگ‌های درونیتان را برنده شوید

javidan
۱۴۰۳/۳/۵
کتاب حدودا ۱۷۰ دقیقه است. گوینده خیلی رسا وپر قدرت ومسلط به موضوع صحبت کرده. متن کتاب با اینکه برای نویسنده خارجی بسیار عالی با فرهنگ اکثر جوامع سازگاره جملات انگیزشی کاربردی قابل فهم وبدون کلمات تخصصی.... به نظرم حتی میشه خانوادگی کتاب وگوش کرد بجز افراد بالغ شنیدن کتاب برای نوجوانها که تجربه کمی برای ورود به جامعه دارند بسیار واجب وکاربردیه. خیلی جالب وبا قدرت به نکاتی اشاره شده که بارها در زندگی تجربه کردیم ولی اگاهی وبرنامه درستی برای درس گرفتن نداشتیم و تجربه حاصل از اون کار فراموش شده منتها در این کتاب خیلی دوستانه وحرفه‌ای همه چیزدر مورد ارزش قائل شدن به شخصیت. زمان و حتی برای ارتقا موقعیت اجتماعی گفته شده. با اینکه کتابهای خودشناسی زیادی مطالعه کردم ولی این کتاب در عین اختصار به شخصه برای من مفید بود با دقت گوش کنید.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۳/۳/۳۰
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، باید بگم به جرات از تک تک دقایقی که صرف گوش دادن به این کتاب کردم لذت بردم و بسیار خوشحالم که انتحاب کردم این کتاب را. نویسنده‌ی دانا با قلمی توانمند و اندیشه‌های جالب به این زیبایی نکاتی را ذکر کرده‌اند که می‌تونم بگم بدای هر شخصی می‌تونه مفید باشه و با حتما انجامشون و پیروی از این رهنمودها می‌تونیم تغییرات اساسی و شگرفی در روزمرگی‌های خودمون و شخصیت خودمون انجام دهیم. کتاب به خوبی پیش می‌ره و واقعا به فکر فرو می‌ریم اگر به جزئیاتش دقت کنیم و سرشار از انگیزه و امید دادنه به نظر بنده البته. ترجمه‌ی بسیار عالی و خوانش فوق العاده‌ای هم داره. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
اذر واصلی
۱۴۰۳/۴/۶
خب چیز‌های خیلی مفیدی برای نترسیدن و راه و روش درست زندگی در این کتاب وجود دارد درباره شروع کردن کارها و غلبه بر ترس درونی ولی از تبلیغات مخفی که در بخش‌های پایانی کتاب بود خوشم نیومد
معصومه شرافتی
۱۴۰۳/۳/۱۷
من از این دست کتابها رو دوست دارم عالیه حتما گوش بدید
مهدی بهمنی
۱۴۰۳/۳/۱۴
ارزش گوش دادن و داره
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جنگ‌های درونیتان را برنده شوید

برای دریافت کتاب صوتی جنگ‌های درونیتان را برنده شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.