معرفی و دانلود کتاب صوتی ترس و احتیاط

عکس جلد کتاب صوتی ترس و احتیاط
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ترس و احتیاط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ترس و احتیاط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ترس و احتیاط

کتاب صوتی ترس و احتیاط نوشته‌ی احمدرضا آذر از مجموعه کتاب‌های «گفتگو با کودکان» است که در قالب کلاس درسی کودکانه، مفاهیمی مثل ترس و احتیاط را به بچه‌ها یاد می‌دهد و به آن‌ها توضیح می‌دهد که چرا ترس، طبق آموزه‌های مذهبی، بزرگ‌ترین گناه دنیا محسوب می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی ترس و احتیاط

ترس مانند سایر احساسات در انسان، وظیفه‌ی ویژه‌ای دارد. احساس ترس به ما کمک می‌کند که خودمان را از خطرات دور نگه داریم و با این کار، از آسیب در امان بمانیم. اما ترس هم مثل احساسات دیگر، نیاز به درک و کنترل دارد. اگر بدون اینکه علت ترسمان را درک کنیم به آن مجال بروز بدهیم، تصمیمات اشتباهی می‌گیریم و خودمان را به دردسر می‌اندازیم، زیرا زمانی که حس ترس به ما هجوم بیاورد، مغزمان از کار می‌افتد و توانایی فکر کردن و تحلیل کردن شرایط را از دست می‌دهیم.

احمدرضا آذر در کتاب صوتی ترس و احتیاط به همین موضوع پرداخته و با بحث و گفتگو با کودکان شش سال به بالا، محتوای این کتاب را نوشته است. او در این کتاب به این موضوع اشاره می‌کند که ترس، بدترین اشتباهی است که هرکسی می‌تواند مرتکب شود، زیرا زمانی که بترسیم دست به کارهای اشتباهی دیگری مثل دروغ، پنهان‌کاری، تهمت و... نیز می‌زنیم.

احمدرضا آذر در این کتاب به بچه‌ها یاد داده که چطور با ترسشان مقابله کنند و خود را در لحظه‌های دشوار آرام نگه دارند. البته که او در این کتاب، تفاوت میان ترس و احتیاط را هم برای بچه‌ها توضیح داده و گفته هر چقدر ترس کاری اشتباه است و کارهای اشتباه‌تری را هم به دنبال خود می‌آورد، احتیاط کاری عقلانی و درست است. اگر سعی کنیم با دقت و توجه خودمان را از شرایط خطرناک و یا ناگوار دور نگه داریم، آن وقت ترسمان را مدیریت کرده‌ایم و نسبت به آن موقعیت محتاطانه عمل کرده‌ایم. پس ترس اساساً با احتیاط تفاوت دارد و این‌ها با دو روش متفاوت بر ذهن ما تأثیر می‌گذارند.

بچه‌ها با شنیدن کتاب صوتی ترس و احتیاط یاد می‌گیرند که در لحظاتی که خطر آن‌ها را تهدید می‌کند، چه کاری باید انجام دهند و چطور بزرگ‌ترها را مطلع سازند. این کتاب کاری از انتشارات سرو یاسین است و شما آن را با صدای مریم رحیمی، آسیه گرجی، شهرزاد عبدحق، نگین خواجه نصیر و بهرام سروری‌نژاد می‌شنوید.

کتاب صوتی ترس و احتیاط برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به بچه‌های 3 تا 8ساله پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی ترس و احتیاط می‌شنویم

باز آخر هفته بود و بچه‌ها منتظر نشسته بودند تا آقای معلم بیاد و با همدیگه حرف بزنند. خیلی طول نکشید که آقای معلم به کلاس اومد و با بچه‌ها احوال‌پرسی کرد. آقای معلم وقتی نشست از بچه‌ها سوال کرد که آیا برای شروع گفتگو آماده‌اند؟ همه‌ی بچه‌ها یک‌صدا گفتند: «آماده‌ایم!» اما مریم که همین‌طور به یک نقطه خیره شده بود گفت: «اگه زلزله بیاد چی می‌شه؟ من می‌ترسم.» بچه‌ها با شنیدن این حرف ساکت شدند ولی چشم‌هاشون درشت شده بود، انگار ترسیده بودند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
ترس و احتیاط

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ترس و احتیاط
نویسنده
راویمریم رحیمی، آسیه گرجی، شهرزاد عبدحق، نگین خواجه نصیر، بهرام سروری نژاد
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ترس و احتیاط

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ترس و احتیاط

برای دریافت کتاب صوتی ترس و احتیاط و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.