معرفی و دانلود کتاب صوتی رازداری

عکس جلد کتاب صوتی رازداری
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رازداری

احمدرضا آذر در کتاب صوتی رازداری که یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی «گفتگو با کودکان» است، از موضوع امانت‌داری و حفظ راز دیگران حرف زده و در قالب یک کلاس درس، معنای رازداری و ضرورت آن را به بچه‌ها یاد داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی رازداری

آموزش نکات اخلاقی در تربیت کودک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. والدین وظیفه دارند تا برخی مفاهیم مثل صداقت، درست‌کاری، رعایت حقوق دیگران و نحوه‌ی مراقبت از خود و خیلی موضوعات دیگر را به کودکانشان آموزش دهند تا در آینده، حضور بهتر و موثرتری در جامعه داشته باشند. از آنجا که آموزش از طریق بازی و داستان و نمایش همیشه تأثیر بهتری دارد و سریع‌تر در ذهن بچه‌ها جا می‌افتد، خوب است برای آموزش این موارد از کتاب‌های احمدرضا آذر بهره بگیریم که در قالب نمایش یک کلاس درس، مفاهیم مختلف را توضیح می‌دهند و به بحث و گفتگو می‌گذارند.

در این جلد از کتاب‌های احمدرضا آذر یعنی کتاب صوتی رازداری، آقای معلم به کلاس آمده تا در مورد رازداری که شکلی از امانت‌داری است، به بچه‌ها آموزش بدهد. در این کتاب، بچه‌ها یاد می‌گیرند که اساساً راز به معنای چیست و چه چیزهایی راز محسوب می‌شوند، همچنین در مورد این صحبت می‌کنند که چرا نباید راز خود یا دیگران را به کسی بگویند و اگر بگویند ممکن است چه اتفاق بدی برایشان بیفتد. آقای معلم حتی در رابطه با این موضوع نیز صحبت می‌کند که اگر بچه‌ها در جایی از والدینشان دور افتادند و گم شدند، نباید در مورد گم شدنشان به جز با پلیس و یا مغازه‌دارهای محل با کسی حرف بزنند؛ زیرا که گم شدن هم یک راز محسوب می‌شود و گفتنش به همه می‌تواند کار بسیار خطرناکی باشد.

یادگیری مهارت رازداری که یک اصل اخلاقی است، باید از سنین کم در کودک اتفاق بیفتد؛ زیرا کودکان هم حتی با وجود سن کمشان، باید بتوانند از حریم خود و دیگران مراقبت کنند. البته رازداری نباید با پنهان‌کاری اشتباه گرفته شود و بچه‌ها باید بدانند که در برخی مواقع، لازم است رازهایی را که باعث اتفاقات بد می‌شوند را به پدر و مادر و یا فردی که پدر و مادر به او اعتماد دارند بگویند و بدانند این کار با خبرچینی و خیانت در امانت بسیار متفاوت است.

کتاب صوتی رازداری کاری از نشر صوتی سرو یاسین است. این کتاب را با صدای مریم رحیمی، آسیه گرجی، شهرزاد عبدحق، نگین خواجه نصیر و بهرام سروری‌نژاد می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب گفت‌وگوهای با کودکان

کتاب‌هایی سرگرم‌کننده برای آموزش کودکان! احمدرضا آذر، نویسنده‌ی این مجموعه، به موضوعات مختلفی مانند روش درست برخورد کردن با دیگران، کنار آمدن با احساسات درونی و موضوعات بهداشتی می‌پردازد که والدین و مربیان مهد کودک می‌توانند از آن‌ها برای اهداف آموزشی و تربیتی استفاده کنند.

کتاب صوتی رازداری برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به بچه‌های 3 تا 8 ساله پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی رازداری می‌شنویم

کودکان آمادگی دارند تا مفاهیمی همچون راز، امانت، حیا و صداقت رو درک کنند و یاد بگیرند. منتها لازمه تا این روند متناسب با فهم اون‌ها ارائه و تکرار بشه. همچنین تحلیل این موارد به درونی شدن اون‌ها کمک می‌کنه. مجموعه‌ی پیش رو سعی داره تا با روندی ساده همراه تمثیلات، معنای رازداری رو برای کودکان بازگشایی کنه. پیشنهاد می‌شه والدین عزیز به این نکات توجه کنند: یک، رازداری بخشی از امانت‌داری در انسان‌هاست و تقویت اون در کودک، به تقویت اخلاق منجر می‌شه. دو، اینکه کودک به چه کسانی می‌تونه اعتماد کنه و احتمالاً راز خودش رو به اون‌ها بگه، نیازمند تقویت و تربیت زیرکانه و تعقل در کودکه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
رازداری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رازداری
نویسنده
راویمریم رحیمی، آسیه گرجی، شهرزاد عبدحق، نگین خواجه نصیر، بهرام سروری نژاد
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رازداری

احمد رضا
۱۴۰۳/۳/۲۱
واقعا پسندیدم و اینکه نویسنده به وجوه متعدد رازداری پرداخته برایم جالب بود. یعنی گفت و گو ها قدرت تعقل در موضوع رازداری را تقویت می کند و به یک وجهی به موضوع نگاه نکرده
آتنا بابایی
۱۴۰۳/۲/۲۸
آموزنده و جذاب برای کودکان
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رازداری

برای دریافت کتاب صوتی رازداری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.