معرفی و دانلود کتاب صوتی من عشق هستم

عکس جلد کتاب صوتی من عشق هستم
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من عشق هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من عشق هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من عشق هستم

عشق یعنی چه؟ عشق پایبندی به انجام رفتارهایی است به سادگی و کوچکی قلب کودکان. سوزان ورده در کتاب صوتی من عشق هستم به کودکان می‌آموزد که عشق یعنی درک کنیم که هیچ انسانی کامل نیست و بعد تلاش کنیم تا این نواقص را رفع کنیم و با مهربانی کنار هم باشیم. لازم به ذکر است این کتاب یکی از آثار پرفروش نیویورک تایمز در حوزه‌ی کودک و نوجوان به شمار می‌آید.

درباره‌ی کتاب صوتی من عشق هستم

عشق همان مهربانی با اطرافیان‌ و مراقبت از آنان است. این‌که یاد بگیریم از دیگران قدردانی کنیم. مثل ما که باید از سوزان ورده (Susan Verde)، نویسنده‌ی کتاب صوتی من عشق هستم (I Am Love: A Book of Compassion) برای نگارش این کتاب که هم‌چون دفترچه‌‌ی راهنمای کودکان برای آموزش عشق و همدلی است، تشکر کنیم.

همدلی و مهربانی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که کودکان باید آن را بیاموزند و در سنین کودکی آن را تمرین کنند. وقتی که طوفان مشکلات بر سر یکی از اطرافیان ما فرود می‌آید، سوزان ورده به ما می‌آموزد که باید با حضور کنار عزیزان‌مان به آن‌ها یادآوری کنیم که دوست‌شان داریم و حواس‌مان به آن‌ها است. گاهی عشق همین توجه کردن‌های کوچک است. این کتاب با قلمی بسیار ساده به نگارش درآمده است و موفق شده است تا جزو یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار بگیرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی من عشق هستم

کتاب صوتی من عشق هستم توسط انتشارات مهرسا تولید شده است و ترجمه‌ی این کتاب نیز برعهده‌ی دپارتمان ترجمه‌ی مهرسا بوده است. این کتاب صوتی را می‌توانید با صدای گرم و مهربان سارا عرب پوریان بشنوید.

نکوداشت‌های کتاب من عشق هستم

  • تصویرنگاری‌های کتاب بسیار تمیز و رنگارنگ هستند و در زمینه‌ای متضاد قرار گرفته‌اند. این کتاب ابزاری زیبا و مفید برای آموزش عشق، همدلی و مراقبت از خود است. (ژورنال School Library)
  • سوزان ورده زمینه‌های غنی و گسترده‌ای از مفاهیم یوگا و مدیتیشن را پشت مطالب این کتاب گنجانده است. این پیش‌زمینه‌ها نحوه‌ی روایت او را غنی می‌کند و مطالب مفیدی درمورد روابط انسانی به ما یاد می‌دهد. این کتاب یک راهنمای عملی و قدرتمند برای کم سن‌وسالان است که یاد بگیرند چگونه از نظر عاطفی به خود و دیگران توجه کنند. (Kirkus Review)

درباره‌ی مجموعه کتاب من هستم

داستان صوتی من آرامش هستم بخشی است از هشت مجموعه داستان که هرکدام به مساله‌ی جداگانه‌ای می‌پردازد: تمرکز، شجاعت و آرامش از جمله موضوعاتی هستند که سوزان ورده، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در سری کتاب‌های خود به آن اشاره می‌کند. جملات روان و کوتاه این کتاب به کودکان کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی با قلم نویسنده ارتباط بگیرند. این مجموعه کتاب‌ها در عین کوتاهی و سادگی می‌توانند مطالبی را به کودکان آموزش بدهند که سلامت روان آنان را در سال‌های مهم پیش‌ روی‌شان حفظ کند.

کتاب صوتی من عشق هستم برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 8 ساله می‌توانند با شنیدن این کتاب دل‌نشین بیاموزند که چطور خودشان و اطرافیان‌شان را دوست بدارند. عشق ورزیدن به دوستان وخانواده‌مان و مثال‌ها و نمودهای همدلی و محبت به آن از مهم‌ترین اهداف نویسنده در این کتاب پرفروش نیویورک تایمز بوده است.

در بخشی از کتاب صوتی من عشق هستم می‌شنویم

عشق همون مهربونیه. من می‌تونم به‌خاطر همه‌ی اون چیزایی که دارم قدرشناس باشم. این حس قدردانی رو باید با دیگران تقسیم کنیم. عشق همون قدرشناسیه. من می‌تونم از ذهن و جسمم مراقبت کنم. می‌تونم هواشونو داشته باشم. عشق همون مراقبت از خوده. من می‌تونم چیزایی که برام مهم هستن رو به روش خودم بیان کنم. عشق همون خلاقیته. من می‌تونم درک کنم که هیچ انسانی کامل نیست. عشق همون همدلی و تفاهمه. باید بدونیم وقتی همه‌چیز اون‌طور که می‌خوایم پیش نمی‌ره می‌تونیم با تمام وجودمون تلاش کنیم تا وضعیت بهتر بشه. عشق همون تلاشه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
من عشق هستم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من عشق هستم
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویسارا عرب پوریان
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کودکان، کتاب‌های داستان کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من عشق هستم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من عشق هستم

برای دریافت کتاب صوتی من عشق هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.