معرفی و دانلود کتاب صوتی کارگاه اندیشه: درباره‌ی نماز

عکس جلد کتاب صوتی کارگاه اندیشه: درباره‌ی نماز
قیمت:
۱۰۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کارگاه اندیشه: درباره‌ی نماز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کارگاه اندیشه: درباره‌ی نماز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کارگاه اندیشه: درباره‌ی نماز

کتاب صوتی کارگاه اندیشه: درباره‌ی نماز نوشته‌ی احمدرضا آذر، کتابی از مجموعه‌ی «کارگاه اندیشه» است. در این کتاب، مفهوم و ضرورت نماز در قالب مباحثه‌ی معلم و شاگردان در یک کلاس درس، توضیح داده می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی کارگاه اندیشه: درباره‌ی نماز

خواندن نماز، یکی از واجبات دین اسلام است که در میان علمای دین بسیار به آن توجه شده و در متون مذهبی نیز تأکید فراوانی بر آن گردیده است. آموزش این امر مذهبی از مواردی است که در مدارس و از سن کم صورت می‌گیرد، اما اگر بخواهید از منابع متنوع‌تری برای آموزش کودکانتان بهره ببرید، کتاب صوتی کارگاه اندیشه: درباره‌ی نماز یکی از همین منابع مفید آموزشی است.

احمدرضا آذر در کتاب صوتی کارگاه اندیشه: درباره‌ی نماز، به سیاق دیگر کتاب‌های کارگاه اندیشه، موضوع آموزش را در قالب مباحثه‌ای میان شاگردان یک کلاس و معلمشان مطرح می‌کند. در این میان از شاگردان سوالاتی پرسیده می‌شود که به درک بهتر مفهومْ کمک شایانی می‌کند و البته بچه‌ها نیز فرصت این را دارند تا با طرح سوالات شخصی، دغدغه‌هایشان درباره‌ی این موضوع را مطرح کنند.

کتاب صوتی کارگاه اندیشه: درباره‌ی نماز بیشتر به جنبه‌های معنایی و معرفتی نماز توجه می‌کند. به بیان بهتر مخاطبان جوان در این کتاب با چگونگی انجام اعمال نماز روبه‌رو نمی‌شوند؛ بلکه فلسفه و ماهیت و چرایی نماز است که به موضوع بحث و بررسی تبدیل می‌شود. ارتباط میان نماز و خودشناسی، نماز و یادآوری دیگران، تأثیر نماز بر زندگی، ضرورت‌های زمانی و مکانی نماز و همینطور تفاوت میان «نماز گزاردن» و «نماز خواندن»، از موضوعاتی است که در این کتاب به آن‌ها پرداخته می‌شود.

کتاب صوتی کارگاه اندیشه: درباره‌ی نماز کاری از نشر صوتی سرو یاسین است و شما آن را با صدای امیر زنده دلان، مریم رحیمی، نازنین مهیمنی، نگین خواجه نصیر، شهرزاد عبدحق، آسیه گرجی و صنم صالحی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی کارگاه اندیشه

کارگاه اندیشه عنوان مجموعه‌ کتاب‌هایی است که با اتخاذ رویکردی بر پایه‌ی گفت‌وگو و مشارکت، درصددند تا مهارت‌های کودکان و نوجوانان را رشد و پرورش دهند. روایت در این کتاب‌ها در قالب بحث‌های گروهی در یک کلاس درس پیش می‌رود.

کتاب صوتی کارگاه اندیشه: درباره‌ی نماز برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانانی که می‌خواهند درباره‌ی فلسفه‌ی نماز بیشتر یاد بگیرند، می‌توانند از این کتاب صوتی بهره ببرند.

در بخشی از کتاب صوتی کارگاه اندیشه: درباره‌ی نماز می‌شنویم

هنوز استاد حامد از مسافرت برنگشته و این جلسه هم من و بچه‌ها با هم به گفتگو می‌نشینیم. چون هفته‌ی قبل فرصت نشد به همه‌ی سوال‌ها جواب بدیم، از بچه‌ها خواستم این مدت درباره‌ی فواید نماز و ارتباط هدایت و نماز فکر و تحقیق کنند و این جلسه اون‌ها رو ارائه بدن. قبل از شروع کلاس سوال‌ها رو دوباره می‌نویسم. می‌دونید که مرور اون‌ها به درک بهتر ما برای اندیشیدن کمک می‌کنه.

1. نماز چیست؟ آیا نماز با خودشناسی ارتباطی دارد؟ چگونه؟

2. آیا شما با نماز به یاد کسی می‌افتید؟ این یادآوری چه تأثیری دارد؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
38 دقیقه
قسمت یک
40 دقیقه
قسمت دو
38 دقیقه
قسمت سه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کارگاه اندیشه: درباره‌ی نماز
نویسنده
راویامیر زنده دلان، مریم رحیمی، نازنین مهیمنی، نگین خواجه نصیر، شهرزاد عبدحق، آسیه گرجی، صنم صالحی
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب مذهبی کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کارگاه اندیشه: درباره‌ی نماز

برای دریافت کتاب صوتی کارگاه اندیشه: درباره‌ی نماز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.