معرفی و دانلود کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

عکس جلد کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد نوشته‌ی هنریت کلاوسر، یکی از کتاب‌های محبوب در دسته‌بندی قانون جذب و قدرت تفکر است که به مخاطبانش یاد می‌دهد چطور با نوشتن اهدافشان روی کاغذ، اتفاق افتادنشان را حتمی کنند و به هر خواسته‌ای که در زندگی دارند، برسند.

درباره‌ی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

نوشتن یکی از کارهایی است که همیشه برای انسان معنای ویژه‌ای دارد. این کار تنها به معنی مکتوب کردن و آوردن کلمات روی صفحه‌ی سفید کاغذ نیست؛ بلکه عملی است که به ذهن انسان کمک می‌کند تا شفاف‌تر فکر کند و منظم‌تر و منسجم‌تر عمل کند. سال‌های سال است که آدمی از نوشتن کمک می‌گیرد؛ خاطره‌نویسی،‌ ژورنال‌نویسی،‌ گزارش‌نویسی و هزاران نوع دیگر نوشته‌ها، به افکار آدمی اعتبار می‌دهند و گویی آن‌ها را در دنیای واقعی، قرار می‌دهند. برای همین هم هست که هنریت کلاوسر (Henriette Anne Klauser) در کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد (Write It Down, Make It Happen: Knowing What You Want And Getting It)، به قدرت نوشتن و ارتباط آن با افکار و اندیشه‌های آدمی پرداخته تا پرده از رازی بردارد که می‌تواند جهان بشر را متحول کند؛ نوشتن قدرت این را دارد که آرزوهایتان را برآورده کند!

معرفی و دانلود کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

بحث قانون جذب و قدرت فکر موضوع جدید و ناشناخته‌ای برای انسان نیست. سال‌هاست که افراد مختلف ادعا دارند کارآمد بودن این روش را در زندگی شخصی خود دیده‌اند و از طریق قدرت ذهن،‌ هدف‌های شدنی و نشدنی‌شان را عملی کرده‌اند. آنچه در این قانون اهمیت دارد،‌ باور داشتن به اتفاق افتادن هدف است. اینکه شما در گوشه‌ای از ذهن خود باور داشته باشید چیزی که آرزویش را دارید از قبل برای شما مهیا شده، و به‌نحوی زندگی کنید که انگار در حال حاضر صاحب آرزویتان هستید، کاری می‌کند که انرژی کائنات برای رساندن شما به هدفتان متمرکز شود و طبق باورهای شما عمل کند.

چیزی که هنریت کلاوسر در کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد در رابطه با آن حرف می‌زند این است که برای معتبر کردن آرزوها، و نشان دادن اینکه به اتفاق افتادنشان باور دارید،‌ هیچ‌کاری بهتر و موثرتر از نوشتن نیست. نوشتن جرئت می‌خواهد و البته گره‌های ذهنی شما را باز می‌کند. اگر جسارت پیدا کردید که هدفتان را روی کاغذی بنویسید و آن را مدام جلوی چشمتان قرار دهید،‌ علاوه‌ر جنبه‌های مثبت درونی که همان قانون جذب باشد،‌ به یک‌سری از جنبه‌های مثبت بیرونی نیز دست می‌یابید. مثلاً با خود فکر می‌کنید که آیا واقعاً آنچه روی کاغذ نوشته‌اید هدف شماست؟ آیا از ته قلب آن را می‌خواهید؟ آیا اطمینان دارید که رسیدن به این خواسته،‌ می‌تواند زندگیتان را بهتر کند؟ شک کردن به ماهیت خواسته و پاسخ دادن به تمامی این سوالات، ذهنتان را شفاف‌تر می‌کند که اگر آن هدف مال شما باشد،‌ تمام تلاشتان را برای رسیدن به آن انجام می‌دهید و اگر هم نبود،‌ بی‌جهت وقت و انرژیتان را در مسیری که برایتان سودی ندارد تلف نمی‌کنید.

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد علاوه‌بر اینکه به شما یاد می‌دهد چطور بنویسید،‌ و در نوشتن از چه اصولی پیروی کنید تا خواسته‌هایتان محقق شوند، نمونه‌های زیادی از خاطرات افرادی را مطرح می‌کند که با همین نوشتن اهداف،‌ به چیزهایی رسیده‌اند که حتی داشتنشان را در خواب هم متصور نمی‌شدند. شنیدن قصه‌ی این آدم‌ها می‌تواند الهام‌بخشتان باشد تا شما هم شروع کنید، دفتر و قلمی بردارید و آنچه می‌خواهید را روی کاغذ بیاورید. باشد که خواسته‌هایتان عملی شوند!

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد کاری از نشر صوتی رمانو و انتشارات محراب قلم است. این کتاب را با ترجمه‌ی مینا دهباشی و روایت آیلار محمدی می‌شنوید.

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به قانون جذب و قدرت فکر و ذهن اعتقاد دارید و به‌دنبال این هستید که از این راه،‌ به اهداف و آرزوهایتان برسید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد می‌شنویم

زمانی که نوشتن را آغاز می‌کنید، مغز شما ایده‌های خلاقانه‌ای برای برنامه‌ریزی و گسترش آرزوها ابداع می‌کند. تا اینجای ماجرا خبر خوب است،‌ اما خبر بد این است که اگر این ایده‌ها را ثبت نکنید،‌ حتی بهترین نقشه‌ها و طرح‌ها به دست فراموشی سپرده خواهند شد. جهش‌های فکری همان‌قدر که زود می‌آیند، زود هم محو می‌شوند. داستان آلیس در سرزمین عجایب را به خاطر بیاورید. پادشاه در جایی می‌گوید: «وحشت از آن لحظه را هرگز فراموش نخواهم کرد.» و ملکه بلافاصله پاسخ می‌دهد: «به‌هرحال شما فراموش می‌کنید. مگر اینکه آن را در جایی یادداشت کنید.» توصیه می‌کنم دفترچه‌ی کوچکی همراه خود داشته باشید تا به‌محض اینکه ایده‌ی جدیدی به سراغتان آمد بتوانید آن را یادداشت کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
29 دقیقه
مقدمه
21 دقیقه
فصل نخست
20 دقیقه
فصل دوم
27 دقیقه
فصل سوم
26 دقیقه
فصل چهارم
25 دقیقه
فصل پنجم
18 دقیقه
فصل ششم
15 دقیقه
فصل هفتم
19 دقیقه
فصل هشتم
11 دقیقه
فصل نهم
21 دقیقه
فصل دهم
13 دقیقه
فصل یازدهم
16 دقیقه
فصل دوازدهم
19 دقیقه
فصل سیزدهم
24 دقیقه
فصل چهاردهم
25 دقیقه
فصل پانزدهم
13 دقیقه
فصل شانزدهم
15 دقیقه
فصل هفدهم
9 دقیقه
فصل هجدهم
10 دقیقه
فصل نوزدهم
11 دقیقه
فصل بیستم
7 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد
نویسنده
مترجممینا دهباشی
راویآیلار محمدی
ناشر چاپیانتشارات محراب دانش
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های قانون جذب
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

برای دریافت کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.