معرفی و دانلود کتاب صوتی سیستم ارتعاش: چیزی که می‌خواهید به دست بیاورید را باید درک کنید

عکس جلد کتاب صوتی سیستم ارتعاش: چیزی که می‌خواهید به دست بیاورید را باید درک کنید
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سیستم ارتعاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سیستم ارتعاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سیستم ارتعاش: چیزی که می‌خواهید به دست بیاورید را باید درک کنید

کتاب صوتی سیستم ارتعاش به قلم رینزن جویی نوشته شده است و بر پایه‌ی آموزه‌های متون کهن و تجربیات شخصی نویسنده، اصلاحاتی کاربردی در زمینه‌ی قانون جذب اعمال می‌کند. این کتاب شما را به کندوکاو در نیازها و موانع ذهنی وامی‌دارد تا به درک بهتری از درونتان برسید و با ارتعاشات کیهانی هماهنگ شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی سیستم ارتعاش

قانون جذب را فراموش کنید! شاید جزو آن دسته افرادی هستید که سعی دارند از این قانون بهره ببرند، اما نمی‌توانند خودشان را متنقاعد کنند که این قانون واقعا معتبر است. تردیدهای زیادی در این رابطه گریبانگیرتان شده است که شما را به کشمکش با خودتان می‌اندازد. کتاب صوتی سیستم ارتعاش (Resonating System: What To Perceive So You Can Receive) توسط رینزن جویی (Rinzen Joye) به نگارش درآمده است تا برای رسیدن به اهدافتان دیگر به قانون جذب متوسل نشوید، بلکه با قلب و ذهنتان با جهان ارتباط برقرار کنید و به ارتعاش هماهنگ با کیهان برسید.

رینزن جویی در خانواده‌ای فقیر و مذهبی متولد شد و رشد یافت. در مدرسه مورد آزار بقیه قرار گرفت و کودکی خوبی را پشت سر نگذاشت. او در طول زندگی‌اش بسیار تلاش کرد تا در مسیر آرزوهایش قرار بگیرد. از یک جایی به بعد این تلاش را ماموریت آزادی معنوی نام‌گذاری کرد تا با جدیت از تمام انرژی‌های منفی رها شود و به بهترین نسخه‌ی خود برسد. در این مسیر کتاب‌های خودیاری بسیاری را مطالعه کرد تا اعتماد به نفس خود را بالا ببرد. همچنین به دنبال راهی برای دستیابی به حقیقتی معنوی بود که با هوش درونی‌اش هماهنگی داشته باشد. او دوره‌های بودیسم بسیاری را گذراند و آموزه‌های کهن سراسر جهان از دائو ده چینگ تا مایاها را مطالعه کرد و نتیجه‌ی این سیر و سلوک را در کتاب صوتی سیستم ارتعاش گردآوری نمود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سیستم ارتعاش

نویسنده ساختار کتاب صوتی سیستم ارتعاش را در سه فصل تهیه و تدوین کرده است. این کتاب به شما کمک می‌کند اعماق درونتان را بکاوید و با موانع درونی‌تان مواجه شوید تا به ارتعاشی هماهنگ با انرژی‌های جهان برسید. نویسنده جنبه‌هایی از قانون جذب را مورد انتقاد قرار می‌دهد که از نظر او گمراه کننده‌اند. کتاب در فصل اول، سیستم ارتعاش را تشریح می‌کند. در فصل دوم راه رهایی را نشانتان می‌دهد و در نهایت در فصل سوم شما را به قلمرو آزادی می‌برد. بد نیست اشاره کنیم که رینزن جویی قانون جذب را به کلی کنار نمی‌گذارد بلکه با تکیه بر تکنیک‌های آن، چرخشی جدید ایجاد می‌کند که از نظر او ابزار مفیدتری برای دستیابی به یک زندگی بهتر است.

سیستم ارتعاش مجموعه‌ی تمام چیزهایی است که در درون ما جاری هستند و ما را به جلو پیش می‌برند. مغز، چاکراه‌ها و قلب این سیستم را تشکیل می‌دهند. کارکرد تمام این چیزها ممکن است با احساسات منفی، ترس و ارتعاشات منفی از این قبیل مسدود شده باشد. با برنامه ریزی مجدد این سیستم می توانید قلمرو ارتعاش را بهبود ببخشید و به آرامش و خوشبختی برسید.

یاسین قاسمی بجد کتاب صوتی سیستم ارتعاش را به فارسی ترجمه کرده و انتشارات جزیره کتاب با همکاری نشر کتاب یاسین آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. محمدرضا علیشاهی صداپیشگی اثر حاضر را بر عهده داشته است.

کتاب صوتی سیستم ارتعاش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به قانون جذب علاقه دارید یا مخاطب کتاب‌های روانشناسی موفقیت هستید، به کتاب صوتی سیستم ارتعاش گوش فرا بدهید.

در بخشی از کتاب صوتی سیستم ارتعاش: چیزی که می‌خواهید به دست بیاورید را باید درک کنید می‌شنویم

برای برخی افراد مفید است که فکر کنند چیزها به دلایلی اتفاق می‌افتند، برای هدفی بالاتر از صرفاً انعکاس افکار ما. به‌عنوان‌مثال، اگر در تمام طول روز در وضعیت عالی بوده‌اید، اما یک فرد منفی را در اطراف خود جذب کرده‌اید، می‌تواند به این دلیل باشد که آن شخص به نور و الهام شما نیاز داشته است. یا، زندگی برای شما آزمایشی فرستاد تا ببیند آیا در شرایط سخت مراقب بوده و توجه می‌کنید یا خیر. اما باز هم، اگر «چرا» را ندانیم و شروع به حدس زدن یا زیر سؤال بردن بی‌عدالتی چیزها و دلیل اتفاق افتادن آن‌ها در زندگی شما کنیم، می‌تواند مانع شود. این می‌تواند ما را به این فکر برساند که در حوزه هوس جهان هستی هستیم. برخی از مردم هنوز هم این را با خدا یا کیهان مرتبط می‌دانند که به‌طور جداگانه ما را برای موقعیت بد درک شده انتخاب می‌کند و می‌تواند باعث شود احساس قربانی بودن کنیم، نه یک موجود قدرتمند که به اینجا آمده است تا زندگی و همه چیزهای آن را تجربه کند.

چیز دیگری که می‌تواند ما را گیج کند مفهوم کارما است. این ایده را می‌توان در مورد بودائیان افراطی اغراق کرد، زیرا آن‌ها فکر می‌کنند که اگر در زندگی گذشته شرور بوده باشید، شما معلول خواهید شد. می‌ترسیم آنچه فکر می‌کنیم، می‌گوییم و انجام می‌دهیم، برگردد و یقه‌مان را بگیرد. اشتباه نکنید، علم و منطق ثابت می‌کند که برای هر چیزی علت و معلولی وجود دارد، این منطقی است، اما گاهی اوقات ما از یک عامل بیرونی تأثیر می‌گیریم. این همه کار ما نیست، ارتباط ما تأثیرات متعددی بر زندگیمان دارد. شما با افکار بیهوده خود چیزهای بدی ایجاد نکردید. این مفاهیم را باید سهل‌انگاری کرد و باید از منطق خود برای گذر از واقعیت درونی و بیرونی خود استفاده کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
معرفی کتاب و پیشگفتار
26 دقیقه
فصل اول: سیستم- قسمت اول
23 دقیقه
فصل اول- قسمت دوم
34 دقیقه
فصل دوم: رهایی
19 دقیقه
فصل سوم: آزادی- قسمت اول
23 دقیقه
فصل سوم- قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سیستم ارتعاش: چیزی که می‌خواهید به دست بیاورید را باید درک کنید
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر چاپی کتاب یاسین
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های قانون جذب، کتاب‌های مثبت اندیشی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سیستم ارتعاش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سیستم ارتعاش

برای دریافت کتاب صوتی سیستم ارتعاش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.