معرفی و دانلود کتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم

عکس جلد کتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم

کتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم مجموعه‌ای است از نصیحت‌های خردمندانه که از دل سال‌ها زوج‌درمانگری و زندگی مشترک بیرون آمده‌اند. چارلی بلوم و لیندا بلوم همان‌طور که از نام کتاب پیداست، 101 نکته را در 10 فصل گنجانده‌اند و راهنمایی واقع‌بینانه با توجه به داستان‌هایی از زندگی واقعی نوشته‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم

در اوایل بیست‌سالگی، چارلی و لیندا همدیگر را دیدند و پس از چند قرار، عاشق یکدیگر شدند. آن‌ها در 25 سالگی با هم ازدواج کردند و پس از 18 ماه، اولین فرزندشان به دنیا آمد. چارلی درباره‌ی آن روزها می‌گوید: «ما در جوانی مرتکب اشتباهات زیادی شدیم. آن‌قدر زیاد که می‌توانستیم یک کتاب از آن بنویسیم!» بیست سال بعد، وقتی خواهر کوچک‌تر چارلی در شرف ازدواج بود، از برادرش خواست برای عروسی‌اش یک سخنرانی الهام‌بخش آماده کند. چارلی نتوانست چیزی مناسب موقعیت بیابد؛ بنابراین تصمیم گرفت چیزهایی را بگوید که همه قبل از ازدواج باید به آن دقت کنند. وقتی سخنرانی چارلی تمام شد، همه‌ی مهمانان از چارلی درخواست کردند که یادداشت‌هایش را برای آن‌ها بفرستد. از همان زمان بود که ایده‌ی نوشتن کتاب 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم (101 Things I Wish I Knew When I Got Married) به ذهن چارلی بلوم (Charlie Bloom) رسید. زمانی که او با همسرش، لیندا بلوم (Linda Bloom)، از مراسم عروسی بازگشتند، حدود 300 نکته برای کتابشان یافته بودند. آن‌ها تعدادی از نکات را حذف یا خلاصه کردند و همه‌ی مطالب کتاب را در 10 فصل و 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم جای دادند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم

چارلی و لیندا بلوم 31 سال است که با هم زندگی می‌کنند. آن دو روان‌درمانگر هستند و هر دو روی هم، 55 سال تجربه‌ی مشاوره‌ی ازدواج دارند. لیندا و چارلی سازمان «شبکه‌ی توانمندسازی» را تأسیس کردند که سمینارها و کارگاه‌های مختلفی را برای بهبود رابطه‌ی زوجین برگزار می‌کند. کتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم، پر است از توصیه‌های حکیمانه درباره‌ی حفظ عشق در ازدواج. با علم به این موضوع که 60 درصد ازدواج‌ها به طلاق منجر می‌شوند، زوج‌ها به کمک این کتاب می‌توانند از طریق اتحاد و در کنار هم بودن، بر بسیاری از مشکلات، درگیری‌ها و موانع فائق بیایند. چارلی بلوم در قسمتی از کتاب می‌گوید: «وقتی دو قلب به یکدیگر پیوند می‌خورند، بزرگ‌ترین مشکلات هم حل خواهند شد. اما اگر این‌طور نباشد، کوچک‌ترین مشکلات حل‌نشدنی به نظر خواهند رسید.»

کتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم به شما می‌گوید تجربیات هر فرد در روابط گذشته اهمیتی ندارد. هر کس با هر تجربه‌ای می‌تواند با مهارت‌هایی که در این کتاب آموزش داده می‌شوند، یک رابطه‌ی ایدئال و لذت‌بخش بسازد. هر نکته‌ی کتاب شاید یک خط باشد؛ اما چارلی و لیندا بلوم مثال‌ها و حکایت‌هایی از زندگی واقعی درباره‌ی آن نکته و توصیه می‌آورند تا خواننده توصیه‌ی مطرح‌شده را بهتر درک کند. به طور کلی این کتاب نشان می‌دهد که زوج‌ها چگونه می‌توانند با عشق از همه‌ی چالش‌هایی که بر سر راهشان قرار می‌گیرد،‌ عبور کنند. بیش از همه باید به این نکات توجه کنید:

  • هیچ شاهزاده‌ی سوار بر اسب سفیدی قرار نیست بیاید و با شما ازدواج کند.
  • لجبازی برای اینکه خودتان را ثابت کنید، به عواقب بسیار بدی منجر خواهد شد.
  • تعهد زندان نیست؛ بلکه به شما آزادی بیشتری می دهد.
  • آسیب‌پذیری نوعی خلع‌سلاح است.
  • شادی و رضایتی که انسان‌ها از زندگی مشترک عاشقانه کسب می‌کنند، بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید.

شمس‌الدین حسینی، الهام آرام‌نیا و مهدیه سامع این کتاب لیندا و چارلی بلوم را با همکاری انتشارات نسل نواندیش ترجمه کرده‌اند. آوانامه کتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم را با صدای نازیما حسینی و ایمان رئیسی تهیه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم

  • کتابی برجسته و بی‌نظیر برای صمیمیت عمیق‌تر، صداقت بیشتر و عشق بالغ‌تر در ازدواج و روابط متعهدانه. یک منبع عملی، واقع‌بینانه و الهام‌بخش که به شما راز عشق و پرورش آن را می‌آموزد. (آنجلس آرین، نویسنده‌ی کتاب «راه چهارتو»)
  • توصیه‌های این کتاب برای همه‌ی کسانی است که به ازدواج فکر می‌کنند یا می‌خواهند در روابطشان بهبود ایجاد کنند. لیندا و چارلی بلوم به دردناک‌ترین جنبه‌های انسان می‌پردازند و نظرات خود را بی‌پروا به اشتراک می‌گذارند. (استفن و اوندریا لوین،‌ پژوهشگران حوزه‌ی روانشناسی سوگ و رابطه)
  • نکته‌های عملی و آسان که باعث موفقیت و رشد در ازدواج می‌شوند. (جرالد جمپالسکی، نویسنده‌ی کتاب «فقط عشق»)
  • چارلی و لیندا بلوم در کتاب 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم پس از سال‌ها تجربه در روان‌درمانگری زوج‌ها، توصیه‌های مفیدی ارائه می‌دهند. این کتاب شما را از اندوه بسیار رهایی می‌بخشد و حتی باعث می‌شود در رنج‌های اجتناب‌ناپذیر، معنایی عمیق پیدا کنید. (سوزان کمپبل، زوج‌درمانگر)
  • کتاب 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم فوق‌العاده است! یک راهنمای منحصربه‌فرد برای ازدواج! ترکیبی از صداقت و خرد که از عشق لیندا و چارلی بلوم به یک‌دیگر نشأت می‌گیرد. (ریان ایسلر، نویسنده‌ی کتاب «خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان»)

کتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم برای همه‌ی کسانی است که قصد ازدواج دارند، ازدواج کرده‌اند و می‌خواهند رابطه‌ی خود را بهبود ببخشند یا برای ایجاد رابطه‌ی مجدد، تلاش می‌کنند. چارلی و لیندا بلوم این کتاب را برای کسانی نوشته‌اند که به رابطه‌ی متعهدانه می‌اندیشند.

در بخشی از کتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم می‌شنویم

براندون و سوزان با هم ازدواج کردند و صاحب دو بچه شدند. آن‌دو عاشق یکدیگر بودند؛ اما مشکلی جدی وجود داشت. براندون به قمار معتاد بود. بعد از مدتی سوزان احساس درماندگی کرد. به تدریج عشقش با رنجش و آزردگی تخریب می‌شد. او هر کاری را که تصور می‌کرد روی براندون تأثیر دارد، امتحان کرد؛ اما هیچ‌کدام کارایی نداشت. دروغ‌های براندون مانند ضررهای مالی‌اش به زندگی زناشویی او آسیب می‌زد. دست‌آخر، سوزان دیگر به‌سختی می‌توانست او را تحمل کند. آن‌ها هر دو می‌دانستند که ازدواجشان به بن‌بست رسیده است. از هم جدا شدند و برای طلاق برنامه‌های اولیه را تدارک دیدند. براندون به مکان متفاوتی نقل‌مکان کرد و سوزان در خانه‌ی قدیمی‌شان با بچه‌ها ماند. بدون تذکرات مداوم سوزان، براندون حتی عمیق‌تر در اعتیادش فرورفت؛ اما با اینکه انتظار داشت بدون محدودیت‌های سوزان احساس راحتی و رهایی کند، درعوض احساس درماندگی، تنهایی و شرمساری کرد. حتی قمار ْ قدرتش را برای تسکین دردهای او از دست داده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
پیشگفتار
38 دقیقه
فصل اول
42 دقیقه
فصل دوم
45 دقیقه
فصل سوم
49 دقیقه
فصل چهارم
43 دقیقه
فصل پنجم
50 دقیقه
فصل ششم
33 دقیقه
فصل هفتم
42 دقیقه
فصل هشتم
40 دقیقه
فصل نهم
40 دقیقه
فصل دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم
نویسنده،
مترجمشمس الدین حسینی، الهام آرام نیا، مهدیه سامع
راوینازیما حسینی، ایمان رئیسی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم

برای دریافت کتاب صوتی 101 نکته که ای کاش قبل از ازدواج می‌دانستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.