معرفی و دانلود کتاب صبح جادویی

عکس جلد کتاب صبح جادویی
قیمت:
۲۲۰۰۰ ۱۱,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صبح جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صبح جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صبح جادویی

کتاب صبح جادویی نوشته‌ی هال الرود، کتابی نام‌آشنا در میان طرفداران حوزه‌ی رشد و توسعه‌ی فردی است. این کتاب، به شما می‌آموزد چگونه صبح زود از خواب بیدار شوید و پس از بیدار شدن، چه کار کنید تا بتوانید بهترین استفاده را از روزتان داشته باشید و همچنان مشتاق، پرانرژی، باانگیزه و متمرکز باقی بمانید و هر روز به روند رشد خود ادامه دهید.

درباره‌ی کتاب صبح جادویی

شما هم از آن دسته افراد هستید که صبح زود بیدار شدن برایشان کابوس است؟ از آن‌ها که فکر می‌کنند عملکردشان شب‌ها بهتر است و بهتر می‌توانند به برنامه‌های خود برسند؟ از آن آدم‌هایی که اگر صبح زود بیدار شوند، تا مدت‌ها طول می‌کشد که به قول معروف، ویندوزشان بالا بیاید و بتوانند کار مفیدی انجام دهند؟ شاید هم از آن دسته افرادی هستید که مجبورند هر روز صبح به خاطر شغل، تحصیل یا هر دلیل دیگری زود بیدار شوند اما دوست دارند بتوانند روزشان را با نشاط بیشتری آغاز کنند. شاید هم آدم منظمی هستید و صبح‌ها به راحتی از خواب برمی‌خیزید و ورزش می‌کنید، برنامه‌ی روزانه‌تان را می‌نویسید یا صبحانه‌ی مفصلی درست می‌کنید؛ اما به فکر تغییر و جهشی فوق‌العاده در مسیر رشدتان هستید. به‌هرحال در هر دسته‌ای که قرار می‌گیرید، کتاب صبح جادویی (The Miracle Morning)، اثر معجزه‌آمیز هال الرود (Hal Elrod) به کمکتان می‌آید.

معرفی و دانلود کتاب صبح جادویی

صبح جادویی، از آن دست کتاب‌هایی نیست که برای رشد و تغییر می‌خوانید، کتابی است که باید به آن عمل کنید. در واقع، این کتاب، راهکارهایی عملی و بسیار ساده را به شما آموزش می‌دهد تا صبحتان را به طور مؤثرتری آغاز کنید و انگیزه‌ی کافی برای استفاده‌ی کامل از تنها دارایی‌تان برای ادامه‌ی زندگی، یعنی روزتان را داشته باشید. شما برای ساختن یک روز خوب به چه چیزی احتیاج دارید؟ انرژی، انگیزه و تمرکز. روتینی که هال الرود در این کتاب به شما می‌آموزد، هر سه را به شما هدیه می‌دهد.

صبح جادویی، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های توسعه‌ی فردی در سطح جهان است. تا به حال بیش از 2 میلیون نسخه از این کتاب به فروش رسیده است و هزاران نفر، تاثیر بی‌نظیر اجرای 6 عادت برتری را که الرود به شما آموزش می‌دهد، در زندگی‌هایشان دیده‌اند. تجربه‌ی موفقیت بیشتر در همه‌ی جنبه‌های زندگی در کوتاه‌مدت، از آثاری است که مخاطبان کتاب صبح جادویی از آن یاد می‌کنند. این عادت‌ها، کارهای عجیب و پیچیده‌ای نیستند، بلکه مواردی را شامل می‌شوند که بارها درباره‌ی تأثیرشان شنیده‌ایم. کارهایی مثل ورزش، مدیتیشن یا هدف‌گذاری. اما این که با یک تکنیک خاص، همه‌ی این کارها را به سرعت در صبح اول وقت انجام دهید، با هم ترکیبی معجزه‌آسا به نام صبح جادویی می‌سازند که زندگی‌تان را زیر و رو می‌کند.

کتاب صبح جادویی را مریم اصغرپور به خوبی ترجمه کرده و انتشارات بله آن را به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب صبح جادویی

  • هال الرود یک نابغه است و کتابش، صبح جادویی، برای زندگی من معجزه‌گر بود. (رابرت کیوساکی، نویسنده‌ی کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول)
  • چند وقت یک بار پیش می‌آید که کتابی بخوانی که دیدگاه شما به زندگی را تغییر دهد، اما این که کتابی، بتواند شیوه‌ی زندگی شما را عوض کند، بسیار فوق‌العاده است. صبح جادویی هر دوی این تغییرات را به سرعت برای زندگی شما به ارمغان می‌آورد. (تیم ساندرس، نویسنده)
  • صبح جادویی به معنای واقعی تنها چیزی است که تغییرات فوری و بنیادین در همه‌ی ابعاد زندگی شما ایجاد می‌کند. اگر واقعا می‌خواهید زندگی‌تان بهبود یابد، فورا این کتاب را بخوانید. (رودی روتیگر، بازیکن فوتبال مشهور)
  • خواندن کتاب صبح جادویی به این معناست که هر روز با تمام انرژی و پتانسیل خود از خواب بیدار شوید. زمان آن رسیده است که به زندگی مورد علاقه‌تان که شایسته‌ی آن هستید برسید. این کتاب، به شما می‌آموزد چگونه این کار را بکنید. (دکتر ایوان میسنر، نویسنده)
  • وقتی استراتژی‌های هال را اجرا کردم، شاهد ایجاد تفاوت فوری در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌ام شدم. این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه کنترل زندگی خود را بدون توجه به گذشته، به دست آورید. (جاش شیپ، نویسنده و مجری تلویزیون)

کتاب صبح جادویی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صبح جادویی، برای همه‌ی کسانی که به دنبال تغییر فوری و ژرف در سبک زندگی‌شان هستند و می‌خواهند به سطح بالاتری از موفقیت و توسعه‌ی فردی دست یابند، خواندنی است.

در بخشی از کتاب صبح جادویی می‌خوانیم

صرف‌نظر از اینکه الآن چه شرایطی دارید و زندگی‌تان چطور است، چه در حال حاضر به سطوح بسیار بالای موفقیت رسیده باشید، چه در سخت‌ترین دوره عمرتان باشید و چه جایی بین این دو حالت قرار داشته باشید، حداقل یک چیز بین ما مشترک است (احتمالاً چیزهای مشترک بین ما خیلی بیشتر از یک مورد هستند ولی حداقل یک مورد را با اطمینان می‌گویم:) ما می‌خواهیم زندگی‌ و خودمان را به سطح بالاتری بکشانیم و ارتقا بدهیم. این خواسته ما به آن معنا نیست که در خودمان یا زندگی‌مان اشکالی وجود دارد، بلکه ناشی از آن است که ما به‌ عنوان انسان با میل و انگیزه ذاتی برای رشد و پیشرفت مستمر به دنیا می‌آییم. من ایمان‌دارم که این میل در وجود همه ما هست. ولی اکثر ما هر روز صبح بیدار می‌شویم و می‌بینیم زندگی درست مثل روزهای قبل و تکراری است.

برای افراد بسیار موفقی که به دستاوردهای بزرگی در زندگی خود رسیده‌اند، صبح جادویی می‌تواند تغییردهنده بازی باشد چون به آن‌ها اجازه می‌دهد به سطح بالاتر بعدی که رسیدن به آن بسیار مشکل است برسند و موفقیت فردی و حرفه‌ای خود را به فراتر از آنچه درگذشته حاصل‌ شده است برسانند. هر چند این موفقیت می‌تواند شامل افزایش درآمد یا رشد کسب‌ و کار باشد، اغلب اوقات به کشف راه‌های جدید برای تجربه سطوح بالاتر رضایت و تعادل در حوزه‌هایی از زندگی مرتبط است که ممکن است نادیده گرفته‌ شده باشند. این سطح موفقیت می‌تواند به معنای بهبود قابل‌توجه در حوزه‌های سلامت، شادی، روابط، شرایط مالی، زندگی معنوی یا هر حوزه دیگری باشد که بیشترین اهمیت را برایتان دارد.

فهرست مطالب کتاب

اظهارنظر دیگران درباره این کتاب
تغییر و تحولات اساسی و نتایج به ‌دست ‌آمده در زندگی واقعی
تقدیم‌نامه
رسالت صبح جادویی
پیشگفتار
یادداشتی برای شما
مقدمه
1: وقت آن است که با تمام قوایتان بیدار شوید
2: صبح جادویی، زاده ناامیدی
3: بررسی حقیقت جامعه 95درصدی
4: امروز صبح چرا بیدار شدید؟
5: استراتژی پنج ‌مرحله‌ای ضد اسنوز برای بیدار شدن
6: منجی‌های زندگی
7: صبح جادویی 6 دقیقه‌ای
8: به ‌دلخواه خود درآوردن صبح جادویی
9: از غیر قابل‌ تحمل تا غیر قابل‌ توقف
10: چالش 30 روز صبح جادویی برای متحول کردن زندگی
سخن آخر
دعوت‌نامه مخصوص
جمله‌های تفکر برانگیز
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صبح جادویی
نویسنده
مترجممریم اصغرپور
ناشر چاپیانتشارات بله
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات215
زبانفارسی
شابک978-622-90225-4-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۲۰۰۰ ۱۱,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صبح جادویی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صبح جادویی

برای دریافت کتاب صبح جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.