معرفی و دانلود کتاب صوتی صبح جادویی

عکس جلد کتاب صوتی صبح جادویی
قیمت:
۹۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صبح جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صبح جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی صبح جادویی

کتاب صوتی صبح جادویی شش عادتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که اگر پیش از ساعت هشت صبح داشته باشید، زندگی‌تان را دگرگون می‌کند و همچنین یک استراتژی پنج مرحله‌ای ارائه می‌دهد که با کمک آن از به تعویق انداختن بیداری جلوگیری می‌نمایید. این کتاب که سحرخیز بودن را کلید موفقیت در زندگی می‌داند، به قلم هال الرود نوشته شده و پرفروش‌ترین کتاب نشریه‌ی یواس‌ای تودی بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی صبح جادویی

شما هم از آن دسته آدم‌هایی هستید که نمی‌توانند صبح زود بیدار شوند و برای فرار از بیدار شدن، هزاران بار ساعتشان را با فواصل زمانی پنج دقیقه کوک می‌کنند، یکی‌یکی‌شان را پشت گوش می‌اندازند و دوباره به زیر پتو برمی‌گردند؟ غلت زدن در رخت‌خواب گرم و نرم و خوابیدن بعد از زنگ ساعت از لذت‌هایی است که هیچ شخص غیرسحرخیزی نمی‌تواند از آن دل بکند، البته تا وقتی که پی به مزایا و فواید استفاده از ساعات صبح نبرده باشد! از قدیم گفته‌اند: «سحرخیز باش تا کامروا باشی». اما راز سحرخیز بودن چیست؟ چطور می‌شود هر روز صبح زود بیدار شد و خم به ابرو نیاورد؟ چطور هزاربار ساعتمان را با فواصل زمانی پنج دقیقه کوک نکنیم و با اولین صدای زنگ از خواب بیدار شویم؟ از چه طریقی این عادت را حفظ کنیم و آن را پشت گوش نیندازیم؟ کتاب صوتی صبح جادویی (The Miracle Morning) به قلم هال الرود (Hal Elrod) نیز با این اعتقاد قدیمی هم‌عقیده است. هال الرود هم می‌گوید سحرخیزی کلید دست یافتن به موفقیت در هر زمینه‌ای است، اما او روش‌های سحرخیز شدن و حفظ این عادت را نیز با شما به اشتراک می‌گذارد.

کتاب صوتی صبح جادویی یک راهنمای کاربردی متشکل از توصیه‌ها و عاداتی است که نظم و انضباط را به زندگی‌تان وارد می‌کند، شما را به سمت سحرخیز شدن سوق می‌دهد و راز سرحال و شاداب از خواب برخاستن را به شما می‌گوید. شاید با خود بگویید که آدم صبح بیدار شدن نیستید، اما حتی اگر تابه‌حال صبح‌هایی بدون کارایی داشتید، با عادت صبح جادویی عاشق این وقت از روز می‌شوید! با گوش دادن به این کتاب دیگر ساعت‌های کوک‌شده را به تعویق نمی‌اندازید، چراکه بیدار شدن به یک آئین شخصی روزانه برای شما تبدیل می‌گردد. به این ترتیب زود بیدار شدن در زندگی‌تان نهادینه می‌شود و دیگر حتی یک روز هم آن را پشت گوش نمی‌اندازید. از نظر نویسنده صبح روی تمامی جنبه‌های زندگی‌تان تاثیر می‌گذارد و با ایجاد تغییرات در صبح‌هایتان می‌توانید افسار زندگی را در دست بگیرید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی صبح جادویی

ساختار کتاب صوتی صبح جادویی در ده فصل تهیه و تدوین شده است. هال الرود ابتدا از اهمیت سحرخیزی آغاز می‌کند و سپس به بررسی عادات زندگی افراد موفق می‌پردازد. در ادامه یک استراتژی پنج مرحله‌ای ضدتعویق برای بیدار شدن پیشنهاد می‌دهد. پس از آن جادوی سحرانگیز شش دقیقه‌ای را در اختیار شما می‌گذارد. در ادامه یک چالش سی روزه طراحی کرده است که با عمل کردن به آن عادت صبح زود بیدار شدن را پیاده‌سازی نموده و زندگی‌تان را دگرگون می‌کنید؛ صبح‌هایتان را شخصی‌سازی می‌نمایید تا با سبک زندگی‌تان هماهنگ باشد و به این ترتیب راحت‌تر از خواب بیدار می‌شوید و از آن مهم‌تر از قوای ذهنی و جسمی‌تان حداکثر استفاده را می‌برید.

کتاب صوتی صبح جادویی توسط فاطمه کریمی به فارسی برگردانده شده و انتشارات نسل نواندیش آن را روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. نشر صوتی آوانامه آن را با صدای فرهاد اتقیایی در اختیار شما قرار داده است.

جوایز و افتخارات کتاب صبح جادویی

  • فروش بیش از دو میلیون نسخه در جهان؛
  • پرفروش‌ترین کتاب نشریه‌ی یو اس ای تودی.

نکوداشت‌های کتاب صبح جادویی

  • اثر حاضر تنها کتابی است که در تمامی حوزه‌های زندگی تحولاتی سریع و عمیق پیاده می‌کند. اگر می‌خواهید زندگی‌تان را تغییر بدهید، این کتاب را بخوانید. (نیویورک تایمز)
  • حتی اگر فرد سحرخیزی نباشید، کتاب صبح جادویی با ارائه‌ی یک چارچوب ساده و کاربردی شما را برای توسعه‌ی فردی و دستیابی به موفقیت در تمامی جنبه‌های زندگی آماده می‌کند. (دن مارتل، نویسنده‌ی پرفروش وال استریت ژورنال)
  • کتاب صبح جادویی بینشی جدید برایتان به ارمغان می‌آورد و کمکتان می‌کند با ایجاد تغییر در عادت‌های خوابتان و عوض کردن روش بیدار شدن، تمامی زندگی‌تان را متحول کنید. با تکیه بر توصیه‌های منحصربه‌فرد هال الرود، قدرت‌های بالقوه‌تان را به شکوفایی می‌رسانید. (بن گای، نویسنده)
  • کتاب حاضر یک متدولوژی معتبر در اختیار شما قرار می‌دهد که با کمک آن تمامی قابلیت‌هایتان را به کار می‌اندازید و همان زندگی که همیشه مدنظر داشتید را می‌سازید. (مل رابینز، نویسنده‌ی کتاب قانون پنج ثانیه)
  • اولین چیزی که در تقویم روزانه‌ام به آن رجوع می‌کنم، روتین صبح جادویی‌ام است. این آئین روزانه‌ی بیدار شدن آن‌قدر تاثیرگذار بوده است که زندگی من را زیر و رو کرده. این روتینِ ساده و علمی نتایج چشمگیری دارد. اگر می‌خواهید کنترل زندگی‌تان را در دست بگیرید و داستان خودتان را بسازید، کتاب هال الرود را از دست ندهید. (شاون استیونسون، نویسنده‌ی کتاب هوشمندانه بخوابید)

کتاب صوتی صبح جادویی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های روانشناسی، خودسازی و موفقیت علاقه دارید و می‌خواهید عادت صبح زود بیدار شدن را در خودتان نهادینه کنید، کتاب حاضر روش‌های مناسبی به شما ارائه می‌دهد.

در بخشی از کتاب صوتی صبح جادویی می‌شنویم

آیا تابه‌حال احساس کرده‌اید که زندگی که می‌خواهید داشته باشید و انسانی که می‌دانید می‌توانید باشید، خارج از دسترس شما هستند؟ تابه‌حال احساس کرده‌اید که دارید قدرت‌های بالقوه‌تان را دنبال می‌کنید، می‌دانید که وجود دارند و می‌توانید آن‌ها را ببینید، اما نمی‌توانید کاملا آن‌ها را در اختیار بگیرید؟ وقتی کسانی را می‌بینید که در زمینه‌ای که شما در آن بهترین نیستید، برجسته شده‌اند، به نظرتان می‌رسد که آن‌ها همه‌ی توانایی‌هایشان را در اختیار دارند و انگار چیزی می‌دانند که شما نمی‌دانید؛ چون اگر می‌دانستید شما هم در آن زمینه برجسته بودید. بیشتر ما در طرف اشتباه یک شکاف بزرگ در توانایی‌هایمان زندگی می‌کنیم. شکافی که کسی را که هستیم، از کسی که می‌توانیم باشیم جدا می‌کند. ما اغلب از دست خودمان انگیزه‌ی مداومت نداشتنمان و تلاش‌ها و نتایجمان در یک یا چند تا از زمینه‌های زندگی خسته می‌شویم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
معرفی کتاب و یادداشتی برای شنونده
29 دقیقه
پیشگفتار
19 دقیقه
فصل اول: وقت آن است که با تمام قوا از خواب بیدار شوید
37 دقیقه
فصل دوم: سرآغاز صبح جادویی، تولدی از دل ناامیدی
51 دقیقه
فصل سوم: بررسی حقیقت جامعه‌ی 95 درصدی
19 دقیقه
فصل چهارم: چرا امروز صبح از خواب برخواستیم؟
15 دقیقه
فصل پنجم: استراتژی پنج مرحله‌ای ضدتعویق برای بیدار شدن
71 دقیقه
فصل ششم: خواستن توانستن است- قسمت اول
44 دقیقه
فصل ششم- قسمت دوم
8 دقیقه
فصل هفتم: صبح جادویی شش‌دقیقه‌ای
22 دقیقه
فصل هشتم: شخصی‌سازی صبح جادویی برای هماهنگی با سبک زندگی و رسیدن به بزرگترین آرزوها و رویاهایتان
32 دقیقه
فصل نهم: از تحمل‌ناپذیر به توقف‌ناپذیر
16 دقیقه
فصل دهم: چالش سی‌روزه‌ی دگرگونی زندگی صبح جادویی
22 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی صبح جادویی
نویسنده
مترجمفاطمه کریمی
راویفرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های موفقیت شخصی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی صبح جادویی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی صبح جادویی

برای دریافت کتاب صوتی صبح جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.