معرفی و دانلود کتاب داستان‌ها می‌فروشند: نحوه پراسپکت‌ سازی، فروش و ساخت کسب‌ و کار به همراه چند داستان

عکس جلد کتاب داستان‌ها می‌فروشند: نحوه پراسپکت‌ سازی، فروش و ساخت کسب‌ و کار به همراه چند داستان
قیمت:
۱۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌ها می‌فروشند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌ها می‌فروشند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان‌ها می‌فروشند: نحوه پراسپکت‌ سازی، فروش و ساخت کسب‌ و کار به همراه چند داستان

بسیاری از شما، دوست دارید کسب‌وکار و خانه و ماشین خودتان را داشته باشید. شاید حتی دلتان بخواهد به سفرهای گردشی بروید اما ندانید چه شغلی می‌تواند هزینه‌ی یک زندگی خوب و باکیفیت را تأمین کند. کتاب داستان‌ها می‌فروشند اثر تام شرایتر سعی دارد به شما برای رسیدن به شغلی رویایی و سودآور کمک کند و موفقیت را به شما هدیه دهد.

درباره‌ی کتاب داستان‌ها می‌فروشند

به دور و اطرافتان نگاهی بیندازید. افرادی را خواهید دید که در طول شبانه‌روز بیش از 10 ساعت کار می‌کنند و نه تفریحی دارند و نه زمانی برای یادگرفتن مهارتی؛ اما بخش غم‌انگیز ماجرا اینجاست که این افراد الزاماً ثروتمند نیستند و هرچه کار می‌کنند باز هم نمی‌توانند مخارجشان را تأمین کنند. برخلاف این قشر، عده‌ی دیگری با روزی چند ساعت کار کردن، وضعیت مالی بسیار بهتری دارند و هر روز کار خود را گسترش می‌دهند. برای شما هم سؤال است که چرا گروه اول با وجود اینکه زیاد کار می‌کند پولی ندارند اما گروه دوم با ساعت کاری کم و شغل بی‌دردسر وضعیت مالی خوبی دارند؟ کتاب داستان‌ها می‌فروشند (How To Prospect, Sell and Build Your Network Marketing Business With Stories‬) پاسخ سؤال شما را به خوبی می‌‌داند.

تام شرایتر (Tom Schreiter) که یکی از متخصصان بازاریابی شبکه‌ای است، رویاهایتان را ترسیم می‌کند؛ رویاهایی مثل خریدن خانه، راه‌اندازی رستوران، سفر به هاوایی و... این آرزوها شاید حالا برایتان مثل خواب و خیال به‌نظر برسند، اما شرایتر برای اینکه باور کنید هدفی که پیش رویتان می‌گذارد امید واهی نیست، از آدم‌های واقعی مثال می‌زند که با انجام بازاریابی شبکه‌ای توانستند خیلی زودتر از هم‌دوره‌ای‌هایشان به ثروت و جایگاه اجتماعی برسند.

به احتمال زیاد می‌دانید که بازاریابی شبکه‌ای کاری نیست که به تنهایی انجام شود و شما برای موفق شدن به فن بیان نافذ نیاز دارید تا بتوانید تیم خود را تشکیل دهید و آن‌ها را رهبری کنید. کتاب داستان‌ها می‌فروشند، فصل نخست خود را با بازگویی داستانی کوتاه آغاز می‌کند؛ داستانی که نویسنده‌ی همین کتاب را بر آن داشته تا شغل خود را به بازاریابی شبکه‌ای تغییر دهد و وارد فضای نتورکینگ شود. تام شرایتر معتقد است برای قانع کردن افرادی که می‌خواهیم آن‌ها را وارد بازاریابی شبکه‌ای کنیم، باید به آن‌ها داستانی ملموس و تصویری از آینده‌ی موفق ارائه دهیم. باید به آدم‌ها نشان دهیم که 10 سال آینده، روی مبل نشسته‌اند و نوشیدنی موردعلاقه‌شان را می‌خورند و خبری از کار سخت و حقوق کم نیست. همین رویا و داستان، باعث می‌شود تا افراد انگیزه و توانایی انجام کار بازاریابی شبکه‌ای را پیدا کنند.

معرفی و دانلود کتاب داستان‌ها می‌فروشند

کتاب داستان‌ها می‌فروشند فقط رویاهایمان را نشانمان نمی‌دهد بلکه به ما اهمیت انگیزه داشتن و هدفمند بودن را نشان می‌دهد. شما باید بتوانید برای کار خود انگیزه‌ای بزرگ پیدا کنید. صرفاً کار روزمره‌تان را انجام ندهید، بلکه به پول و وقت آزادی که با پیشرفت در کار و گرفتن مقام بالاتر نصیبتان می‌شود فکر و برای رسیدن به آن شرایط تلاش کنید. تام شرایتر، فرصت‌های زندگیتان را پیش رویتان می‌گذارد و از شما می‌پرسد آیا نمی‌توانی به جای اضافه‌کاری با حقوق کم، این زمان را برای کسب‌وکار خودت صرف کنی و پول بیشتری به دست آوری؟ آیا نمی‌خواهی که مانند رئیس‌ها هیچ‌کاری نکنی اما همه‌چیز برای تو باشد؟ مسلماً این کار امکان‌‌‌پذیر است و تنها باید شیوه‌ی کسب‌ درآمد از طریق بازاریابی شبکه‌ای را بلد باشی. اگر نمی‌دانی برای واردشدن به بازاریابی شبکه‌ای باید از کجا شروع کنی جای نگرانی نیست؛ کتاب داستان‌ها می‌فروشد به تو کمک می‌کند تا هرچه سریع‌تر آینده‌ی خود را آن‌طوری که دوست داری بسازی.

کتاب داستان‌ها می‌فروشند را مریم اصغرپور ترجمه کرده و نشر بله به چاپ رسانده است.

کتاب داستان‌ها می‌فروشند برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که می‌خواهند درباره‌ی چیستی بازاریابی شبکه‌ای مطلع شوند و درباره‌ی کسب‌وکارهای خودگردان اطلاعاتی به‌دست آورند، مفید است.

در بخشی از کتاب داستان‌ها می‌فروشند: نحوه پراسپکت‌ سازی، فروش و ساخت کسب‌ و کار به همراه چند داستان می‌خوانیم

رئیس را اخراج کن
اَل بزرگ، وقتی وارد کسب‌وکار ما شوی، این اتفاق می‌افتد: «شش ماه بعد از شروع این کار به دفتر رئیست می‌روی، روی صندلی می‌نشینی، پایت را روی میز می‌گذاری و با پاشنه کفشت خراش‌های کوچکی روی میز می‌اندازی. بعد، دست هایت را پشت سرت قلاب می‌کنی و با خونسردی به رئیست می‌گویی دیگر نمی‌توانی در برنامه هایت جایی برایش داشته باشی. کارکردن در شرکت برایت خوشایند بوده است ولی دیگر نمی‌خواهی در آن جا کار کنی و اگر بعد از رفتنت با مشکلی مواجه شدند، می‌توانند ساعت 11 روزهای سه شنبه به تو زنگ بزنند و تو با نرخ عادی مشاوره به آن‌ها مشاوره می‌دهی. بعد، از دفتر رئیس بیرون می‌آیی، به دفتر کار سابقت می‌روی، لوازم شخصی‌ات را برمی داری، با همه همکارانت که می‌گفتند این کار شدنی نیست خداحافظی می‌کنی، سوار ماشین مدل‌بالایی می‌شوی که تازه خریدی، تا اولین بانک رانندگی می‌کنی و به صندوقدار بانک می‌گویی:«این مبلغ را به حساب پس انداز یا حساب جاری من واریز کنید. واقعاً فرقی نمی‌کند به کدام حساب واریز کنید چون هر ماه حداقل همین‌قدر درآمد دارم.» و بعد به خانه می‌روی و در آرامش می‌نشینی و نوشیدنی موردعلاقه‌ات را می‌خوری.»

در آخر این داستان پرسیدم: «چطور عضو شوم؟»

آیا دوست نداشتید من عضو سازمان و برنامه بازاریابی شبکه‌ای شما شوم؟ خب، اگر از گفتن واقعیت‌ها، فایل‌های پاورپوینت، فیلم، گزارش‌های تحقیقاتی و فیلیپ چارت استفاده می‌کردید، موفق نمی‌شدید. فقط یک داستان باعث شروع کار من در حوزه بازاریابی شبکه‌ای شد.

نتورکرهای موفق، داستان‌گوهای بسیار خوبی هستند. بیشتر رهبرهای بزرگ در بازاریابی شبکه‌ای، قصه‌گوهای فوق‌العاده‌ای هستند. آیا نباید شما هم قصه‌گویی عالی شوید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مهم نیست ما چه می‌گوییم، مهم چیزی است که دیگران می‌شنوند.
داستان‌ها می‌توانند خیلی کوتاه باشند.
پراسپکت‌ها وحشت‌زده هستند.
برای تشویق دیگران به همکاری، به نشان‌دادن پورسانت‌های زیاد نیاز نیست.
مسئله صدهزار دلار
رویکرد محافظه‌کارانه
بیشتر مردم هر روز نتورک مارکتینگ انجام می‌دهند، ولی در ازای آن کار پولی نمی‌گیرند.
آیا ستاره راک‌اند رول هستید؟
نمی‌توانم پراسپکت خوب پیدا کنم!
اعتبار، اعتماد می‌آورد.
فکرکردن مثل یک صاحب کسب‌وکار، نه یک کارمند
اصل آگاه‌سازی
داستانی برای طرح‌های پونزی، هرمی و سریع ثروتمند شدن.
چرا توزیع‌کننده‌ها باید از حامی‌هایشان مشاوره بگیرند!
مهارت، ولی بدون انگیزه
شاید امروز، روز آن‌ها نباشد.
اقدام‌کردن
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان‌ها می‌فروشند: نحوه پراسپکت‌ سازی، فروش و ساخت کسب‌ و کار به همراه چند داستان
نویسنده
مترجممریم اصغرپور
ناشر چاپیانتشارات بله
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-9022-52-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داستان‌ها می‌فروشند

علی غریبی اصل
۱۴۰۳/۴/۲
چه کتاب خوبی با ترجمه خوب اگر چیزی برای فروختن دارید این کتاب به دردتون میخوره.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب داستان‌ها می‌فروشند

برای دریافت کتاب داستان‌ها می‌فروشند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.