معرفی و دانلود کتاب سرمایه گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس

عکس جلد کتاب سرمایه گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرمایه گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرمایه گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرمایه گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس

کتاب سرمایه گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس نوشته‌ی دانیل ا. لوئیس راهنمایی برای کسانی‌ست که دلشان می‌خواهد بخشی از انقلاب متاورس و NFT باشند. اگر شما هم اخیراً اخبار و به‌روزرسانی‌های شبکه‌های اجتماعی درباره‌ی NFT و WEB 3.0 Metaverse را دنبال می‌کنید و به‌نوعی ذهنتان درگیر این فناوری عجیب و فوق‌العاده شده، بهتر است برای آشنایی بیشتر با این دنیای گسترده، به خواندن این کتاب بپردازید.

درباره‌ی کتاب سرمایه‌گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس

شاید شما هم از افرادی باشید که مدام در فکر سرمایه‌گذاری در بازار دیجیتال هستید اما به احتمال زیاد از واقعیت‌های این فضا چندان خبر ندارید و به همین دلیل هم برای سرمایه‌گذاری در چیزی که به‌طور دقیق درکش نکرده‌اید، شک و تردید دارید. اگر علاقه‌مند هستید که در مورد دارایی‌های دیجیتال بیشتر بدانید و به جای ترسیدن از پیچیدگی‌هایش، راز و رمزش را کشف کرده و از آن سر دربیاورید، بهتر است با دانیل ا. لوئیس (Daniel A. Lewis) و کتاب سرمایه‌گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس (The NFT And Metaverse Investing Book) همراه شوید. دارایی‌های دیجیتال بخش انکارناپذیر فناوری روز هستند که از طریق ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز شده‌اند. این نوع از دارایی‌ها را فقط می‌توان به صورت آنلاین پیدا کرد و حقیقت این است که امروز با وجود هزاران دارایی دیجیتال در بازار و علاقه‌مندی نسل جدید سرمایه‌گذاران، پتانسیل رشد واقعی سرمایه‌گذاری در این زمینه وجود دارد. تعداد انبوه پروژه‌های در دست احداث براساس فناوری بلاک‌چین ثابت می‌کند که بازار دارایی‌های دیجیتال خیلی آرام اما به‌شکل مستمر و توقف‌ناپذیر رو به رشد است.

معرفی و دانلود کتاب سرمایه گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس

دانیل ا. لوئیس در کتاب سرمایه‌گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس می‌گوید که پس از مطالعه‌ی راهنمای تألیفی وی، همه‌چیز را در مورد این فناوری عصر جدید درک خواهید کرد. در واقع او شما را با اصول و مزایای بلاک‌چین آشنا می‌کند و یک راهنمای گام‌به‌گام را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به سطوح بالاتری از درک رسیده و دیگر از درگیر شدن با NFT و Metaverse واهمه نداشته باشید. نویسنده در این کتاب شما را با مواردی چون تاریخچه و مبانی متاورس، مزایا و معایب بازارهای سرمایه‌گذاری جدید، NFTها و آینده‌ی آن‌ها، بلاک‌چین به‌عنوان انقلاب عصر جدید، استراتژی‌های سرمایه‌گذاری موفق، مبانی بلاک‌چین، مبانی وب 3.0 و همچنین بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری برای انتخاب آشنا می‌کند.

پس از مطالعه‌ی کتاب دانیل ا. لوئیس متوجه می‌شوید که فرقی نمی‌کند چقدر پیر یا جوان باشید، تا امروز چه اندازه در این زمینه بی‌تجربه یا باتجربه عمل کرده‌اید یا سطح تحصیلاتتان چیست، این کتاب راهنما می‌تواند به شما کمک کند تا ایده‌های خود را در بازار ارز دیجیتال به‌شکلی درست و اصولی عملی کنید. همیشه به یاد داشته باشید که دارایی‌های دیجیتال برای همه‌ی کسانی‌که خواهان به‌دست‌آوردن پول در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند، مناسب نیست. این یک بازی طولانی‌مدت است و باید با در آن صبور باشید. کارشناسان مطمئن هستند که وب 3.0 به‌زودی اینترنت سنتی را پشت سر می‌گذارد و گام‌های جدیدی را برای سهولت تجربه‌ی کاربر در جهان برمی‌دارد.

دانیل ا. لوئیس کتاب سرمایه‌گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس را در هفت فصل به رشته‌ی تحریر درآورده که عناوین فصول آن شامل موارد پیش رو است: «پایه‌های متاورس»، «فیس‌بوک نام خود را تغییر می‌دهد»، «موارد استفاده‌ی متاورس»، «بلاک‌چین و کریپتو» و «توکن‌های غیرقابل معاوضه چیست؟». بخش پایانی کتاب نیز به نتیجه‌گیری اختصاص دارد که در واقع چکیده‌ی مطالب کتاب است و خواننده را در جمع‌بندی آنچه گفته شده یاری خواهد کرد.

دکتر محمدهادی کشاورزی و دکتر یاسر صالحی کتاب سرمایه‌گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس را به زبان فارسی برگردانده‌اند. انتشارات فرتاک نیز آن را منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب سرمایه‌گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کسب درآمد از طریق سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال خود علاقه‌مند هستید و می‌خواهید در مورد آن اطلاعات مفید بیشتری را کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً کتاب راهنمای دانیل ا. لوئیس را بخوانید.

در بخشی از کتاب سرمایه گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس می‌خوانیم

شغل در متاورس چیست؟

همان‌طور که قبلاً گفته شد، متاورس تمام جنبه‌های زندگی واقعی را در یک مکان گرد هم می‌آورد. درحالی‌که بسیاری از مردم درحال‌حاضر از خانه کار می‌کنند، شما می‌توانید وارد یک دفتر سه‌بعدی شوید و با نمایه‌های همکاران خود در متاورس تعامل داشته باشید. همچنین ممکن است کار شما با متاورس مرتبط باشد و درآمد قابل‌استفاده‌ی مستقیمی در متاورس برای شما فراهم کند. در واقع، این نوع مشاغل در‌حال‌حاضر به روشی مشابه وجود دارند.

گیم فای و مدل‌های بازی برای کسب درآمد اکنون جریان‌های درآمدی ثابتی را برای مردم در سراسر جهان فراهم می‌کنند. این مشاغل آنلاین نامزدهای ایده‌آلی برای پیاده‌سازی متاورس در آینده هستند، زیرا نشان می‌دهند که مردم مایلند زمان خود را صرف زندگی و کسب درآمد در دنیای مجازی کنند. اکسی اینفینیتی و گادز آنچیند دو بازی سودآور هستند که آواتار یا جهان سه‌بعدی ندارند.

برای ورورد به متاورس چه چیزهایی نیاز دارم؟

هر متاورس به معنای واقعی کلمه یک جهان است و هر کدام ویژگی‌های خود را دارند، بنابراین برای ورود به یکی یا دیگری نیازی به همان چیز نخواهید داشت. در مرحله‌ی بعد، لیستی از تمام دستگاه‌هایی که می‌توانید با آن‌ها وارد متاورس شوید را برای شما قرار می‌دهیم.

فهرست مطالب کتاب

تقدیم‌نامه
سخن مترجم
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: پایه‌های متاورس
فصل سوم: فیس‌بوک نام خود را تغییر می‌دهد
فصل چهارم: موارد استفاده‌ی متاورس
فصل پنجم: بلاک‌چین و کریپتو
فصل ششم: توکن‌های غیرقابل معاوضه چیست؟
فصل هفتم: چگونه در متاورس سرمایه‌گذاری کنیم؟
نتیجه‌گیری
فهرست کتاب‌های ترجمه و تألیف‌شده توسط دکتر محمدهادی کشاورزی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرمایه گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس
نویسنده
مترجممحمدهادی کشاورزی، یاسر صالحی
ناشر چاپینشر فرتاک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات145
زبانفارسی
شابک978-622-5601-30-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سرمایه گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس

برای دریافت کتاب سرمایه گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه و متاورس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.