معرفی و دانلود کتاب مربی معامله‌گری روزانه: 101 درسی که شما را به یک روانشناس معاملاتی تبدیل می‌کند

عکس جلد کتاب مربی معامله‌گری روزانه: 101 درسی که شما را به یک روانشناس معاملاتی تبدیل می‌کند
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مربی معامله‌گری روزانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مربی معامله‌گری روزانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مربی معامله‌گری روزانه: 101 درسی که شما را به یک روانشناس معاملاتی تبدیل می‌کند

آثار زیادی در زمینه‌ی معامله و کنترل آن وجود دارد، اما کمتر موردی به نکاتی که در کتاب مربی معامله‌گری روزانه وجود دارد اشاره کرده است. این کتاب اثری از برت استینبارگر است که به‌خوبی از سازوکارهای این حوزه آگاهی دارد. این اثر به صدویک‌ موردی که هر معامله‌گر یا تریدر باید بداند اشاره کرده و در قالب یک مجموعه در اختیار مخاطبان قرار داده است. اگر می‌خواهید بدانید که با چه استراتژی‌هایی باید با چالش‌های معامله مواجه شوید، این کتاب را از دست ندهید.

درباره‌ی کتاب مربی معامله‌گری روزانه

در طی سال‌های اخیر و با ظهور پدیده‌ای چون ازر دیچیتال در بازار مالی، فرایند مربوط به معامله‌ و روش‌های مدیریت آن نیز دستخوش تغییراتی اساسی شده است. یک تریدر حرفه‌ای آن کسی است که هماهنگ با تحولاتی که در درون بازار رخ می‌دهد، شناخت خود را قوام بخشد و استراتژی‌های کمک‌کننده را فرا گیرد. کتاب مربی معامله‌گری روزانه (The Daily Trading Coach) نوشته‌ی برت استینبارگر (Brett N. Steenbarger) یکی از بهترین و کاربردی‌ترین آثار برای آن دسته از کسانی است که می‌خواهند چالش‌های روزانه‌ی معامله‌گری را تشخیص دهند و برای رفع آن از روش‌های دقیق بهره ببرند.

این کتاب چیزهای زیادی دارد که همچون یک راهنما قادر است سطح کار شما را به‌کل دگرگون کند. بررسی صد‌ویک مورد و انتقال آن‌ها به منزله‌ی موارد آموزشی ابداً کار ساده‌ای نیست و یک نویسنده باید از دانش و شناخت بالایی از یک حوزه برخوردار باشد تا بتواند در اثر خود به‌درستی تمامی این نکات را برای مخاطب شرح دهد. به همین روی، می‌توان گفت کتاب مربی معامله‌گری روزانه یک مجموعه‌ی کلی از اطلاعات و داده‌هایی که به‌صورت عملی در معامله کردن به‌کار گرفته می‌شود، در اختیار مخاطبان قرار داده است. از این نظر، کتابی که در دست است ارزش بالایی برای کسانی دارد که در عرصه‌ی بازاریابی و چنین فعالیت‌های مشابهی فعالیت می‌کنند. کتاب مربی معامله‌گری روزانه را می‌توان یک اثر مرجع و منبع تلقی کرد که یک دانش‌نامه‌ی اصولی و دقیق برای مخاطبان گردآوری کرده است.

معرفی و دانلود کتاب مربی معامله‌گری روزانه

در دستور کتاب مربی معامله‌گری روزانه رویکرد ویژه‌ای وجود دارد. برت استینبارگر در هر فصل وجه خاصی از معامله کردن را به مخاطب آموزش می‌دهد. در فصل نخست، در باب فرایند و شکل‌گیری تغییر خواهید خواند. اینکه به‌عنوان‌ یک معامله‌گر باید دگرگونی‌های موجود را بازشناسید و در برابر آن بهترین تصمیمات ممکن را اتخاذ کنید. یا به‌عنوان مثال در فصل پنجم با عنوان «شکستن الگو‌های قدیمی»، نویسنده با بیانی دقیق به مخاطب یاد می‌دهد که چگونه ساختار روان‌پویشی برای مربی‌گری شخصی را در نظر گیرد.

کتاب مربی معامله‌گری روزانه تألیف برت استینبارگر توسط مهسا صفری و رشید افشارقلعه ترجمه شده و انتشارات نبض دانش آن را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب مربی معامله‌گری روزانه

  • یک کتاب عالی! اثری که به‌خوبی نوشته شده و تمام معامله‌گران و تریدرها را، چه آنانی که مبتدی‌اند و چه کسانی که سال‌هاست فعال هستند، به سوی مسیری راهنمایی می‌کند تا به مربی خود تبدیل شوند. (Ray Barros CEO)
  • دکتر برت استینبارگر در طول سال‌های اخیر به معامله‌گران کمک کرده تا مسیر خود را پی گیرند. هرکسی که می‌خواهد در حیطه‌ی بازاریابی به موفقیت‌های عظیم دست یابد، باید حتما این کتاب را بخواند. (Charles E. Kirk)
  • مواردی که دکتر استینبارگر در این کتاب به‌ آن‌ها اشاره کرده، توسط منابع معتبر بارها مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. این کتاب برای تمام کسانی است که می‌خواهند به سطح خود در بازار معامله قوام بخشند. (Brian Shannon)
  • برت استینبارگر، در این کتاب و در صدویک درسی که ارائه می‌دهد، موفق شده تجارب چندین‌ساله‌ی خود در حوزه‌های بازاریابی و روان‌شناسی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. با این موارد آموزشی، معامله‌گران قادر خواهند بود با چالش‌های این حیطه به‌خوبی روبه‌رو شوند. (Michael Seneadza)

کتاب مربی معامله‌گری روزانه برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کسانی که در حوزه‌ی بازاریابی و تجارت فعالیت دارند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب مربی معامله‌گری روزانه: 101 درسی که شما را به یک روانشناس معاملاتی تبدیل می‌کند می‌خوانیم

خود نظارتی به روش‌هایی اشاره دارد که شما برای ردیابی الگوهای فکر، احساس و رفتار خود در طول زمان استفاده می‌کنید. خود نظارتی اساس بسیاری از تکنیک‌های خودمربی دیگر است که در این فصل توضیح داده شده است، زیرا به ما می‌گوید چه چیزی را باید تغییر دهیم. ما نمی‌توانیم یک الگو را تغییر دهیم.

اگر ما از وجود یک مشکل آگاه نباشیم، در درمان کوتاه، اولین تمرین‌ها شامل خودنظارتی است. همان‌طور که مشاهده الگوهای بازار قبل از معامله بر توانایی ما در معامله تأثیر می‌گذارد، آگاهی از الگوهای خود اولین قدم برای تغییر آن‌هاست.

یکی از رایج‌ترین راه‌های نظارت بر خود استفاده از ژورنال معاملاتی است. معامله‌گران فعال، درون روز ممکن است در یک تعطیلات نیم‌روز و در پایان روز معاملاتی وارد شوند. دیگران ممکن است به سادگی در ژورنال در پایان هر روزی که در آن تصمیمات معاملاتی می‌گیرند، بنویسند. نکته کلیدی این است که الگوهای خود را در اسرع وقت پس از رخ دادن آن‌ها، به جای تکیه بر حافظه خطاپذیر، یادداشت کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
پیشگفتار
فصل 1: تغییر: فرآیند و تمرین
فصل 2: استرس و پریشانی برای معامله‌گران
فصل 3: بهبود روانشناختی (بهزیستی روانشناختی) در تجربه معاملات
فصل 4: گام‌های بهزیستی فرآیند مربیگری
فصل 5: شکستن الگوهای قدیمی کاری
فصل 6: نقشه‌برداری مجدد ذهن
فصل 7: یادگیری الگوهای اقدامی جدید
فصل 8: معامله خود را مربی‌گری کنید
فصل 9: درس‌های حرفه‌ای معامله‌گری
فصل 10: موقعیت معاملاتی مطلوب (Edge) را نگاه کنید
خلاصه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مربی معامله‌گری روزانه: 101 درسی که شما را به یک روانشناس معاملاتی تبدیل می‌کند
نویسنده
مترجممهسا صفری، رشید افشارقلعه
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات419
زبانفارسی
شابک978-622-8246-20-8
موضوع کتابکتاب‌های بازارهای مالی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مربی معامله‌گری روزانه

saeed sharifi
۱۴۰۳/۵/۱۳
متاسفانه به نظر میرسه که با گوگل ترنسلیت ترجمه شده.
Omid
۱۴۰۳/۴/۲۸
ترجمه خیلی ضعیف هست.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مربی معامله‌گری روزانه

برای دریافت کتاب مربی معامله‌گری روزانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.