معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا

عکس جلد کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا
قیمت:
۳۵۰۰۰ ۲۴,۵۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا

کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا، یکی از جلدهای مجموعه‌ی دنیای پپا به قلم نویل استلی و مارک بیکر است و ماجرای آشنایی پپا با بهترین دوستش، سوزی را روایت می‌کند. پپا خوک کوچولوی زرنگ و بازیگوشی است که با ماجراهای بامزه و سرگرم‌کننده‌اش در سال‌های اخیر دل میلیون‌ها کودک را در سرتاسر جهان ربوده است. در جلد هفتم از مجموعه‌ی دنیای پپا با سوزی، دوست صمیمی پپا بیشتر آشنا خواهیم شد.

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا

پپا عاشق دوست صمیمی‌اش سوزی است. او از زمانی که یادش می‌آید با سوزی دوست بوده اما وقتی سوزی با عکس یک گوسفند کوچولو دم خانه‌ی پپا ظاهر می‌شود و می‌گوید: «نگاه کن! این منم.»، پپا احساس می‌کند دوستش را نمی‌شناسد. این عکس یک نی‌نی نق‌نقو است، پس چطور ممکن است این دوست صمیمی پپا باشد؟ سوزی که نی‌نی نیست!

این اول ماجرای کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا (Best Friends (Peppa Pig)) است که توسط نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) به نگارش درآمده است. به ادامه‌ی داستان برگردیم. پپا نمی‌تواند باور کند سوزی یک زمانی آن‌قدر کوچولو بوده، اما زمانی تعجبش چند برابر می‌شود که سوزی به او یادآوری می‌کند که او هم احتمالاً زمانی همین‌قدر کوچولو بوده است. امکان ندارد! پپا مطمئن است که هیچوقت نی‌نی نبوده و حتی یادش نمی‌آید سوزی هم نی‌نی بوده باشد. پس برای روشن‌سازی به سراغ مامانش می‌رود.

معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا

مامان پپا عکس‌های پپا از سال‌های گذشته را در کامپیوتر پیدا و به او ثابت می‌کند که همه، حتی پپا و حتی مامان و بابایش هم زمانی خیلی کوچولو بوده‌اند. مامان پپا می‌گوید سوزی و پپا از همان زمان با هم دوست بوده‌اند و حتی عکس‌های دونفری‌شان را از وقتی که خیلی کوچولو بوده‌اند بهشان نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید بدانید پپا و سوزی وقتی نی‌نی بودند چه شکلی بودند، چه کارهایی می‌کردند یا حتی چه بازی‌هایی را دوست داشتند، مطالعه‌ی کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا را از دست ندهید.

پپا پیگ یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کارتونی کودک در سرتاسر جهان است که در سال‌های اخیر توجه و شهرت بی‌سابقه‌ای را به خود معطوف کرده است. دنیای داستانی پپا پیگ، مجموعه‌ای از کاراکترها را شامل می‌شود که همگی حیوان هستند و درعین‌حال خصلت‌ها و عادات انسانی مانند رانندگی کردن، حرف زدن و نوشتن دارند و تلاش می‌کنند در خلال ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده‌شان به ساده‌ترین و پیچیده‌ترین سوالات کودکان پاسخ بدهند. تصویرسازی ساده و جذاب و داستان‌های آموزنده و سرگرم‌کننده‌ی مجموعه کتاب‌های پپا از دلایل محبوبیت این مجموعه در میان کودکان و والدین آن‌ها است.

کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا با ترجمه‌ی مهسا خسروی و چاپ نشر افق در اختیار مخاطبان فارسی‌زبان قرار گرفته است.

کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان رده‌ی سنی 3 تا 8 ساله از مطالعه‌ی کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا می‌خوانیم

مامان ادامه داد: «بعد وقتی کمی بزرگ‌تر شدید، تو و سوزی از صبح تا شب با هم بازی می‌کردید.»

پپا پرسید: «پس جورج کجا بود؟»

مامان گفت: «توی دل من!»

پپا لحظه‌ای با خودش فکر کرد شکم بابا از شکم مامان هم بزرگتر است.

برای همین پرسید: «نکند توی شکم بابا هم نی‌نی است؟»

بابا ریزریز خندید: «نه، پپا جان! این شکم پر از عضله است!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-600-353-970-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۰۰۰ ۲۴,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا

برای دریافت کتاب دنیای پپا 17: بهترین دوست پپا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.