معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان

عکس جلد کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان

داستان پری دندان یکی از داستان‌‍‌های محبوب کودکان است و تجربه‌ی افتادن دندان را برای آن‌ها شیرین می‌کند. کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان نوشته‌ی نویل استلی و مارک بیکر با همین موضوع نوشته شده است. این کتاب داستانی آموزنده و مصور برای کودکان‌ست که برای رده‌ی سنی 3 تا 8 سال طراحی شده است.

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان

افتادن اولین دندان شیری ممکن است کمی کودکان را نگران کند؛ اما اگر تصور کنند که یک پری دندان، دندان افتاده را با یک هدیه عوض می‌کند، نگرانی تبدیل به اشتیاق دیدن پری و گرفتن جایزه می‌شود. کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان (The Tooth Fairy) نوشته‌ی نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) داستان خوک کوچولویی به نام پپاست که اولین دندان شیری‌اش می‌افتد.

در کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان، پپا و برادرش جورج همیشه مراقب دندان‌هایشان هستند. آن دو هر صبح و هر شب دندان‌هایشان را مسواک می‌زنند و ادای دندان‌پزشک‌ها را در می‌آورند. پپا دندان‌پزشک و جورج دستیارش می‌شود و با هم دندان عروسک‌ها را معاینه می‌کنند. تا اینکه روزی، پپا درحال غذاخوردن است که چیزی در بشقابش می‌افتد. پپا از جا می‌پرد و می‌پرسد: «این دیگر چیست؟» پدر و مادر پپا به او می‌گویند که دندان شیری‌اش افتاده و درباره‌ی دندان شیری به او توضیح می‌دهند. سپس مادر به پپا می‌گوید که اگر دندان شیری را زیر بالشت بگذارد، پری دندان آن را بر می‌دارد و به‌جای آن یک سکه می‌گذارد. حال پپا قصد دارد که دندانش را زیر بالشت بگذارد و شب بیدار بماند تا پری دندان را ببیند، آیا پری دندانی برای دیدن او و دادن جایزه می‌آید؟

معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان

کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان یک کتاب مصور است که با تصاویر رنگارنگ و زیبا کودکان را مجذوب خود می‌کند. کودک با این خوک کوچولوی دوست‌داشتنی همراه می‌شود و پابه‌پای او یاد می‌گیرد که دندان شیری چیست و نباید از افتادن آن بترسند. همچنین افتادن دندان با داستان شیرین پری دندان همراه می‌شود و قوه‌ی تخیل و کنجکاوی کودک را برمی‌انگیزد. این کتاب را نشر افق با ترجمه‌ی مهسا خسروی منتشر کرده است.

مجموعه‌‌ی دنیای پپا

مجموعه‌ی دنیای پپا (Peppa Pig) مجموعه داستانی کودکانه است که بچه خوکی به نام پپا قهرمان آن است. پپا با برادرش جورج و پدر و مادرش زندگی می‌کند. در هر داستان پپا با مسائل مختلفی روبه‌رو می‌شود و هر بار چیز جدیدی یاد می‌گیرد. در این مسیر، همواره پدر و مادر و برادرش همراه او هستند و در شکل‌گیری تجربه‌ی جدید نقش دارند. این مجموعه داستان از طرفی برای کودکان آموزنده است و آن‌ها را با مسائل پیش رویشان آشنا می‌کند و از طرف دیگر، جنبه‌ی سرگرمی دارد. مجموعه داستان‌ دنیای پپا در سراسر جهان، همچون آمریکا، انگلستان، چین و... محبوب است و بازخوردهای فراوانی از طرف مردم و نهادها دریافت کرده است.

جوایز و افتخارات مجموعه‌‌ی دنیای پپا

  • برنده‌ی جایزه‌ی آکادمی کودکان بریتانیا
  • برنده‌ی جایزه‌ی بهترین انیمیشن برای کودکان پیش‌دبستانی در سال 2011 و 2012
  • نامزد جایزه‌ی بهترین نویسنده در سال‌های 2009، 2010 و 2013
  • نامزد جایزه‌ی بهترین انیمیشن برای کودکان پیش‌دبستانی در سال‌های 2009، 2010 و 2013

اقتباس‌های فرهنگی و سینمایی از مجموعه‌‌ی دنیای پپا

  • بر اساس مجموعه کتاب دنیای پپا، در سال 2004، انیمیشنی تلویزیونی با نام Peppa Pig ساخته شد. این مجموعه انیمیشن بسیار محبوب است و در بیش از 180 کشور دنیا پخش شده است. هر قسمت این انیمیشن تقریبا 5 دقیقه است. در هر قسمت یکی از فعالیت‌های روزمره‌ی اتفاق می‌افتد. مانند: بازی کردن با دوستان، شنا کردن، ملاقات با پدر بزرگ و مادر بزرگ و...
  • بر اساس این مجموعه، فیلم‌های سینمایی نیز تولید شده است که اولین بار در بریتانیا نمایش داده شد. یکی از این فیلم‌های سینمایی با عنوان دنیای پپا: چکمه‌های طلایی در سال 2015 پخش شد.
  • همچنین عروسک شخصیت داستانی پپا در انگستان و کشورهایی مانند چین، آمریکا، هلند و... ساخته شده و در پارک‌ها و شهر بازی‌ها قرار داده شده است.
  • بر اساس مجموعه کتاب دنیای پپا بازی‌های ویدئویی ساخته شده است. یکی از این بازی‌ها دنیای پپا: بازی و سرگرمی (Peppa Pig: Fun and Games) نام دارد که در سال 2010 پخش شد.
  • بر اساس کتاب دنیای پپا، مجموعه‌ای از اسباب‌بازی، کارت، تمبر، ماشین‌های بازی و انواع دیگری از اسباب بازی، لگو، لوازم تحریر، وسایل حمام، پوشاک، نوشیدنی و زیورآلات ساخته شده است.

کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کودکی دارید که دندان شیری‌اش لق شده و درحال افتادن است، کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان برای او مناسب است. به بیان دیگر این کتاب برای کودکان بین 3 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان می‌خوانیم

یک روز بعد از بازی‌شان، پپا و جورج داشتند ناهار می‌خوردند که یکهو چیزی توی بشقاب پپا افتاد. تلق! تلوق!

پپا از جایش پرید!

پرسید: «این دیگر چیست؟»
بابا خندید و گفت: «ها!ها! دندانت است.»
پپا پرسید: «ولی از کجا آمده؟»
مامان گفت: «چرا نگاهی به آینه نمی‌اندازی؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-622-332-040-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان

برای دریافت کتاب دنیای پپا 32: پپا و پری دندان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.