معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 13: بهترین مامان دنیا

عکس جلد کتاب دنیای پپا 13: بهترین مامان دنیا
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 13: بهترین مامان دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 13: بهترین مامان دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 13: بهترین مامان دنیا

اولین دوره‌ی آموزشی برای کودکان در محیط گرم خانواده و با انجام کارهای روزانه آغاز می‌شود. پدر و مادر نقش مهمی در این دوره‌ی آموزشی دارند، اما کتاب دنیای پپا 13: بهترین مامان دنیا نوشته‌ی نویل استلی و مارک بیکر می‌تواند روند این دوره‌ی آموزشی را آسان‌تر و مفیدتر سازد.

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 13: بهترین مامان دنیا

والدین همواره این نگرانی را دارند که کودک خردسالشان چطور وارد مراحل سخت زندگی خواهد شد و با چه نیرویی از پس مشکلات کوچک و بزرگ برخواهد آمد؟ کتاب‌های دنیای پپا مجموعه‌ای است که با هدف آموزش کارهای روزانه به کودکان منتشر شده است. این مجموعه کتاب شامل ماجراهای مختلفی است که به دست شخصیت‌های حیوانی رقم می‌خورد. پپا یک خوک بامزه است که در هر قسمت از کتاب تجربه‌ای را از سر می‌گذراند. کتاب دنیای پپا 13: بهترین مامان دنیا (My Mummy) نوشته‌ی نویل استلی (Stley Neville) و مارک بیکر (Mark Baker)، سیزدهمین قسمت از این مجموعه کتاب است که در آن پپا به معرفی برخی از کارهایی می‌پردازد که مادرش در طول روز انجام می‌دهد.

پپا شخصیت کارتونی جذابی است که نویل استلی و مارک بیکر او را به مخاطب خردسال معرفی می‌کنند. هرچند تماشای شخصیت‌های حیوانی در کتاب‌های کودک برای بزرگ‌ترها نیز جذاب است و شاید طراحان کتاب دنیای پپا 13: بهترین مامان دنیا با در نظر گرفتن حضور والدین در کنار بچه‌ها حین مطالعه‌ی کتاب، این شخصیت‌های شیرین را طراحی کرده‌اند. پپا در قسمت‌های قبلی کتاب، ماجراهای مختلفی را پشت سر می‌گذارد که آموختن این کارها باعث رشد مهارت‌های ساده و مفید در او و کودکان می‌شود. پپا عینک می‌زند، پپا فوتبال بازی می‌کند، پپا با کامپیوتر بازی می‌کند، پپا به آکواریوم می‌رود، از جمله‌ی داستان‌هایی است که پپا در مجموعه کتاب دنیای پپا رقم می‌زند.

معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 13: بهترین مامان دنیا

بچه‌خوک بامزه‌ی کتاب دنیای پپا حالا می‌خواهد مادرش را به دوستانش که مخاطبین خردسال کتاب دنیای پپا 13: بهترین مامان دنیا هستند، معرفی کند. گاهی اوقات بچه‌ها با چشمان باز به کارهای روزانه‌ی بزرگ‌ترها نگاه می‌کنند و همیشه دوست دارند این کارها را تکرار کنند. پپا در این کتاب رفتارهای مادرش و فعالیت او در ساعات مختلف روز را با لحنی شیرین و دلنشین توصیف می‌کند. پپا برادری به نام جورج دارد که در اکثر ماجراهای کتاب او را همراهی می‌کند. جورج همیشه نقش یک دوست صمیمی را برای پپا بازی می‌کند. نویل استلی و مارک بیکر با طراحی شخصیت جورج به مخاطب حردسال کمک می‌کنند که به راحتی خود را به جای شخصیت جورج در نظر بگیرد و در ماجراهای مختلف کتاب همراه پپا باشد. این کتاب با ترجمه‌ی مهسا خسروی توسط نشر افق منتشر شده است.

کتاب دنیای پپا 13: بهترین مامان دنیا برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای سنین 3 تا 8 ساله مناسب است. پدر و مادرها نیز از خواندن دنیای پپا و تماشای شخصیت‌های کارتونی همراه با فرزندان خود لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 13: بهترین مامان دنیا می‌خوانیم

مامان من خیلی جدی است...
حتی وقتی با من و جورج بازی می‌کند!

مامان من در خانه خیلی سخت کار می‌کند...
و همین‌طور بیرون از خانه!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 13: بهترین مامان دنیا
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات19
زبانفارسی
شابک978-600-353-953-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 13: بهترین مامان دنیا

برای دریافت کتاب دنیای پپا 13: بهترین مامان دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.