معرفی و دانلود کتاب انقلاب مادران: استفاده از قدرت مادر بودن، برای بزرگ‌ فکر کردن، شکستن محدودیت‌ها و رسیدن به موفقیت

عکس جلد کتاب انقلاب مادران: استفاده از قدرت مادر بودن، برای بزرگ‌ فکر کردن، شکستن محدودیت‌ها و رسیدن به موفقیت
قیمت:
۳۹۰۰۰ ۱۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انقلاب مادران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انقلاب مادران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انقلاب مادران: استفاده از قدرت مادر بودن، برای بزرگ‌ فکر کردن، شکستن محدودیت‌ها و رسیدن به موفقیت

وقتی به دنیای کسب و کار زنان نگاه می‌کنیم، اعداد به‌تنهایی کافی نیستند تا تمام واقعیت را بازگو کنند. کیم لاوین در کتاب انقلاب مادران از نگاهی نو به مسائل زنان می‌پردازد. این کتاب با بررسی دقیق چالش‌های اجتماعی و اقتصادی، نشان می‌دهد چرا این انقلابْ تنها راه برای زنان امروز است. اگر به دنبال فهم عمیق تلاش‌ها و تحولات زنان در جامعه هستید، این کتاب نگاه تازه‌ای به شما خواهد بخشید.

درباره‌ی کتاب انقلاب مادران

تصور کنید در جهانی زندگی می‌کنید که از شما انتظار می‌رود در هر زمینه‌ای عالی عمل کنید؛ باید در شغلتان موفق باشید و همزمان مادر کامل و همسری بی‌عیب و نقص باشید. به شما می‌گویند که نمی‌توانید همه‌چیز را با هم داشته باشید و اگر تلاش کنید، دچار شکستی دردناک خواهید شد. این جهان، واقعیت تلخ بسیاری از زنان در دنیای امروز است. اما اگر دریابید که این افسانه‌ی مخرب و این ایدئال‌گرایی، چیزی جز یک مانع ساختگی برای پیشرفت زنان نیست، آن وقت چه می‌کنید؟ کتاب انقلاب مادران (The Mommy Manifesto) نوشته‌ی کیم لاوین (Kim Lavine) دقیقاً همین سؤال‌ها را مطرح می‌کند و پاسخی شجاعانه به آن‌ها می‌دهد. کیم لاوین از نابرابری‌های جنسیتی و اقتصادی سخن می‌گوید که زنان را به حاشیه رانده و از پیشرفتشان جلوگیری کرده است. اما این کتاب تنها به بیان مشکلات نمی‌پردازد؛ بلکه یک برنامه‌ی عمل‌گرا برای تغییر این وضعیت نیز پیشنهاد می‌دهد.

نویسنده به ما نشان می‌دهد که زنان امروز می‌توانند کنترل سرنوشت مالی خود را به دست گیرند، همچنین می‌توانند نقشی پیشرو در ایجاد اقتصادی جدید و عادلانه‌تر ایفا کنند. زنان به‌طرز شگفت‌انگیزی کسب‌وکارهای خود را راه‌اندازی می‌کنند و در این فرآیند، زندگی خودشان و همینطور ساختار اقتصادی کل جامعه را تغییر می‌دهند. این فقط یک جنبش نیست؛ این یک انقلاب است، انقلابی که هم اقتصادی و هم اجتماعی و فرهنگی هست.

کیم لاوین با استفاده از آمار و اطلاعات، نشان می‌دهد که این تغییر چگونه در حال وقوع است. او توضیح می‌دهد که زنان چگونه از سیستم‌های قدیمی و فرسوده‌ای که برایشان کارکردی نبود، عبور می‌کنند و سیستم‌های جدیدی را بر پایه‌ی عدالت و برابر‌خواهی ایجاد می‌کنند. این زنان، برای خود و برای فرزندانشان و نسل‌های آینده، دنیایی بهتر می‌سازند.

معرفی و دانلود کتاب انقلاب مادران

در بخشی از کتاب انقلاب مادران، کیم لاوین با زبانی ساده و گیرا از وضعیت نابسامان زنان در دنیای کار می‌گوید: «آیا با من شوخی می‌کنید؟ چهل و پنج سال پس از انقلاب اول زنان، آن‌ها تنها 3 درصد از مدیران ارشد برتر را تشکیل داده، 75 درصد دستمزد مردان را برای کار معادل ایشان گرفته و 40 درصد فقیرتر از مردان هستند.» این جملات، واقعیتی تلخ را بازگو می‌کند همچنین هشداری برای ماست که چیزی باید تغییر کند. نویسنده معتقد است که تغییر از طریق انقلاب‌های کوچک در زندگی روزمره‌ی زنان آغاز می‌شود. او توضیح می‌دهد که این انقلاب، نه‌تنها درباره‌ی زنان است بلکه انقلاب خانواده‌ها نیز به حساب می‌آید. زنانی که کسب‌وکارهای خود را راه‌اندازی می‌کنند، علاوه‌بر اینکه به استقلال مالی دست می‌یابند، الگوهایی برای فرزندانشان می‌شوند و به آن‌ها نشان می‌دهند که هیچ مانعی برای دستیابی به رویاها وجود ندارد.

همچنین کیم لاوین بر اهمیت اعتماد به نفس و کنار گذاشتن شک به خود تأکید می‌کند. او با لحنی گرم و انگیزشی، از زنان می‌خواهد که افسانه‌های قدیمی را کنار بگذارند و به قدرت واقعی خود ایمان بیاورند. او می‌گوید که جهان امروز به زنان نیاز دارد تا رهبران اقتصادی و اجتماعی آینده باشند. این انقلاب، علاوه‌بر زنان، برای کل جامعه نیز ضروری است. کتاب انقلاب مادران نوشته‌ی کیم لاوین، با ترجمه‌ی سیده ژاله موسوی نصر و کیمیا نوقابی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است.

کتاب انقلاب مادران برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب انقلاب مادران برای زنان کارآفرین، مادران شاغل و افرادی که به دنبال تغییر در نظام‌های اقتصادی و اجتماعی هستند، مناسب است. این کتاب به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های زنان در دنیای کسب‌وکار و اجتماع پرداخته و به آن‌ها انگیزه و راهکارهای عملی می‌دهد.

در بخشی از کتاب انقلاب مادران: استفاده از قدرت مادر بودن، برای بزرگ‌ فکر کردن، شکستن محدودیت‌ها و رسیدن به موفقیت می‌خوانیم

صرف‌نظر از این‌که چه احساسی در مورد تغییر دارید، مجبور هستید آن را به عنوان بخشی از اقتصاد جدید بپذیرید. اقتصاد جدید چیست؟ متفاوت از هر چیز دیگری است که قبلاً بوده است. بزرگ‌ترین اشتباهی که اکنون می‌توانید انجام دهید این است که فکر کنید همه چیز به حالت عادی باز می‌گردد یا در این مورد، می‌خواهید این رکود اقتصادی را با موفقیت به تنهایی با مزایای بی‌کاری پشت سر بگذارید. ما در میان یکی از بزرگ‌ترین وقایع کارآفرینی در تاریخ ایالات متحده قبل از تغییر اقتصادی اخیر که همه را کارآفرین کرد بودیم. در سال 2007 در ایالات متحده کسب‌وکارهای جدیدتری آغاز شد، نسبت به اوج هیستری دا‌ت‌کام در اواخر دهه 990، و این کشور هنوز هم بهترین مکان برای شروع است. قانون جدید بقاء خواستار آن است که سرنوشت مالی خود را در دستان خود بگیرید. آموزش خود به عنوان مصرف‌کننده و تاجر به عنوان واقعیت جو فعلی اقتصادی اولین گام برای کنترل هوشمندانه سرنوشت ما است. به همین دلیل من این قوانین را کنار هم قرار دادم.

قانون شماره 1: همه چیز تغییر می‌کند، تغییر را با ترس اشتباه نگیرید

حقایق را نمی‌توان نادیده گرفت: آمار اخیر دولت نشان می‌دهد که بیش از پنج میلیون شغل در سال گذشته از دست رفته و در 25 سال گذشته نرخ بیکاری ملی بالاترین سطح را داشته است. بسیاری از این مشاغل به زودی باز نخواهند گشت. اگر کارآفرین هستید، باید جدید فکر کنید. هر چه زودتر این را به عنوان یک واقعیت بپذیرید، در انطباق با اقتصاد جدید موفق‌تر خواهید بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: نحوه شروع یک انقلاب
فصل 2: شوک و ترس
فصل 3: عصبانی نشوید، ثروتمند شوید
فصل 4: اقتصاد جدید
فصل 5: مادران، کارشناسان فناوری هستند
فصل 6: نگرش جدید
فصل 7: مرز بین گناه و تعادل
فصل 8: شما زیبا هستید
فصل 9: تسلط کامل بر جهان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انقلاب مادران: استفاده از قدرت مادر بودن، برای بزرگ‌ فکر کردن، شکستن محدودیت‌ها و رسیدن به موفقیت
نویسنده
مترجمسیده ژاله موسوی نصر، کیمیا نوقابی
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات124
زبانفارسی
شابک978-622-8369-05-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۹۰۰۰ ۱۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انقلاب مادران

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب انقلاب مادران

برای دریافت کتاب انقلاب مادران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.