معرفی و دانلود کتاب اجرای استراتژی قیمت گذاری: عملیاتی کردن استراتژی‌های قیمت گذاری

برای دانلود قانونی کتاب اجرای استراتژی قیمت گذاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اجرای استراتژی قیمت گذاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اجرای استراتژی قیمت گذاری: عملیاتی کردن استراتژی‌های قیمت گذاری

اگر می‌خواهید سازمان خود را توسعه دهید، باید بدانید که یکی از مهم‌ترین عوامل در کسب سود بیشتر، پیاده‌سازی سیاست‌گذاری‌های قیمت‌گذاری است. کتاب اجرای استراتژی قیمت گذاری نوشته‌ی گروه نویسندگان به سرپرستیِ استفان ام. لیوزو و آندرس هینترهابر، بهترین شیوه‌های اجرایی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

درباره‌ی کتاب اجرای استراتژی قیمت گذاری

قیمت‌گذاری صحیح می‌تواند سرنوشت شرکت‌ها را متحول کند. ازاین‌رو تأثیر قیمت‌گذاری بر سازمان‌ها با دو عامل میسر می‌شود: توسعه‌ی استراتژی قیمت‌گذاری و اجرای این استراتژی‌ها. احتمالاً پیاده‌سازی سخت‌ترین بخش در فرآیند استراتژی قیمت‌گذاری است که متخصصان باتجربه نیز در این مرحله محتاج راهنمایی هستند. کتاب اجرای استراتژی قیمت‌گذاری (Pricing Strategy Implementation) بهترین شیوه‌هایی را ارائه می‌دهد که اجرای مؤثر استراتژی‌ها را امکان پذیر می‌سازد.

معرفی و دانلود کتاب اجرای استراتژی قیمت گذاری

هر سازمانی درصدد است تا متناسب با ارزش خود، محصول یا خدماتش را قیمت‌گذاری کند، اما واقعاً چه عواملی تعیین‌کننده‌ی قیمت هستند و طی چه فرآیندی ارزش یک محصول به قیمت بدل می‌شود؟ این یکی از مهم‌ترین سوالاتی است که مدیران تجاری باید به آن پاسخ دهند. کتاب اجرای استراتژی قیمت‌گذاری یک مرور کلی را بر بهترین روش‌هایی به دست می‌دهد که می‌توان با استفاده از آن‌ها استراتژی‌های قیمت‌گذاری را به بهترین شکل اجرا کرد. این کتاب همچنین دیدگاه‌هایی مبتنی بر جدیدترین تحقیقات آکادمیک را ارائه می‌دهد که کسب سود از طریق اجرای استراتژی‌های قیمت‌گذاری را میسر می‌سازند. مثال‌هایی از نحوه‌ی برخورد با تحولات دیجیتال در حوزه‌ی قیمت‌گذاری و ابزارهایی برای حل تعارضات داخلی، هماهنگی سازمانی، و ایجاد یک رابطه‌ی برد-برد با مشتریان، از دیگر مباحثی است که استفان ام. لیوزو (Stephan M. Liozu)، آندرس هینترهابر (Andreas Hinterhuber) و دیگر نویسندگان کتاب به آن‌ها اشاره می‌کنند.

این کتاب از سوی انتشارات ادیبان روز و با ترجمه‌ی سید رضا جلال‌زاده و مرضیه بابایی به بازار کتاب عرضه شده است.

نکوداشت‌های کتاب اجرای استراتژی قیمت گذاری

  • قیمت‌گذاری تقریباً سریع‌تر از هر اقدام تجاری دیگری سبب تحول یک سازمان می‌شود. بااین‌حال قیمت‌گذاری هنوز به ساختار آکادمیک راه نیافته و در شرکت‌ها بر پایه‌ی حدس و گمان پیش می‌رود. مدیران تمایل دارند قیمتی تعیین کنند که ارزش محصولشان را منعکس کند، اما تبدیل ارزش به قیمت روند پیچیده‌ای است. (فرانک وی)
  • کتاب اجرای استراتژی قیمت‌گذاری با تکیه بر نمونه‌های بیشماری از تجربیات واقعی و ایده‌های رهبری، بهترین روش‌ها را درمورد چگونگی توسعه‌ی مهارت‌ها و دستیابی به ابزارهای مناسب در اختیار خوانندگان می‌گذارد. خواندن این کتاب برای هر کسی که به دنبال توسعه‌ی کسب‌وکار خود است، ضروری به نظر می‌رسد. (کوین میچل)
  • من این کتاب را به همه‌ی کسانی که بخشی از یک پروژه‌ی قیمت‌گذاری هستند، توصیه می‌کنم. پیاده‌سازی استراتژی قیمت‌گذاری به شما انگیزه می‌دهد تا به فرصت‌های تجاری شرکت در قالبی جدید و قدرتمند نگاه کنید. (تام وینگرن)
  • کتاب استفان ام. لیوزو و آندرس هینترهابر در بحرانی‌ترین مرحله‌ی قیمت‌گذاری به کمکمان می‌آید. این کتاب برگرفته از سرگذشت واقعی شرکت‌هایی است که این تجربه را با موفقیت به سرانجام رسانده‌اند. خواندن این کتاب به مدیرانی که به دنبال سودآوری هستند، کمک بسیاری خواهد رساند. (دیگو کومینا)

کتاب اجرای استراتژی قیمت گذاری برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان اصلی این کتاب مدیران اجرایی، فعالین حوزه‌ی بازاریابی و فروش و تمام افرادی هستند که در پروژه‌ی قیمت‌گذاری برای شرکت‌ها دخیل هستند.

در بخشی از کتاب اجرای استراتژی قیمت گذاری: عملیاتی کردن استراتژی‌های قیمت گذاری می‌خوانیم

ادوب، یک شرکت نرم‌افزاری 9 میلیارد دلاری در آمریکا است، این شرکت نمونه‌ی بارز یک شرکت موفق در تحول دیجیتال است، جایی که اجرای استراتژی‌های قیمت‌گذاری جدید یکی از عوامل اصلی موفقیت این سازمان به‌شمار می‌آید. در سال 2011، بیش از 80 درصد فروش شرکت مبتنی بر فروش محصول بود، فروش مجوزهای بلندمدت برای استفاده از نرم‌افزارها. در سال 2018، حدود 90 درصد فروش شرکت از محل فروش حق اشتراک استفاده از نرم‌افزارها بود. این شرکت عمدتاً حق اشتراک‌ها را به مشتریان می‌فروخت. تغییر سبک فروش از فروش محصولات به حق اشتراک از طریق ایجاد یک پایگاه مشتری قدرتمند و تعیین یک هدف مناسب ممکن شد. فروش اشتراک امکان به‌روزرسانی فوری نرم‌افزارها را فراهم می‌کند، برخلاف فروش محصولات فیزیکی که طی دوره‌های مشخص امکان به‌روزرسانی دارند. مارک گرت، مدیرعامل شرکت ادوب می‌گوید «ما از طریق افزایش متوسط قیمت فروش محصولاتمان به دنبال رشد درآمد شرکت (یا از طریق افزایش قیمت محصول به صورت مستقیم یا از طریق افزایش تعداد مشتریان) هستیم. این رویکرد مناسب شرکت ما نبود.» اجرای استراتژی جدید قیمت‌گذاری مستلزم تحلیل دقیق عوامل داخلی و خارجی می‌باشد. گرت در ادامه تاکید می‌کند:

ما برای مدل سازی این استراتژی در نرم‌افزار اکسل ساعت‌ها زمان صرف کرده‌ایم. به معنای واقعی کلمه سالن اجتماعات و دفاتر ما با مدل‌های قیمت‌گذاری پوشانده شده بود. در طول این مذاکرات، که تقریباً یک سال زمان برد، متوجه شدیم که می‌توانیم این استراتژی را مدیریت کنیم و ما، مشتریانمان، و سهام‌دارانمان بیشتر از گذشته سود خواهیم برد.

فهرست مطالب کتاب

اجرای استراتژی قیمت‌گذاری
درباره‌ی نویسندگان
پیشگفتار مترجمان
بخش اول: مقدمه
فصل اول: اجرای استراتژی‌های قیمت‌گذاری (آندرس هینترهابر و استفان ام. لیوزو)
بخش دوم: هماهنگی سازمان در جهت اجرای استراتژی قیمت‌گذاری
فصل دوم: اجرای استراتژی‌های قیمت‌گذاری چهارچوبی برای کسب سود از طریق بررسی حرکات قیمت (آندرس هینترهابر)
فصل سوم: ارزیابی هزینه‌ی فرصت ازدست‌رفته: مصاحبه‌ای با مارک شفر (آندرس هینترهابر، اواندرو پولونو و مارک شفر)
بخش سوم: اجرای استراتژی قیمت‌گذاری: نقش نیروی فروش
فصل چهارم: نقش نیروی فروش در اجرای استراتژی قیمت‌گذاری (آندرس هینترهابر و فرانک سسپدس)
فصل پنجم: نقش مدیر واحد حسابداری استراتژیک به‌عنوان رهبر اکوسیستم: کسب سود از طریق قیمت‌گذاری (آندرس هینترهابر و برنارد کوانکارد)
فصل ششم: طراحی برنامه‌ی جبران خدمات نیروی فروش با هدف بهبود اجرای استراتژی‌های قیمت‌گذاری (استفان ام. لیوزو)
بخش چهارم: اجرای استراتژی‌های قیمت‌گذاری: نقش بازاریابی
فصل هفتم: اجرای استراتژی‌های قیمت‌گذاری از طریق تدوین و اجرای برنامه‌های تخفیفی (اواندرو پولونو و جوزه ولا)
فصل هشتم: بخش‌بندی مشتریان در بنگاه‌های B2B (استفان ام. لیوزو و کتی ریچاردسون)
فصل نهم: برنامه‌های آموزشی برای بهبود در اجرای استراتژی‌های قیمت‌گذاری (استفان ام. لیوزو)
فصل دهم: رویکرد ساختاریافته در اجرای استراتژی قیمت‌گذاری (اینگو هِنِک)
بخش پنجم: اجرای استراتژی‌های قیمت‌گذاری که برد در معاملات منجر می‌شود
فصل یازدهم: قیمت‌گذاری معاملات بزرگ: دیدگاه‌هایی درباره‌ی قابلیت‌ها و ابزارهایی که به سودآوری در معاملات بزرگ کمک می‌کند (آندرس هینترهابر)
فصل دوازدهم: تعیین قیمت فروش: چهارچوبی برای قیمت‌گذاری استراتژیک (گرهارد ریهل)
فصل سیزدهم: سنجش ارزش: بهترین رویکردهای مستندسازی و سنجش ارزش در شرکت‌های B2B (آندرس هینترهابر)
فصل چهاردهم: اجرای استراتژی‌های قیمت‌گذاری از طریق ارزش پیشنهادی کمّی (تاد اسنلگرو)
فصل پانزدهم: فروش ارزش محور: بهترین شیوه‌ برای ایجاد تغییر سازمانی پایدار (پیتون مارشال)
فصل شانزدهم: نظارت بر فرایند قیمت‌گذاری در پنج مرحله‌ی ساده (مایکل دی. لی)
فصل هفدهم: هشت روش برای بهبود اجرای استراتژی قیمت‌گذاری (استفان ام. لیوزو)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اجرای استراتژی قیمت گذاری: عملیاتی کردن استراتژی‌های قیمت گذاری
نویسنده،
مترجمسید رضا جلال زاده، مرضیه بابایی
ناشر چاپیانتشارات ادیبان روز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات236
زبانفارسی
شابک978-622-759202-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اجرای استراتژی قیمت گذاری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اجرای استراتژی قیمت گذاری

برای دریافت کتاب اجرای استراتژی قیمت گذاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.