معرفی و دانلود کتاب آنچه نادیدنیست

عکس جلد کتاب آنچه نادیدنیست
قیمت:
۵۵۰۰۰ ۲۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آنچه نادیدنیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آنچه نادیدنیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آنچه نادیدنیست

سفر چشم‌اندازهای جدیدی را به روی افراد می‌گشاید و چه بسا که این چشم‌اندازها دریچه‌هایی به سوی شناخت خویشتن باشد. مهدی کامرانی (آسمیتا سیترا) در کتاب آنچه نادیدنیست خاطراتی از زندگی خود را شرح می‌دهد که با سفری به کویر آغاز می‌شود. اما سفر به کویر در اصل منجر به سفری بزرگ‌تر و مهم‌تر به دنیای درون، کشف و شهود وی در خویشتن و سفر در ابعاد دیگری از جهان می‌شود.

درباره‌ی کتاب آنچه نادیدنیست

در فیزیک کلاسیک برای نقطه‌ای در فضا سه بعد در نظر گرفته می‌شود و افزون بر آن زمان به‌عنوان بعد چهارم شناخته می‌شود. اما در فیزیک جدید جهان را بیش از سه بعد می‌دانند و برخی نظریات فیزیک هستند که تا یازده بعد را نیز پیش‌بینی کرده‌اند. کتاب آنچه نادیدنیست نوشته‌ی مهدی کامرانی در اصل مجموعه خاطرات و یادداشت‌های شخصی نویسنده است که در آن سفر به بعدهای دیگر جهان توصیف می‌شود.

مطابق گفته‌ی نویسنده در کتاب آنچه نادیدنیست، مطالعه‌ی کتاب سفر روح نوشته‌ی مایکل نیوتون نقطه‌ی عطفی در زندگی وی می‌شود و دریچه‌های جدیدی به روی او که فردی درونگرا بود و به دلیل طلاق و جدا شدن از کودکش احساس شکست می‌کرد، گشود. مطالعه‌ی سرنوشت روح از همان نویسنده تأثیر دوچندانی بر وی می‌گذارد و دید او را به جهان پیرامونش عوض می‌کند. کامرانی از کتاب‌های دیگری چون جذب‌کننده‌ی حرفه‌ای نام می‌برد که مجموعاً مسیر زندگی او را به کشف و شناخت جهان‌های دیگر سوق می‌دهد.

سفر نویسنده از سفر به کویر آغاز می‌شود و در کویر است که وی خویشتن را می‌شناسد و به اصلاح به خود می‌آید. پس از این سفر است که روزی در محیط کار احساس می‌کند که تصاویر، بعد و فاصله در نگاه او دستخوش تغییر شده‌اند و فضا از حالت سه بعدی و واقعی تبدیل به فضای دو بعدی و تصویرمانندی می‌شود که براق‌تر، روشن‌تر و درخشان‌تر می‌نماید.

معرفی و دانلود کتاب آنچه نادیدنیست

نویسنده کتاب آنچه نادیدنیست را در ۵ فصل تنظیم کرده است. فصل دوم مهم‌ترین و حجیم‌ترین فصل این کتاب است که شامل یازده بخش می‌شود. نویسنده در این فصل از تجربه‌های روحانی خود در جهان بی‌بعد می‌گوید و ترک دنیای ماده، نور و رنگ و ورود به دنیای سیاهی محض را شرح می‌دهد. او در دنیای سیاهی نور را می‌بیند و خود را از زوایایی بیرونی نظاره می‌کند. سپس وارد جهان‌های چندبعدی می‌شود و ورود به نه بعد را در نه بخش از این فصل توصیف می‌کند.

مولف در مسیر کشف و شهود خود در ابعاد دیگر جهان، به گروهی با نام عشق و نور ملحق می‌شود، با افرادی که همانند وی تجربیات مشترک دارند، هم‌صحبت می‌شود، به سفرهای تازه و جدید می‌رود، در کنار ایشان لحظاتی را به مراقبه می‌پردازد و نتیجه‌ی تمام این سفرهای آفاقی و انفسی تولد دوباره‌ی اوست. این تولد دوباره سبب می‌شود که وی عشق را بی‌قید و شرط احساس کند. سرانجام نویسنده در فصل پنجم کتاب آنچه نادیدنیست، با عنوان آفرینش من، زندگی پس از تولد دوباره‌اش را توصیف می‌کند.

مهدی کامرانی در کتاب آنچه نادیدنیست، دنیاهایی را توصیف می‌کند که با چشم سر نمی‌توان آن‌ها را درک کرد. مطابق اطلاعات کتاب‌شناختی که در آغاز این کتاب درج شده، این کتاب از طرفی شرح خاطرات نویسنده از سیر و سیاحت در جهان فرامادی است و با زندگینامه‌های خودنوشت که در آن‌ها نویسنده رویدادهای زندگی خود را از جوانی تا پیری شرح می‌دهد، بسیار متفاوت است. از طرفی دیگر، این متن همچون داستانی شیرین و خیال‌انگیز می‌نماید که سفری اعجاب‌انگیز را به دنیاهایی ماوراء جهان ماده و طبیعت توصیف می‌کند. این کتاب را انتشارات ترنگ منتشر کرده است.

کتاب آنچه نادیدنیست برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به بحث درباره‌ی جهان روحانی و غیرمادی و شناخت ابعاد دیگر این جهان علاقه‌مند هستید، این کتاب تجربیات و توصیفات جالبی را در این خصوص در اختیار شما قرار خواهد داد.

در بخشی از کتاب آنچه نادیدنیست می‌خوانیم

همان‌طور که گوشی موبایل در دستانم بود و داشتم به صفحه‌نمایشش نگاه می‌کردم و سعی می‌کردم کلمات مناسب جهت بیان یک سلام و صبح‌به‌خیر جانانه را توی ذهنم کنار هم بچینم، همه‌چیز تغییر کرد.

ناگهان حالت موبایل و دستانم تغییر کرد و درخشان‌تر شد. نور و رنگی که روی دست‌هایم و همچنین روی موبایل بود و جزئی از دست و موبایل محسوب می‌شد، براق شده بود و کاملاً مصنوعی دیده می‌شد. انگار که چشمانم پر از اشک شده بود و همه‌چیز به‌صورت تار و مبهم درآمده بود که البته این‌طور نبود.

چند بار پلک زدم و سعی کردم با فشار آوردن به پلک‌هایم مشکل دیدم را برطرف کنم. همه‌چیز به حالت قبل برگشت، ولی باز بلافاصله وقتی سعی می‌کردم تمرکز کنم، تصویر تغییر می‌کرد و مثل اینکه چشمانم پر از اشک می‌شد، همه‌چیز درخشان‌تر دیده می‌شد و بُعد و فاصله هم دستخوش تغییر می‌شد.
تفاوت در فاصله با اجسام به وجود می‌آمد و این‌طور بود که فضا از حالت سه‌بُعدی و واقعی، تبدیل به فضای دوبُعدی و تصویر مانند می‌شد که براق‌تر و روشن‌تر بود و کمی هم درخشان‌تر.

تمام محیط با رنگ‌های غلیظ‌شده جایگزین شده بود و هم‌زمان بُعد سوم و عمق از بین رفته بود، انگار که به یک تصویر هولوگرام نگاه می‌کنم که در فضا و مقابل دیدگانم تشکیل شده است، یا در حالت ساده‌تر انگار یک صفحه‌نمایش نامرئی محیط را به من نشان می‌دهد و من در آن محیط حضور ندارم.

برای درک چیزی که می‌گویم می‌توانید به کمک دوربین گوشی موبایل از دستتان فیلم‌برداری کنید و آن را مجدداً نگاه کنید. همان چیزی که من با چشمانم و از محیط اطراف می‌دیدم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمۀ مؤلف
فصل اول: «من کیستم»
بخش اول: بارقۀ امید
بخش دوم: آشنایی با «من»
فصل دوم: آنچه که دیدنی نیست!
بخش اول: آشنایی با جهان پیرامون
بخش دوم: «نیستی»
بخش سوم: «پیوستگی»
بخش چهارم: «یکپارچگی»
بخش پنجم: «جدایی»
بخش ششم: «ترتیب»
بخش هفتم: «زندگی»
بخش هشتم: «قوانین»
بخش نهم: «معجزه»
بخش دهم: «امید»
بخش یازدهم: «شور و سرور»
فصل سوم: جهان معنوی
بخش اول: احتمال
بخش دوم: نیاز
فصل چهارم: در حضور
بخش اول: نابودی
بخش دوم: تولد
فصل پنجم: آفرینش من
بخش اول: مفهوم وجود فیزیکی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آنچه نادیدنیست
نویسنده
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات125
زبانفارسی
شابک978-622-7741-90-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
۵۵۰۰۰ ۲۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آنچه نادیدنیست

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آنچه نادیدنیست

برای دریافت کتاب آنچه نادیدنیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.